Ale został mi jeszcze long na GBP/JPY z piątku (pierwsza transakcja na realu w tym systemie) i jak wczoraj byłem na -100 pipsach i niewiele brakowało do SL tak teraz ładnie pnie się w górę
OzFX Squeeze-More Strategy
Faktycznie o 2 w nocy były ciekawe sygnały, ale pomimo tego, że byłem przy komputerze to powstrzymałem się - system w poniedziałki kiepsko działa.
Ale został mi jeszcze long na GBP/JPY z piątku (pierwsza transakcja na realu w tym systemie) i jak wczoraj byłem na -100 pipsach i niewiele brakowało do SL tak teraz ładnie pnie się w górę
- magictrader
- Pasjonat

nie znam się na programowaniu, ale czy jest możliwość zaprogramowania alarmu, który by dawał sygnał dźwiękowy i powodował wyskoczenie alarmowego okienka, gdy AO zmieniałoby kolor ????
Chociażby dzisiaj na NZD/USD, po otwarciu się świeczki o 10:00 AO było czerwone, kurs poszedł w górę i zrobiło się zielone (jednak aby to zauważyć trzeba by siedzieć cały czas i patrzeć na wykres) gdy mamy kilkanaście par jest to trudne do wykonania.
Więc czy są w ogóle szanse na napisanie takiego alarmu????
Chociażby dzisiaj na NZD/USD, po otwarciu się świeczki o 10:00 AO było czerwone, kurs poszedł w górę i zrobiło się zielone (jednak aby to zauważyć trzeba by siedzieć cały czas i patrzeć na wykres) gdy mamy kilkanaście par jest to trudne do wykonania.
Pewnie że się da, zapodaj w dziale programowanie. Niestety obecnie do połowy czerwca nie mam czasu bo sam bym Ci takie coś skrobnął..magictrader pisze:nie znam się na programowaniu, ale czy jest możliwość zaprogramowania alarmu, który by dawał sygnał dźwiękowy i powodował wyskoczenie alarmowego okienka, gdy AO zmieniałoby kolor ????
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..
- magictrader
- Pasjonat

znalazłem tutaj coś co prawie odpowiada temu o co mi chodzi
http://www.forex-tsd.com/196298-post214.html