OzFX Squeeze-More Strategy

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
Awatar użytkownika
yac
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: yac »

Faktycznie o 2 w nocy były ciekawe sygnały, ale pomimo tego, że byłem przy komputerze to powstrzymałem się - system w poniedziałki kiepsko działa.

Ale został mi jeszcze long na GBP/JPY z piątku (pierwsza transakcja na realu w tym systemie) i jak wczoraj byłem na -100 pipsach i niewiele brakowało do SL tak teraz ładnie pnie się w górę :)

Awatar użytkownika
magictrader
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: magictrader »

nie znam się na programowaniu, ale czy jest możliwość zaprogramowania alarmu, który by dawał sygnał dźwiękowy i powodował wyskoczenie alarmowego okienka, gdy AO zmieniałoby kolor ????

Chociażby dzisiaj na NZD/USD, po otwarciu się świeczki o 10:00 AO było czerwone, kurs poszedł w górę i zrobiło się zielone (jednak aby to zauważyć trzeba by siedzieć cały czas i patrzeć na wykres) gdy mamy kilkanaście par jest to trudne do wykonania.

Więc czy są w ogóle szanse na napisanie takiego alarmu????

Awatar użytkownika
Tig3r
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Tig3r »

magictrader pisze:nie znam się na programowaniu, ale czy jest możliwość zaprogramowania alarmu, który by dawał sygnał dźwiękowy i powodował wyskoczenie alarmowego okienka, gdy AO zmieniałoby kolor ????

Chociażby dzisiaj na NZD/USD, po otwarciu się świeczki o 10:00 AO było czerwone, kurs poszedł w górę i zrobiło się zielone (jednak aby to zauważyć trzeba by siedzieć cały czas i patrzeć na wykres) gdy mamy kilkanaście par jest to trudne do wykonania.

Więc czy są w ogóle szanse na napisanie takiego alarmu????
Pewnie że się da, zapodaj w dziale programowanie. Niestety obecnie do połowy czerwca nie mam czasu bo sam bym Ci takie coś skrobnął..
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..

Awatar użytkownika