Załączam aktualną wersję, nieco poprawioną...
Po rozpakowaniu proszę zawartość katalogu 'experts' (powtarzam ZAWARTOŚĆ, a nie katalog) skopiować do katalogu 'experts' naszej platformy...
Dodano po 22 godzinach 26 minutach:
Trochę pomocy, w razie problemów.
1. Link do najnowszej wersji (u mnie działa

):
http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje ... 195#149195
2. Link do instrukcji obłsugi:
http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje ... p?id=12033
3. Macie rację w instrukcji jest jak wstawić pliki .ex4, natomiast pobierając najnowszą wersję znajdujemy pliki .mq4

- więc podaję co należy zrobić z plikami
a) po rozpakowaniu pliku .zip otrzymamy co następuje:
---------------------
[KATALOG] experts
|
|----- [KATALOG] include
| |----- [PLIK] RM_Parameters.mq4
| |----- [PLIK] VO_Parameters.mq4
| |----- [PLIK] VORM_GlobalVars.mq4
|
|----- [KATALOG] indicators
| |----- [PLIK] VORM_InfoBox.mq4
|
|----- [PLIK] VORM_EA.mq4
-------------------------
- jest to dokładny układ katalogów jak układ katalogów platformy MetaTrader4 znajdującej się w katalogu ProgramFiles (chyba, ze zainstalowaliśmy inaczej)
b) najlepiej jest ZAWARTOŚĆ katalogu 'experts' z rozpakowanego zip'a skopiować bezpośrednio do katalogu 'experts' naszej platformy
c) uruchamiamy platformę
d) postępujemy zgodnie z instrukcją do VORM'a od drugiej (2) strony, od akapitu "Ustawienia experta VORM_EA"
4. Od tego momentu nie powinno być już problemów z wyświetlaniem VORM'a, jeśli się jednak nie wyświetla:
a) odświeżyć wykres (prawy klawisz myszy

odśwież - lub, przełączyć się między TF'ami)
b) sprawdzić parametry, włączyć wszystkie boxy (np.VO_Settings)
c) w oknie 'Terminal' w zakladce 'Strategie' sprawdzić, czy wyświetlane są jakieś błędy VORM_EA... jakie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.