EFIX POLSKA

Sprawy techniczne dotyczące poszczególnych platform handlowych.

Co myślisz na temat tego brokera ?

Zdecydowanie polecam
37
22%
Poza paroma minusami są ok
33
20%
Przeciętny
50
30%
Mają wiele wad
17
10%
Stanowczo odradzam
31
18%

Liczba głosów: 168

Awatar użytkownika
alinoe
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: alinoe »

robertw7 pisze:Tak, masz rację, wspomniałes wcześniej, że jednak mozna sie przejechać na pewnych sposobach gry. Jakie systemy miałeś na mysli? Skalpowanie?
Skalpowania napewno nie lubią market makerzy. Zastanawia mnie poprostu dlaczego jest tyle odmiennych opinii na temat tego samego brokera na różnych forach zarówno polskich jak i anglojęzycznych, często sprzecznych ze sobą. Nie mam doświadczenia w testowaniu różnych brokerów, GFT jest moim pierwszym i jedynym, w którym mam rachunek i trudno mi odnieść się do tego tematu i nie będę dociekał dlaczego jedna osoba pisze tak o tym brokerze a inna inaczej.
Jeśli chodzi o egzekucję zleceń to myślę, że skala problemów na jakie się napotykamy jest pochodną naszego stylu inwestycyjnego i tolerancji brokera na nasze poczynania na rynku.
Moim zdaniem najlepiej otworzyć rachunek u brokera ECN, to jest normalny broker i problem z głowy. Zastanawia mnie dlaczego tyle osób męczy się z XTB i AM skoro z niewielkim depozytem rachunek można otworzyć w MB trading.

Awatar użytkownika
Tig3r
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Tig3r »

alinoe pisze: Moim zdaniem najlepiej otworzyć rachunek u brokera ECN, to jest normalny broker i problem z głowy. Zastanawia mnie dlaczego tyle osób męczy się z XTB i AM skoro z niewielkim depozytem rachunek można otworzyć w MB trading.
Pewnie ze względu na walutę rachunku (PLN) i niskie koszta wpłaty/wypłaty..
Sporo ludzi ma jeszcze małe rachunki więc to jest dla nich bardzo istotne kryterium.
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..

Awatar użytkownika
Jacek_fx