EFIX POLSKA
Dokładnie. Tablica kwotowań jest bardzo wygodna w użyciu. Nawet możesz wybrać sobie jeden z dwóch sposobów wyświetlania. Mały podgląd wykresu jest na stronie głównej, ale możesz sobie go otworzyc na nowej stronie i wtedy jest duży i bardzo wyraźny. Narzedzia i wskaźniki tez są. Moze nie tyle co w MT4, ale jeśli nie lubisz na wykresie kolorowych choinek, to powinno wystarczyć. Ja korzystam z kilku narzędzi i wszystkie są dostępne.
Dzięki za informacjęforPPP pisze:Tak, odswieza sie w czasie rzeczywistym i mozna ja konfigurowac. Sa nawet proste wykresy.Enigma71 pisze:A czy w tym dostępie na stronie mozesz sobie np. skonfigurować zawartość tablicy kwotowań? I czy odświeża się ona w czasie rzeczywistym?

Spread na EFIX Polska
Witam Serdecznie
Jestem nowicjuszem w temacie i miałbym prośbę czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć od czego zależy spread, a mianowicie: dziś o godzinie 1:30 spread na parze USD/PLN oraz EUR/PLN wynosił 100 pipsów, natomiast w dzień, spread ten maleje (na koncie demo EFIX Polska) do 35 pipsów.
Skąd bierze się ta różnica?
Czy konto demo od konta real różni się tymi wartościami czy nie?
i jeszcze ostatnie pytanie czy spread na w/w walutach jest uwarunkowany popularnością waluty, inne pary mają ~ 2 pipsy, pary z naszą walutą bardzo duże spread'y.
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Jestem nowicjuszem w temacie i miałbym prośbę czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć od czego zależy spread, a mianowicie: dziś o godzinie 1:30 spread na parze USD/PLN oraz EUR/PLN wynosił 100 pipsów, natomiast w dzień, spread ten maleje (na koncie demo EFIX Polska) do 35 pipsów.
Skąd bierze się ta różnica?
Czy konto demo od konta real różni się tymi wartościami czy nie?
i jeszcze ostatnie pytanie czy spread na w/w walutach jest uwarunkowany popularnością waluty, inne pary mają ~ 2 pipsy, pary z naszą walutą bardzo duże spread'y.
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Ojczyzna to nie tylko miły sercu krajobraz, ale i ciągłe wobec Niej obowiązki do spełnienia.