AliorTrader - ECN.

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
2
6%
Poza paroma minusami są ok
13
41%
Przeciętny
7
22%
Mają wiele wad
5
16%
Stanowczo odradzam
5
16%

Liczba głosów: 32

green7
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: green7 »

Szwajcar pisze:A ich platforma prezentuje się tak. Spready są ciekawe. Skalpować się da a nawet ciasno wchodzić z trendem. To, że platforma jest słaba i powolna pokazuje to, że wolno oblicza sumę wartości wszystkich pozycji. Myślę, że też powoli wysyła polecenia do brokera przez to, że technologia NET 3.5 mocno opóźnia procesy.
Szwajcar - przecież ta platforma to jak widzę nic innego jak protrader (jakaś starsza wersja). Więc powinna działać dokładnie tak jak w Aliorze.
I z tym NET to niezupełnie prawda, no może na jakimś VPSie który ma słabsze zasoby ....
zz pisze:Też to słyszałem, niestety nie znam się na tym...,słyszałem że ta chmura to rozwiązuje ...
ZZ chmury to możesz użyć jak masz coś konkretnego do policzenia np. szukasz śladów życia w kosmosie :)
A jak komp masz za słaby do policzenia kilku prostych wskaźników to prościej go pro prostu zupgrejdować ....

.NET może i zżera zasobów ciut, ale jakoś nie widzę z nim problemów. Te które są, niekonieczne wynikają z technologii tylko np. ze źle zaprojektowanej aplikacji.
Green
Obrazek
Obrazek

zz
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: zz »

green7 pisze: .NET może i zżera zasobów ciut, ale jakoś nie widzę z nim problemów. Te które są, niekonieczne wynikają z technologii tylko np. ze źle zaprojektowanej aplikacji.
Gren Szacum.. za aktywnośc.
green7 pisze:
Szwajcar - przecież ta platforma to jak widzę nic innego jak protrader (jakaś starsza wersja). Więc powinna działać dokładnie tak jak w Aliorze.
Niestety nie,...,rozłączenia, frezy deflatu,SMA które znacząco opóżniają start platformy....Czyli z polskiego na nasze pro trader - pro traderowi nierówny...

Pozdrawiam.