Typowe zachowanie pracownika xtb, udaje ze nie rozumie o co biego klientowi
A jestes lub byles w przeszlosci klientem xtb? Ze niby jakie typowe zachowanie pracownika? Wypowiada sie tutaj na forum jako osoba prywatna, a nie przedstawiciel firmy to po pierwsze. Po drugie, czy myslisz ze jesli w przeszlych konkursach lub w obecnym mialyby byc prowadzone jakies przekrety to kazdy z pracownikow xtb niezaleznie od szczebla w hierarchi firmy bylby o tym uswiadomiony

? I po trzecie zajmij w tegorocznej edycji pierwsze miejsce, codziennie zgrywaj historie swoich transakcji, a jak pojawia sie jakies walki to poprostu ich pozwij. Tyle ze wsumie po co masz brac udzial w tym konkursie jak juz teraz wiesz ze jest on
napewno ustawiony?
Nie wiem, czy poprzednie konkursy byly
ustawiane. Moze w zeszlym roku Greenowi tez jakos sztucznie wysrubowali konto, ale w takim wypadku zastanow sie czy moze czasami cale Twoje zycie nie jest z gory ustawione i caly system panujacy na swiecie to jedna wielka teoria spiskowa...
Podsumowaujac, nie chcesz brac udzialu w konkursie to nie bierz, a nie wypisujesz jakies bzdury ze konkurs
napewno jest ustawiony, gdyz jak zdajesz sobie z tego sprawe na forum jest troche pracownikow xtb i czasami ktorys z nich moze zglosic Twoje oszczerstwa w stosunku do firmy i jeszcze bedziesz mial z tego powodu jakies niepotrzebne problemy...