Czekam na rozwój sytuacji
Naked Trading (bez wskaznikow) - czyli Price Action w akcji
-
skalpel_szczecin
Nie wiem czy dobrze to rozumiem - gram dopiero od kilku miesięcy - ale czy ta sytuacja w okolicach 0.8725 to dobre miejsce na longa ?
Dodano po 19 godzinach 24 minutach:
ehhhh - jednak odczytałem to źle. W pewnym momencie byłem +40 pips ( okolo 300 zł na mojej pozycji ) ale zniszczyła mnie pazerność - czekałem czekałem ... zaczeło spadać i zamknałem na - 80 zł. Klasycznie .... musiałem coś źle odczytać - jakieś wskazówki ?
Dodano po 19 godzinach 24 minutach:
ehhhh - jednak odczytałem to źle. W pewnym momencie byłem +40 pips ( okolo 300 zł na mojej pozycji ) ale zniszczyła mnie pazerność - czekałem czekałem ... zaczeło spadać i zamknałem na - 80 zł. Klasycznie .... musiałem coś źle odczytać - jakieś wskazówki ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Określanie SL
Witam
Mam pytanie jakie mogą być oznaki że poziom wsparcia albo oporu nie zostanie przebity?
i moje podstawowe pytanie jak ustawiać SL w Metodzie PA , jak określić że teraz mamy sytuacje ze np. ustawiamy na 10 pipsów a w następnej sytuacji ustawiamy na 20 pipsów po czym to poznać ? prosiuł bym o odopwiedzi na forum lub na moje gg: 9600177
Mam pytanie jakie mogą być oznaki że poziom wsparcia albo oporu nie zostanie przebity?
i moje podstawowe pytanie jak ustawiać SL w Metodzie PA , jak określić że teraz mamy sytuacje ze np. ustawiamy na 10 pipsów a w następnej sytuacji ustawiamy na 20 pipsów po czym to poznać ? prosiuł bym o odopwiedzi na forum lub na moje gg: 9600177
pierwsze co mi przychodzi do głowy to formacje cenowe (na nizszych interwałach)w okolicy waznego poziomu R/S, dywergencje na wskaznikach ( MACD,RSI itd itd), formacje swiecowe (młoty, spadajace gwiazdy itd itd) no i uklad planetPiotr pisze:Mam pytanie jakie mogą być oznaki że poziom wsparcia albo oporu nie zostanie przebity?
Dodano po 3 minutach: