Naked Trading (bez wskaznikow) - czyli Price Action w akcji

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
Awatar użytkownika
asmodeus8
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: asmodeus8 »

Witam wszystkich

Nie mialem jak dotad pojecia ze instnieje Polskie forum forex. A bylem jeszcze bardziej zaskoczony ze odnalazlem na nim watek z FF. Swietny watek. Sam jestem studentem Jamesa 16 od ponad roku, jego nauka wywrocila moje pojecie o tradowniu do gory nogami i wskazala mi wlasciwy kierunek. nareszcie zaczynam osiagac sukces :)

Bardzo mi bedzie milo dolaczyc sie do szanownego grona.

Najlepszego

Szymon

Awatar użytkownika
siersciuch
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: siersciuch »

commax pisze: To pytanie do fxlamera ale może najpierw ja.

spójż na D1 Obrazekpotem na H4
D1 zakładamy koniec trendu
H4 Pinbaar i mozliwe podwójne dno
M15 lokalne RGR

Czy mówiąc o forex możemy mówić "WIEM"....? opieramy się zawsze na założeniach. popartych obserwacją. tak też się działo w moim przypadku! I A moje załozenie było poddane próbie, jak widac na załączonym obrazku.

pozdrowionka!

Czyli mówisz, ze dobrym setapem było by szukanie drugiego odbicia od wsparcia na H4 z potwierdzeniem wsparcia pin barami, a składnie zleceń na m15?

Dobrze rozumuje? dodałbyś coś od siebie do tego??

Awatar użytkownika
commax
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: commax »

siersciuch pisze:
Czyli mówisz, ze dobrym setapem było by szukanie drugiego odbicia od wsparcia na H4
Obserwuję wszystkie interwały, tworzą one pewien obraz rynky (przynajmniej dla mnie) pinbar na H4 był dla mnie całkiem niezły do tego założenia jak wyżej risk reward and go!

PS: Witaj asmodeus Obrazek
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2010, 15:27 przez commax, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
asmodeus8
Pasjonat
Pasjonat

15 min GBP/ CHF

Hej

Dobry set up. nie mam MT4 w robocie wiec nie moge rysowac i malowac, ale postaram sie napisac co ja widze.