


25.01 zapłaciłam za Orbitrek w Sportowymmarkecie 600 zł. Przesyłkę otrzymałam 28.01 po otwarciu paczki okazało się że główny element jest poważnie uszkodzony, nie nadaje się do złożenia. Natychmiast złożyłam reklamację mailem, dołączając zdjęcia. Sklep skontaktował się ze mną po monitach 01.02 informując mnie że sprawę przekazał serwisowi!!!! Byłam bardzo zbulwersowana bo nie rozumiałam dlaczego nie wymienią mi od razu po prostu tego produktu !!!!! 03.02 skontaktował się ze mną serwis podając mi numer reklamacji, po kolejnym tygodniu, wiedząc o przepisach dotyczących zakupów internetowych, wysłałam maila z żądaniem zwrotu gotówki!!! Serwis po tygodniu najpierw zapytał czy mgą mi przesłać inną odudowę a potem, na moją odpowiedź że owszem moogą ale ja sobie jej samej nie wymienię zdecydował o odebraniu ode mnie produktu. Był jeszcze cały cyrk z odbiorem bo kurier nie rozumiał że może nikogo nie być w domu między 8 a 16,30 !!!!! Ale cóż !!! Dzisiaj 20.02 wysłałam maila do Sportowego marketu tej treści :Witam!
Zapłaciłam za kupiony u Państwa Orbitrek 25.01, produkt otrzymałam 28.01 uszkodzony!!!! W kolejnym tygodniu przekazaliście Państwo sprawę do serwisu, który znowu w kolejnym odebrał wadliwy produkt. Do dnia dzisiejszego 20.02 nie mam prOduktu nie otrzymałam też zwrotu gotówki !!!! JAK DŁUGO MAM CZEKAĆ NA JAKĄŚ REAKCJĘ Z PAŃSTWA STRONY. JESTEŚCIE PAŃSTWO NAJGORSZĄ I NAJBARDZIEJ NIEPOWAŻNĄ FIRMĄ Z JAKĄ MAM WĄTPIWĄ PRZYJEMNOŚĆ WSPÓŁPRACOWAĆ!!!
I otrzymałam SZOKUJĄCEGO maila że ONi nie rozumieją dlaczego ICH obrażam!!!! Przecież ONI przekazali sprawę importerowi !!!!!
Czyli na dzień dzisiejszy ja nie mam kasy, nie mam produktu i nawet nie wiem czy będę go mieć i kiedy!?! Może ktoś ma doświadczenie jak poradzić sobie z tak niesolidną firmą ???
