Zrezygnowałem z Forex

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Tylko do starych wyjadaczy: gdybym wiedział że tak to wygląda.. zrezygnowałbym

tak
61
22%
nie
214
78%
 
Liczba głosów: 275

Snyper20
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 2
Rejestracja: 01 lut 2009, 13:45

Nieprzeczytany post autor: Snyper20 »

Witam wszystkich forexistów...Nie miałem okazji tutaj wczesniej bywac, ale lepiej pozno niz wcale. Gram na fx od 8 miesięcy, demo to jakies 4 miesiace + 4 miesiace realu.. Z mniejszym i wiekszym efektem, co jest notorycznie przeplatane..i daje do myslenia, ze niewazne jak dlugo grasz, ile grasz itp. forex i tak Cie czyms zaskoczy, dlatego gra na nim jest nieustanna nauką..startujac na marketivie demo nie wyrabialem kokosow..1 miesiac straty, 2 miesiac zyski 12% całego kapitalu,3 miesiac 68%, by w 4 znowu stracic, bo juz motywacji nie bylo...na realu na poczatku stracilem, takze grajac na marketivie...stres, nerwy, nie dostosowanie się do strategii pod wplywem emocji...ale sie nie poddalem-oczyscilem umysl z emocji i chciwosci, pomyslalem sobie,ze kapital, ktory posiadam to kapital poczatkowy a ja nic nie stracilem..no i zaczela sie rewelka, przez 3 miesiace 43, 65, 59% bez wysilku...pozniej zaczalem grac wieksza kasa na efixie, 5000 PLN i na dzien dzisiejszy jestem stratny...jaki jest z tego moral? Trzeba cierpliwosci, cierpliwosci i jeszcze raz cierpliwosci...odpoczynek psychiczny jest bardzo wazny, nie zaniedbujcie fizycznych czynnosci, pojdzcie na piwo, robcie wszystko na co macie ochote, traktujcie forex jak zabawe a paradoksalnie efekty beda ogromne...Jezeli ktos chce z tego zyc to niech sobie wybije z glowy, tak tego nie mozna traktowac...dlatego najlepiej male sumki i dochodzic do fortuny...american dream...napewno nie zrezygnuje z forexu, bo wiem na co mnie stac, jestem zdeterminowany...trzeba tylko wykrystalizowac preferencje...poukladac wszystko...jezeli ktos nie pojmie tego, nie ma szans na tym rynku...badz co badz jest bardzo wymag