DayTrading: Czwartek 28.03.2019

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.

Prognoza EURUSD na dzisiaj

Czas głosowania minął 29 mar 2019, 00:00

Wzrost
3
43%
Bez zmian
1
14%
Spadek
3
43%
 
Liczba głosów: 7

jkar
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1433
Rejestracja: 13 kwie 2014, 19:29

Re: DayTrading: Czwartek 28.03.2019

Nieprzeczytany post autor: jkar »

coolcov pisze:
jkar pisze:
belon pisze:
Nie mam wątpliwości co do kierunku tylko z którego miejsca pójdą UP - czy dojadą do strefy czy nie.
Das ist alles.
EURUSDH1.png
Przepraszam powiedz m, dlaczego uważasz że pójdą z edkiem do góry, bo ja np. nie wiem i w ogóle nie widzę podstaw żadnych do rośnięcia edka....????
"Ale nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem..."
Ja nie wiem czy pójdą do góry, wiem ze biorę tu długą.
Jak by powiało zdrowo to bym jeszcze raz pofrunął.

Awatar użytkownika
TsunamiPL
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 8504
Rejestracja: 23 sty 2012, 18:57

Re: DayTrading: Czwartek 28.03.2019

Nieprzeczytany post autor: TsunamiPL »

Zobaczymy co za twardziele zostaną z L na lirce na swapa :lol:
The only way is up

Awatar użytkownika
Kermit
Maniak
Maniak
Posty: 5745
Rejestracja: 11 cze 2017, 14:48

Re: DayTrading: Czwartek 28.03.2019

Nieprzeczytany post autor: Kermit »

kabel h4 - po dzisiejszym ruchu mamy ukształtowany trojkat wewnatrz klina. Obecnie walka o obrone dolnej bandy.
https://www.tradingview.com/x/8cHCe4Ff/

-- Dodano: 28 mar 2019, 14:30 --

kangur h4 - cały czas wewnątrz trójkąta rozszerzającego. Podobnie jak na kablu trwa walka o obrone dolnej bandy
https://www.tradingview.com/x/b8kSAxBe/

wti h4 - test podstawy podwójnego szczytu
https://www.tradingview.com/x/Of8jKVrk/

edek h1 - ewentualny powrót do wnętrza klina da sygnał że wybicie było fałszywe i powinniśmy zobaczyć wtedy ruch oznaczony strzałką. Jesli w ciagu 1-3h taki powrót nie nastąpi to IMO bedzie oznaczac dalsza słabość byków i wtedy spodziewam sie przyspieszenia spadków w celem na 1.1100-1.1120