XM Group
-
- Pasjonat
- Posty: 479
- Rejestracja: 20 lut 2008, 23:39
Re: XM (XEMarkets, Trading Point)
A tu kolega sie mija z prawdą. Po pierwsze nie wiem skad ten termin 14dni--- jeśli już to 30dni na rozpatrzenie reklamacji.Poza tym czy kolega skutecznie dostarczył reklamację (list potwierdzony itp.)? Jesli Kolega nie ma dowodu na dostarczenie reklamacji to dlaczego broker miałby skutecznie doręczać odpowiedz???
Poza tym Kolega pisze , że minęło juz 5 dni--- trochę czasu jednak brokowi jeszcze zostało.
Nie chcę tu bronic broka ale czasami z tymi reklamacjami trzeba się uzbroić w cierpliwość-- zwłaszcza , ze zgodnie z procedurami nie ma się racji.
Poza tym Kolega pisze , że minęło juz 5 dni--- trochę czasu jednak brokowi jeszcze zostało.
Nie chcę tu bronic broka ale czasami z tymi reklamacjami trzeba się uzbroić w cierpliwość-- zwłaszcza , ze zgodnie z procedurami nie ma się racji.
Re: XM (XEMarkets, Trading Point)
kaktus3000
Po moich doświadczeniach z tym brokerem to radzę pisać na ich emaile główne w jęz. angielskim. Bez kontaktu z polskim supportem, oni i tak przesyłają informacje centrali i czekają na odpowiedź od swoich szefów (wydłuża to okres czekania i ważnej sprawy nie załatwią, jeśli trzeba doprecyzować o co chodzi).
U mnie ten broker ma BAN za anulowanie transakcji na danych i innych w skrajnych momentach. Nie polecam.Choć, wypłacają szybko to kombinują z procesem transakcyjnym. W regulaminie mają dziwne zapisy o możliwości anulowania transakcji.
Standardem powinno być powiadomienie klienta o błędzie i skorygowaniu transakcji emailem i telefonicznie a nie email po fakcie albo wcale jak jest więcej transakcji. Kiedyś miałem taką sytuację z błędnymi transakcjami u Go4x i OneCFD i tam każdą transakcję podawali oddzielnej analizie wraz z cenami z terminala Bloomberga.
Tutaj w XM piszą, że coś tam anulowali i pokazują punkt regulaminu, że wszystko im wolno.
Oczywiście wyżej piszę o transakcjach skrajnych, czyli nie tylko takich, które są otwarte na danych i szybko zamknięte, ale też takich, które są otwarte wcześniej a na danych zamknięte przez TP lub ustawione są jako oczekujące o wiele wcześniej wraz z innymi transakcjami.
Po moich doświadczeniach z tym brokerem to radzę pisać na ich emaile główne w jęz. angielskim. Bez kontaktu z polskim supportem, oni i tak przesyłają informacje centrali i czekają na odpowiedź od swoich szefów (wydłuża to okres czekania i ważnej sprawy nie załatwią, jeśli trzeba doprecyzować o co chodzi).
U mnie ten broker ma BAN za anulowanie transakcji na danych i innych w skrajnych momentach. Nie polecam.Choć, wypłacają szybko to kombinują z procesem transakcyjnym. W regulaminie mają dziwne zapisy o możliwości anulowania transakcji.
Standardem powinno być powiadomienie klienta o błędzie i skorygowaniu transakcji emailem i telefonicznie a nie email po fakcie albo wcale jak jest więcej transakcji. Kiedyś miałem taką sytuację z błędnymi transakcjami u Go4x i OneCFD i tam każdą transakcję podawali oddzielnej analizie wraz z cenami z terminala Bloomberga.
Tutaj w XM piszą, że coś tam anulowali i pokazują punkt regulaminu, że wszystko im wolno.
Oczywiście wyżej piszę o transakcjach skrajnych, czyli nie tylko takich, które są otwarte na danych i szybko zamknięte, ale też takich, które są otwarte wcześniej a na danych zamknięte przez TP lub ustawione są jako oczekujące o wiele wcześniej wraz z innymi transakcjami.
„Nie słuchaj tego co ktoś mówi o rynku, słuchaj tego co rynek mówi o kimś.”
Re: XM (XEMarkets, Trading Point)
Panowie trochę się dziwię wam,przecież macie świadomość że ten brok to MM, macie też świadomość że jest zarejestrowany na Cyprze, macie też świadomość że te 100 euraków zamiennie 130 baksów w gratisie to z nieba nie spada, na drzewach nie rośnie ,więc po jaką cholere tam siedzicie ? Fakt , grzechem było by nie przytulić kaski za free jak dają , ale trzeba było brać te 100 eurasów ugrać jeszcze więcej i spadać . Cóż teraz tylko można żale wylewać !
Zastanówcie się tylko na tym czy aby żal powinien być do broka a nie dosiebie samego na własną głupotę .
Ja po 2 tyg. ze 130 USD przytuliłam 598 i podziękowałam ,kaskę przeniosłam do rozsądnego broka w PL i się śmieję .
Cóż powodzenia w przyszłości
Zastanówcie się tylko na tym czy aby żal powinien być do broka a nie dosiebie samego na własną głupotę .
Ja po 2 tyg. ze 130 USD przytuliłam 598 i podziękowałam ,kaskę przeniosłam do rozsądnego broka w PL i się śmieję .
Cóż powodzenia w przyszłości
- kaktus3000
- Gaduła
- Posty: 124
- Rejestracja: 20 lip 2013, 22:54
Re: XM (XEMarkets, Trading Point)
Masz rację, 14 dni mają na potwierdzenie zgłoszeniaandrzej-sk pisze:A tu kolega sie mija z prawdą. Po pierwsze nie wiem skad ten termin 14dni--- jeśli już to 30dni na rozpatrzenie reklamacji.

"W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną, Dostawca usług jest zobowiązany w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia w formie pisemnej z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki Operatora rozpatrującej reklamację. Powyższych zasad nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są przez Usługodawcę w terminie do 30 dni od dnia zgłoszenia, a odpowiedz udzielana jest na piśmie przesłanym listem poleconym na adres Usługobiorcy podany w zgłoszeniu."
W tym przypadku nie masz racji, klient nie musi dostarczać skutecznie reklamacji, czyli listem poleconym.andrzej-sk pisze: Poza tym czy kolega skutecznie dostarczył reklamację (list potwierdzony itp.)? Jesli Kolega nie ma dowodu na dostarczenie reklamacji to dlaczego broker miałby skutecznie doręczać odpowiedz???
Reklamacja może być złożona pisemnie, telefonicznie lub ustnie do protokołu sporządzonego przez Operatora usług w Biurze Obsługi Klienta, a także przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną.
Oczywiście prawo Cypryjskie może być bardziej antyklienckie

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)
Chłopcze? sorki ... ale brednie wypisujeszkaktus3000 pisze:Masz rację, 14 dni mają na potwierdzenie zgłoszeniaandrzej-sk pisze:A tu kolega sie mija z prawdą. Po pierwsze nie wiem skad ten termin 14dni--- jeśli już to 30dni na rozpatrzenie reklamacji.
"W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną, Dostawca usług jest zobowiązany w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia w formie pisemnej z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki Operatora rozpatrującej reklamację. Powyższych zasad nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są przez Usługodawcę w terminie do 30 dni od dnia zgłoszenia, a odpowiedz udzielana jest na piśmie przesłanym listem poleconym na adres Usługobiorcy podany w zgłoszeniu."

To co cytujesz dotyczy firm telekomunikacyjnych. Wymagasz aby cypryjski broker działał według polskiego prawa firm obowiązującego telekomy ??
To może od razu sanepid na nich naślij

Pofatyguj się na stronę XM i poszukaj - zapewne w regulaminie mają opisaną procedurę zgłaszania reklamacji (bo może np. się do niej nie dostosowałeś i Twoje zgłoszenie nie istnieje ?)
Poza tym :
- polski support zdaje się aktualnie w XM nie istnieje
- pisz więc do nich po ang.
- od brokera radzę trzymać się z dala - jak już koledzy pisali (i sam zauważyłeś) anulowanie dowolnej ilości pozycji to dla nich nic nadzwyczajnego.
Tak jak kolega parę stron wcześniej tu pisał: warto by się zebrać i wspólnie zainteresować odpowiednie nadzory poczynaniami XM . Tak dla zasady.
Re: XM (XEMarkets, Trading Point)
Witam Wszystkich,
Na początku pragnę przeprosić wszystkich za popełniony przeze mnie błąd ortograficzny. Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone.
W nawiązaniu do powyższych postów, pragniemy skorygować kilka kwestii.
Po pierwsze, otwarcie 250 pozycji przez nasz system jest absolutnie niedopuszczalne, gdyż jak widoczne jest na naszej stronie: http://www.xm.com, maksymalna, dozwolona ilość zawartych zleceń jednocześnie to 200 pozycji (w tym również zlecenia oczekujące).
Po drugie, moge Państwa zapewnić, iż każde zażalenie zostało rozpatrzone w sposób rzetelny. Jeśli nadal mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosze kierować je bezpośrednio do naszego Działu Pomocy Technicznej drogą poczty elektronicznj, na adres: support@xm.com lub poprzez Live Chat.
Serdecznie Pozdrawiam,
Magdalena Fraczek
Business Development Manager
http://www.xm.com/pl/
Na początku pragnę przeprosić wszystkich za popełniony przeze mnie błąd ortograficzny. Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone.
W nawiązaniu do powyższych postów, pragniemy skorygować kilka kwestii.
Po pierwsze, otwarcie 250 pozycji przez nasz system jest absolutnie niedopuszczalne, gdyż jak widoczne jest na naszej stronie: http://www.xm.com, maksymalna, dozwolona ilość zawartych zleceń jednocześnie to 200 pozycji (w tym również zlecenia oczekujące).
Po drugie, moge Państwa zapewnić, iż każde zażalenie zostało rozpatrzone w sposób rzetelny. Jeśli nadal mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosze kierować je bezpośrednio do naszego Działu Pomocy Technicznej drogą poczty elektronicznj, na adres: support@xm.com lub poprzez Live Chat.
Serdecznie Pozdrawiam,
Magdalena Fraczek
Business Development Manager
http://www.xm.com/pl/
XM - Excellent Execution
- kaktus3000
- Gaduła
- Posty: 124
- Rejestracja: 20 lip 2013, 22:54
Re: XM (XEMarkets, Trading Point)
Proszę zwrócić uwagę na fakt, że na stronie xm.com suport jest pod innym adresem mail!XM-Polska pisze:Po drugie, moge Państwa zapewnić, iż każde zażalenie zostało rozpatrzone w sposób rzetelny. Jeśli nadal mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosze kierować je bezpośrednio do naszego Działu Pomocy Technicznej drogą poczty elektronicznj, na adres: support@xm.com lub poprzez Live Chat.
Mogę Panią zapewnić, że moje zgłoszenie nie zostało rozpatrzone. Wysłałem reklamację pod adres zgodny z Waszą stroną www polish.support@xm.com mam wysyłać reklamację ponownie, czy nadal czekać na odpowiedz?
Re: XM (XEMarkets, Trading Point)
Osobiście potwierdzam rzetelność rozwiązania problemu jak również obsługę polskiego supportu. Jak na razie nie moge narzekać na współprace XM bo jest ona wzorowa.XM-Polska pisze:Witam Wszystkich,
Po drugie, moge Państwa zapewnić, iż każde zażalenie zostało rozpatrzone w sposób rzetelny. Jeśli nadal mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosze kierować je bezpośrednio do naszego Działu Pomocy Technicznej drogą poczty elektronicznj, na adres: support@xm.com lub poprzez Live Chat.
W drobnych sprawach kolegom polecam chat (śmiało można się wspomagać translatorem google

Najpierw pomyśl, potem dopiero zrób.
Re: XM (XEMarkets, Trading Point)
Drogi Użytkowniku Forum,
Pragne zauważyć, iż jest to bez znaczenia czy wyśle Pan zażalenie na: support@xm.com, czy polish.support@xm.com. Polska korespondencja zawsze jest rozpatrywana przez pracowników Obsługi Klienta Polskojęzycznego.
Może Pan również podać mi swój numer rachunku inwestycyjnego i obiecuję, że zbadam Pański przypadek osobiście.
Serdecznie Pozdrawiam,
Magdalena Fraczek
Business Development Manager
http://www.xm.com/pl/
Pragne zauważyć, iż jest to bez znaczenia czy wyśle Pan zażalenie na: support@xm.com, czy polish.support@xm.com. Polska korespondencja zawsze jest rozpatrywana przez pracowników Obsługi Klienta Polskojęzycznego.
Może Pan również podać mi swój numer rachunku inwestycyjnego i obiecuję, że zbadam Pański przypadek osobiście.
Serdecznie Pozdrawiam,
Magdalena Fraczek
Business Development Manager
http://www.xm.com/pl/
XM - Excellent Execution
- kaktus3000
- Gaduła
- Posty: 124
- Rejestracja: 20 lip 2013, 22:54
Re: XM (XEMarkets, Trading Point)
Ponieważ nie otrzymał odpowiedzi również mój brat, który konto ma na gmailu. Zatem zakładam, że problem leży po Waszej stronie. Mało prawdopodobne aby również mój mail firmowy wpadł do Waszego spamu. Dodatkowo pragnę zauważyć, że informacje ma Pani również w skrzynce prywatnej tego forum przesłaną 11.07.2014 zaraz po zaistnieniu awarii. Jednak do dnia dzisiejszego informacja nie została przez Panią odebrana. Wysyłam zatem ponownie i przypominam, że zakładka do wiadomości prywatnych jest u góry po lewej stronieXM-Polska pisze:Drogi Użytkowniku Forum,
Pragne zauważyć, iż jest to bez znaczenia czy wyśle Pan zażalenie na: support@xm.com, czy polish.support@xm.com. Polska korespondencja zawsze jest rozpatrywana przez pracowników Obsługi Klienta Polskojęzycznego.
Może Pan również podać mi swój numer rachunku inwestycyjnego i obiecuję, że zbadam Pański przypadek osobiście.

-- 16 lip 2014, 17:08 --
Muszę sprostować moją wcześniejszą wypowiedz, ponieważ okazało się, że brat otrzymał odpowiedz od XM. Natomiast jeśli chodzi o mój kontakt z XM to jest jakiś problem z docieraniem moich maili do brokera pewnie jakiś system antyspamowy po stronie mojej firmy lub po stronie brokera blokuje komunikację.kaktus3000 pisze:Ponieważ nie otrzymał odpowiedzi również mój brat, który konto ma na gmailu. Zatem zakładam, że problem leży po Waszej stronie. Mało prawdopodobne aby również mój mail firmowy wpadł do Waszego spamu. Dodatkowo pragnę zauważyć, że informacje ma Pani również w skrzynce prywatnej tego forum przesłaną 11.07.2014 zaraz po zaistnieniu awarii. Jednak do dnia dzisiejszego informacja nie została przez Panią odebrana. Wysyłam zatem ponownie i przypominam, że zakładka do wiadomości prywatnych jest u góry po lewej stronieXM-Polska pisze:Drogi Użytkowniku Forum,
Pragne zauważyć, iż jest to bez znaczenia czy wyśle Pan zażalenie na: support@xm.com, czy polish.support@xm.com. Polska korespondencja zawsze jest rozpatrywana przez pracowników Obsługi Klienta Polskojęzycznego.
Może Pan również podać mi swój numer rachunku inwestycyjnego i obiecuję, że zbadam Pański przypadek osobiście.
Najważniejsze jest to, że w końcu udało się skontaktować i sprawa reklamacji została szybko rozwiązana.