XM Group

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
18
35%
Poza paroma minusami są ok
18
35%
Przeciętny
3
6%
Mają wiele wad
2
4%
Stanowczo odradzam
11
21%
 
Liczba głosów: 52

andrzej-sk
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 479
Rejestracja: 20 lut 2008, 23:39

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: andrzej-sk »

A tu kolega sie mija z prawdą. Po pierwsze nie wiem skad ten termin 14dni--- jeśli już to 30dni na rozpatrzenie reklamacji.Poza tym czy kolega skutecznie dostarczył reklamację (list potwierdzony itp.)? Jesli Kolega nie ma dowodu na dostarczenie reklamacji to dlaczego broker miałby skutecznie doręczać odpowiedz???
Poza tym Kolega pisze , że minęło juz 5 dni--- trochę czasu jednak brokowi jeszcze zostało.
Nie chcę tu bronic broka ale czasami z tymi reklamacjami trzeba się uzbroić w cierpliwość-- zwłaszcza , ze zgodnie z procedurami nie ma się racji.

Sprawdź najnowszą ofertę brokera XM
Rachunek Rzeczywisty Rachunek Demonstracyjny
Awatar użytkownika
Szwajcar
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 746
Rejestracja: 03 lip 2009, 12:57

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: Szwajcar »

kaktus3000
Po moich doświadczeniach z tym brokerem to radzę pisać na ich emaile główne w jęz. angielskim. Bez kontaktu z polskim supportem, oni i tak przesyłają informacje centrali i czekają na odpowiedź od swoich szefów (wydłuża to okres czekania i ważnej sprawy nie załatwią, jeśli trzeba doprecyzować o co chodzi).

U mnie ten broker ma BAN za anulowanie transakcji na danych i innych w skrajnych momentach. Nie polecam.Choć, wypłacają szybko to kombinują z procesem transakcyjnym. W regulaminie mają dziwne zapisy o możliwości anulowania transakcji.

Standardem powinno być powiadomienie klienta o błędzie i skorygowaniu transakcji emailem i telefonicznie a nie email po fakcie albo wcale jak jest więcej transakcji. Kiedyś miałem taką sytuację z błędnymi transakcjami u Go4x i OneCFD i tam każdą transakcję podawali oddzielnej analizie wraz z cenami z terminala Bloomberga.
Tutaj w XM piszą, że coś tam anulowali i pokazują punkt regulaminu, że wszystko im wolno.

Oczywiście wyżej piszę o transakcjach skrajnych, czyli nie tylko takich, które są otwarte na danych i szybko zamknięte, ale też takich, które są otwarte wcześniej a na danych zamknięte przez TP lub ustawione są jako oczekujące o wiele wcześniej wraz z innymi transakcjami.
„Nie słuchaj tego co ktoś mówi o rynku, słuchaj tego co rynek mówi o kimś.”

GawronB
Gaduła
Gaduła
Posty: 247
Rejestracja: 07 maja 2014, 12:57

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: GawronB »

Panowie trochę się dziwię wam,przecież macie świadomość że ten brok to MM, macie też świadomość że jest zarejestrowany na Cyprze, macie też świadomość że te 100 euraków zamiennie 130 baksów w gratisie to z nieba nie spada, na drzewach nie rośnie ,więc po jaką cholere tam siedzicie ? Fakt , grzechem było by nie przytulić kaski za free jak dają , ale trzeba było brać te 100 eurasów ugrać jeszcze więcej i spadać . Cóż teraz tylko można żale wylewać !
Zastanówcie się tylko na tym czy aby żal powinien być do broka a nie dosiebie samego na własną głupotę .
Ja po 2 tyg. ze 130 USD przytuliłam 598 i podziękowałam ,kaskę przeniosłam do rozsądnego broka w PL i się śmieję .
Cóż powodzenia w przyszłości

Awatar użytkownika
kaktus3000
Gaduła
Gaduła
Posty: 124
Rejestracja: 20 lip 2013, 22:54

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: kaktus3000 »

andrzej-sk pisze:A tu kolega sie mija z prawdą. Po pierwsze nie wiem skad ten termin 14dni--- jeśli już to 30dni na rozpatrzenie reklamacji.
Masz rację, 14 dni mają na potwierdzenie zgłoszenia :)
"W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną, Dostawca usług jest zobowiązany w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia w formie pisemnej z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki Operatora rozpatrującej reklamację. Powyższych zasad nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są przez Usługodawcę w terminie do 30 dni od dnia zgłoszenia, a odpowiedz udzielana jest na piśmie przesłanym listem poleconym na adres Usługobiorcy podany w zgłoszeniu."

andrzej-sk pisze: Poza tym czy kolega skutecznie dostarczył reklamację (list potwierdzony itp.)? Jesli Kolega nie ma dowodu na dostarczenie reklamacji to dlaczego broker miałby skutecznie doręczać odpowiedz???
W tym przypadku nie masz racji, klient nie musi dostarczać skutecznie reklamacji, czyli listem poleconym.
Reklamacja może być złożona pisemnie, telefonicznie lub ustnie do protokołu sporządzonego przez Operatora usług w Biurze Obsługi Klienta, a także przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną.

Oczywiście prawo Cypryjskie może być bardziej antyklienckie ;)

green7
Maniak
Maniak
Posty: 2060
Rejestracja: 16 sty 2008, 18:44

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: green7 »

kaktus3000 pisze:
andrzej-sk pisze:A tu kolega sie mija z prawdą. Po pierwsze nie wiem skad ten termin 14dni--- jeśli już to 30dni na rozpatrzenie reklamacji.
Masz rację, 14 dni mają na potwierdzenie zgłoszenia :)
"W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną, Dostawca usług jest zobowiązany w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia w formie pisemnej z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki Operatora rozpatrującej reklamację. Powyższych zasad nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są przez Usługodawcę w terminie do 30 dni od dnia zgłoszenia, a odpowiedz udzielana jest na piśmie przesłanym listem poleconym na adres Usługobiorcy podany w zgłoszeniu."
Chłopcze? sorki ... ale brednie wypisujesz :)
To co cytujesz dotyczy firm telekomunikacyjnych. Wymagasz aby cypryjski broker działał według polskiego prawa firm obowiązującego telekomy ??
To może od razu sanepid na nich naślij :)

Pofatyguj się na stronę XM i poszukaj - zapewne w regulaminie mają opisaną procedurę zgłaszania reklamacji (bo może np. się do niej nie dostosowałeś i Twoje zgłoszenie nie istnieje ?)
Poza tym :
- polski support zdaje się aktualnie w XM nie istnieje
- pisz więc do nich po ang.
- od brokera radzę trzymać się z dala - jak już koledzy pisali (i sam zauważyłeś) anulowanie dowolnej ilości pozycji to dla nich nic nadzwyczajnego.
Tak jak kolega parę stron wcześniej tu pisał: warto by się zebrać i wspólnie zainteresować odpowiednie nadzory poczynaniami XM . Tak dla zasady.
Green
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
XM-Polska
Gaduła
Gaduła
Posty: 122
Rejestracja: 19 lip 2013, 13:56

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: XM-Polska »

Witam Wszystkich,

Na początku pragnę przeprosić wszystkich za popełniony przeze mnie błąd ortograficzny. Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone.

W nawiązaniu do powyższych postów, pragniemy skorygować kilka kwestii.

Po pierwsze, otwarcie 250 pozycji przez nasz system jest absolutnie niedopuszczalne, gdyż jak widoczne jest na naszej stronie: http://www.xm.com, maksymalna, dozwolona ilość zawartych zleceń jednocześnie to 200 pozycji (w tym również zlecenia oczekujące).

Po drugie, moge Państwa zapewnić, iż każde zażalenie zostało rozpatrzone w sposób rzetelny. Jeśli nadal mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosze kierować je bezpośrednio do naszego Działu Pomocy Technicznej drogą poczty elektronicznj, na adres: support@xm.com lub poprzez Live Chat.

Serdecznie Pozdrawiam,

Magdalena Fraczek
Business Development Manager
http://www.xm.com/pl/
XM - Excellent Execution

Awatar użytkownika
kaktus3000
Gaduła
Gaduła
Posty: 124
Rejestracja: 20 lip 2013, 22:54

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: kaktus3000 »

XM-Polska pisze:Po drugie, moge Państwa zapewnić, iż każde zażalenie zostało rozpatrzone w sposób rzetelny. Jeśli nadal mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosze kierować je bezpośrednio do naszego Działu Pomocy Technicznej drogą poczty elektronicznj, na adres: support@xm.com lub poprzez Live Chat.
Proszę zwrócić uwagę na fakt, że na stronie xm.com suport jest pod innym adresem mail!
Mogę Panią zapewnić, że moje zgłoszenie nie zostało rozpatrzone. Wysłałem reklamację pod adres zgodny z Waszą stroną www polish.support@xm.com mam wysyłać reklamację ponownie, czy nadal czekać na odpowiedz?

Awatar użytkownika
dreken
Gaduła
Gaduła
Posty: 132
Rejestracja: 14 maja 2014, 20:11

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: dreken »

XM-Polska pisze:Witam Wszystkich,

Po drugie, moge Państwa zapewnić, iż każde zażalenie zostało rozpatrzone w sposób rzetelny. Jeśli nadal mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosze kierować je bezpośrednio do naszego Działu Pomocy Technicznej drogą poczty elektronicznj, na adres: support@xm.com lub poprzez Live Chat.
Osobiście potwierdzam rzetelność rozwiązania problemu jak również obsługę polskiego supportu. Jak na razie nie moge narzekać na współprace XM bo jest ona wzorowa.

W drobnych sprawach kolegom polecam chat (śmiało można się wspomagać translatorem google :lol:), grubsze sprawy polski support mailem, u mnie to działa.
Najpierw pomyśl, potem dopiero zrób.

Awatar użytkownika
XM-Polska
Gaduła
Gaduła
Posty: 122
Rejestracja: 19 lip 2013, 13:56

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: XM-Polska »

Drogi Użytkowniku Forum,

Pragne zauważyć, iż jest to bez znaczenia czy wyśle Pan zażalenie na: support@xm.com, czy polish.support@xm.com. Polska korespondencja zawsze jest rozpatrywana przez pracowników Obsługi Klienta Polskojęzycznego.
Może Pan również podać mi swój numer rachunku inwestycyjnego i obiecuję, że zbadam Pański przypadek osobiście.

Serdecznie Pozdrawiam,

Magdalena Fraczek
Business Development Manager
http://www.xm.com/pl/
XM - Excellent Execution

Awatar użytkownika
kaktus3000
Gaduła
Gaduła
Posty: 124
Rejestracja: 20 lip 2013, 22:54

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: kaktus3000 »

XM-Polska pisze:Drogi Użytkowniku Forum,

Pragne zauważyć, iż jest to bez znaczenia czy wyśle Pan zażalenie na: support@xm.com, czy polish.support@xm.com. Polska korespondencja zawsze jest rozpatrywana przez pracowników Obsługi Klienta Polskojęzycznego.
Może Pan również podać mi swój numer rachunku inwestycyjnego i obiecuję, że zbadam Pański przypadek osobiście.
Ponieważ nie otrzymał odpowiedzi również mój brat, który konto ma na gmailu. Zatem zakładam, że problem leży po Waszej stronie. Mało prawdopodobne aby również mój mail firmowy wpadł do Waszego spamu. Dodatkowo pragnę zauważyć, że informacje ma Pani również w skrzynce prywatnej tego forum przesłaną 11.07.2014 zaraz po zaistnieniu awarii. Jednak do dnia dzisiejszego informacja nie została przez Panią odebrana. Wysyłam zatem ponownie i przypominam, że zakładka do wiadomości prywatnych jest u góry po lewej stronie ;)

-- 16 lip 2014, 17:08 --
kaktus3000 pisze:
XM-Polska pisze:Drogi Użytkowniku Forum,

Pragne zauważyć, iż jest to bez znaczenia czy wyśle Pan zażalenie na: support@xm.com, czy polish.support@xm.com. Polska korespondencja zawsze jest rozpatrywana przez pracowników Obsługi Klienta Polskojęzycznego.
Może Pan również podać mi swój numer rachunku inwestycyjnego i obiecuję, że zbadam Pański przypadek osobiście.
Ponieważ nie otrzymał odpowiedzi również mój brat, który konto ma na gmailu. Zatem zakładam, że problem leży po Waszej stronie. Mało prawdopodobne aby również mój mail firmowy wpadł do Waszego spamu. Dodatkowo pragnę zauważyć, że informacje ma Pani również w skrzynce prywatnej tego forum przesłaną 11.07.2014 zaraz po zaistnieniu awarii. Jednak do dnia dzisiejszego informacja nie została przez Panią odebrana. Wysyłam zatem ponownie i przypominam, że zakładka do wiadomości prywatnych jest u góry po lewej stronie ;)
Muszę sprostować moją wcześniejszą wypowiedz, ponieważ okazało się, że brat otrzymał odpowiedz od XM. Natomiast jeśli chodzi o mój kontakt z XM to jest jakiś problem z docieraniem moich maili do brokera pewnie jakiś system antyspamowy po stronie mojej firmy lub po stronie brokera blokuje komunikację.
Najważniejsze jest to, że w końcu udało się skontaktować i sprawa reklamacji została szybko rozwiązana.

ODPOWIEDZ