Dukascopy - ECN

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
27
40%
Poza paroma minusami są ok
22
33%
Przeciętny
6
9%
Mają wiele wad
1
1%
Stanowczo odradzam
11
16%
 
Liczba głosów: 67

rimorbod
Bywalec
Bywalec
Posty: 11
Rejestracja: 18 gru 2011, 15:49

Nieprzeczytany post autor: rimorbod »

Nawet lepiej - ja jestem w stanie podjechać do Ciebie za moment bo obydwoje jesteśmy z trójmiasta i obligatoryjnie udowodnię to, że nie można się zalogować obecnie (chyba, że za moment będzie można) od 107 minut na platformę Dukasa. Wysyłam emaila.

Dodano po 1 minutach:

W tej chwili ruszyła platforma web! Bynajmniej udało mi się zalogować!

Dukascopy Europe Logo
Sprawdź najnowszą ofertę DukasCopy
Rachunek Rzeczywisty Rachunek Demonstracyjny

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Akurat zaraz wychodzę na GoKarty ale to nie tania wymówka by Cię spławić... :) Wyżej przesłałem screeny gdzie widać, że mi platformy działają. I jestem pewien, że gdyby reszcie też nie działały to byłoby tu już 10 dodatkowych stron narzekania :D.

Cały czas staram się Tobie wyjaśnić, że nie jest to problem globalny tylko przyczyna może tkwić gdzie indziej. Nie przeczę w jej istnienie. Tylko póki się jej nie ustali, jedynym sposobem by coś zrobić z pozycją jest kontakt telefoniczny i nic na to się nie poradzi.

Prosiłbym Cię o screeny z błędów platformy Java i JForex, bo przesłałeś jedynie z WebTradera gdzie są 2 rodzaje komunikatów:
- connection problem... trying connect
- reconnected!
...
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

rimorbod
Bywalec
Bywalec
Posty: 11
Rejestracja: 18 gru 2011, 15:49

Nieprzeczytany post autor: rimorbod »

Problemy z Jforexa wkleiłem wyżej na forum - tzn błędy

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Dobrze, ale czy mimo wszystko istniałaby możliwość przesłania screenu? Mi te błędy wiele nie mówią i nie potrafię ich wywołać.

Jednocześnie wcześniej proszę byś jeszcze raz spróbował uruchomić platformę ze strony brokera.

Dodano po 19 minutach:

Niestety już muszę iść, a kolejnego maila nie otrzymałem. Jak go dostanę to od razu prześlę opisany problem w Twoim imieniu do działu IT. Tymczasem skoro udało Ci się zalogować na platformę Web to sugeruję do czasu otrzymania rozwiązania, korzystać właśnie z niej.

Rozmawiałem jeszcze z dwiema osobami - mogą zalogować się na swoje konta rzeczywiste w JForex i nie miały wieczorem kłopotów z połączeniem.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

rimorbod
Bywalec
Bywalec
Posty: 11
Rejestracja: 18 gru 2011, 15:49

Nieprzeczytany post autor: rimorbod »

Aplikacje JAVY otwieram BEZPOŚREDNIO ze strony Dukasa, link:
http://www.dukascopy.com/swiss/english/ ... ogin/live/
Natomiast zrzuty ekranów z błędami właśnie Ci wysłałem. Czekam jutro na rozpatrzenie moich reklamacji.

Awatar użytkownika
Cyb
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1907
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:41

Nieprzeczytany post autor: Cyb »

Mi platforma Dukasa działała, działa i zapewne działać będzie. Proponowałbym sprawdzenie komputera / łącza.

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Nieprzeczytany post autor: raposo »

rimorbod pisze:Natomiast zrzuty ekranów z błędami właśnie Ci wysłałem. Czekam jutro na rozpatrzenie moich reklamacji.
Mi taki "błąd" wyskakuje tylko w przypadku nieaktualnego pliku platformy. Wchodzę na stronę, ściągam nowy skrót i działa. Na tę chwilę proponuję przeinstalować Javę oraz wyczyścić pliki cookies lub nawet użyć innej przeglądarki jedynie w tym celu.

Jeśli jutro dowiem się czegoś przełomowego to oczywiście powiadomię.

Dodano po 15 godzinach 38 minutach:

Odnośnie "błędu" Luktom Manual Trader.
Otrzymałem informację, że prawdopodobnie niechciany SL został ustawiony z powodu aktywnych opcji Trailing Stop i Breakeven w strategii, która cały czas była włączona, co potwierdzałoby, że wszystko jest OK i "problem" leżał w samej konfiguracji. Pewność będzie dopiero po szczegółowym przeanalizowaniu logów ale to już sprawa między Luktom.biz a traderem. Nie dotyczy to bezpośrednio brokera o którym jest wątek.

Jeśli chodzi o wczorajszą sytuację... Dukascopy potwierdziło to co pisałem, czyli:
- wszystkie platformy chodziły wczoraj bez zarzutu,
- w przypadku problemu z połączeniem w sprawach pilnych np. w celu zarządzania otwartą pozycją (zamknięcie, edycja TP/SL) należy kontaktować się telefonicznie z działem Live Trading, który pracuje całą dobę. Jeżeli nie zna się języków obcych to niestety w takim wypadku pozostaje poprosić jakiegoś znajomego o pomoc w tłumaczeniu.
- jednocześnie należy zgłosić szczegółowo opisany problem do działu IT lub do mnie, a ja go tam przekazuję lub sam szukam rozwiązania. W tym wypadku wg mnie platforma dalej odpalana była ze starego adresu/skrótu ale zasugerowano mi także by klient wyczyścił pliki cache w Javie:
http://www.java.com/en/download/help/plugin_cache.xml
Ja nigdy nie musiałem tego robić. Zawsze wystarczyło pobrać na nowo skrót z przeglądarki.

Reklamację oczywiście mimo wszystko można zgłosić ale subiektywnie twierdzę, że raczej żaden broker nie będzie odpowiadał za błąd, który występował po stronie komputera/łącza klienta. Choć mogę się mylić... ;)

Istnieje również sposób by nasz skrót na pulpicie zawsze automatycznie sam wykorzystywał najnowszą wersję. W tym celu należy:
1. utworzyć nowy plik w notatniku .txt.
2. wpisać ten adres:
dla Demo

Kod: Zaznacz cały

%windir%\system32\javaws.exe https://www.dukascopy.com/client/demo/jclient/jforex.jnlp
dla Real

Kod: Zaznacz cały

%windir%\system32\javaws.exe https://www.dukascopy.com/client/live/jclient/jforex.jnlp
3. zapisać plik z rozszerzeniem .cmd.

Istnieje też możliwość by platforma uruchamiała się od razu ze zdefiniowanym loginem i hasłem. Dla Realu ze względów bezpieczeństwa nie jest to zalecane i wymaga zrezygnowania z kodu PIN dla danego adresu IP.

Jeśli ktoś chciałby wiedzieć jak to zrobić (zarówno dla kont demo jak i live) to proszę o PW.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Awatar użytkownika
Wirus
Zbanowany
Zbanowany
Posty: 1556
Rejestracja: 27 lis 2011, 20:50

Nieprzeczytany post autor: Wirus »

Jakby wreszcie udało się otworzyć realny rachunek... nie wiem komu gratulować, Dukasowi czy sobie ;-)

I pierwszy problem: w załączniku są dwa ekrany, jeden live, drugi demo. Dlaczego się różnią? Chodzi mi o tę lukę na live. Czy zgłaszać reklamację do Dukascopy EU?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
tarfue
Gaduła
Gaduła
Posty: 269
Rejestracja: 29 maja 2011, 22:28

Nieprzeczytany post autor: tarfue »

nie w tym temacie

Awatar użytkownika
Jekert
Gaduła
Gaduła
Posty: 193
Rejestracja: 27 sie 2006, 10:15

Nieprzeczytany post autor: Jekert »

Wirus pisze: I pierwszy problem: w załączniku są dwa ekrany, jeden live, drugi demo. Dlaczego się różnią? Chodzi mi o tę lukę na live. Czy zgłaszać reklamację do Dukascopy EU?
Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale sprawy związane z konferencją troszkę zabierają czasu...

Ale do rzeczy. Rozmawialiśmy w tej sprawie z Dukascopy. Problem na pewno zostanie rozwiązany - wrócimy do tematu jutro z samego rana. Jeśli oczywiście straciłeś na tym to jak najbardziej reklamację złożyć można, a nawet trzeba.
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

ODPOWIEDZ