Nawet lepiej - ja jestem w stanie podjechać do Ciebie za moment bo obydwoje jesteśmy z trójmiasta i obligatoryjnie udowodnię to, że nie można się zalogować obecnie (chyba, że za moment będzie można) od 107 minut na platformę Dukasa. Wysyłam emaila.
Dodano po 1 minutach:
W tej chwili ruszyła platforma web! Bynajmniej udało mi się zalogować!
Dukascopy - ECN
Akurat zaraz wychodzę na GoKarty ale to nie tania wymówka by Cię spławić...
Wyżej przesłałem screeny gdzie widać, że mi platformy działają. I jestem pewien, że gdyby reszcie też nie działały to byłoby tu już 10 dodatkowych stron narzekania
.
Cały czas staram się Tobie wyjaśnić, że nie jest to problem globalny tylko przyczyna może tkwić gdzie indziej. Nie przeczę w jej istnienie. Tylko póki się jej nie ustali, jedynym sposobem by coś zrobić z pozycją jest kontakt telefoniczny i nic na to się nie poradzi.
Prosiłbym Cię o screeny z błędów platformy Java i JForex, bo przesłałeś jedynie z WebTradera gdzie są 2 rodzaje komunikatów:
- connection problem... trying connect
- reconnected!
...


Cały czas staram się Tobie wyjaśnić, że nie jest to problem globalny tylko przyczyna może tkwić gdzie indziej. Nie przeczę w jej istnienie. Tylko póki się jej nie ustali, jedynym sposobem by coś zrobić z pozycją jest kontakt telefoniczny i nic na to się nie poradzi.
Prosiłbym Cię o screeny z błędów platformy Java i JForex, bo przesłałeś jedynie z WebTradera gdzie są 2 rodzaje komunikatów:
- connection problem... trying connect
- reconnected!
...
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Dobrze, ale czy mimo wszystko istniałaby możliwość przesłania screenu? Mi te błędy wiele nie mówią i nie potrafię ich wywołać.
Jednocześnie wcześniej proszę byś jeszcze raz spróbował uruchomić platformę ze strony brokera.
Dodano po 19 minutach:
Niestety już muszę iść, a kolejnego maila nie otrzymałem. Jak go dostanę to od razu prześlę opisany problem w Twoim imieniu do działu IT. Tymczasem skoro udało Ci się zalogować na platformę Web to sugeruję do czasu otrzymania rozwiązania, korzystać właśnie z niej.
Rozmawiałem jeszcze z dwiema osobami - mogą zalogować się na swoje konta rzeczywiste w JForex i nie miały wieczorem kłopotów z połączeniem.
Jednocześnie wcześniej proszę byś jeszcze raz spróbował uruchomić platformę ze strony brokera.
Dodano po 19 minutach:
Niestety już muszę iść, a kolejnego maila nie otrzymałem. Jak go dostanę to od razu prześlę opisany problem w Twoim imieniu do działu IT. Tymczasem skoro udało Ci się zalogować na platformę Web to sugeruję do czasu otrzymania rozwiązania, korzystać właśnie z niej.
Rozmawiałem jeszcze z dwiema osobami - mogą zalogować się na swoje konta rzeczywiste w JForex i nie miały wieczorem kłopotów z połączeniem.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Aplikacje JAVY otwieram BEZPOŚREDNIO ze strony Dukasa, link:
http://www.dukascopy.com/swiss/english/ ... ogin/live/
Natomiast zrzuty ekranów z błędami właśnie Ci wysłałem. Czekam jutro na rozpatrzenie moich reklamacji.
http://www.dukascopy.com/swiss/english/ ... ogin/live/
Natomiast zrzuty ekranów z błędami właśnie Ci wysłałem. Czekam jutro na rozpatrzenie moich reklamacji.
Mi taki "błąd" wyskakuje tylko w przypadku nieaktualnego pliku platformy. Wchodzę na stronę, ściągam nowy skrót i działa. Na tę chwilę proponuję przeinstalować Javę oraz wyczyścić pliki cookies lub nawet użyć innej przeglądarki jedynie w tym celu.rimorbod pisze:Natomiast zrzuty ekranów z błędami właśnie Ci wysłałem. Czekam jutro na rozpatrzenie moich reklamacji.
Jeśli jutro dowiem się czegoś przełomowego to oczywiście powiadomię.
Dodano po 15 godzinach 38 minutach:
Odnośnie "błędu" Luktom Manual Trader.
Otrzymałem informację, że prawdopodobnie niechciany SL został ustawiony z powodu aktywnych opcji Trailing Stop i Breakeven w strategii, która cały czas była włączona, co potwierdzałoby, że wszystko jest OK i "problem" leżał w samej konfiguracji. Pewność będzie dopiero po szczegółowym przeanalizowaniu logów ale to już sprawa między Luktom.biz a traderem. Nie dotyczy to bezpośrednio brokera o którym jest wątek.
Jeśli chodzi o wczorajszą sytuację... Dukascopy potwierdziło to co pisałem, czyli:
- wszystkie platformy chodziły wczoraj bez zarzutu,
- w przypadku problemu z połączeniem w sprawach pilnych np. w celu zarządzania otwartą pozycją (zamknięcie, edycja TP/SL) należy kontaktować się telefonicznie z działem Live Trading, który pracuje całą dobę. Jeżeli nie zna się języków obcych to niestety w takim wypadku pozostaje poprosić jakiegoś znajomego o pomoc w tłumaczeniu.
- jednocześnie należy zgłosić szczegółowo opisany problem do działu IT lub do mnie, a ja go tam przekazuję lub sam szukam rozwiązania. W tym wypadku wg mnie platforma dalej odpalana była ze starego adresu/skrótu ale zasugerowano mi także by klient wyczyścił pliki cache w Javie:
http://www.java.com/en/download/help/plugin_cache.xml
Ja nigdy nie musiałem tego robić. Zawsze wystarczyło pobrać na nowo skrót z przeglądarki.
Reklamację oczywiście mimo wszystko można zgłosić ale subiektywnie twierdzę, że raczej żaden broker nie będzie odpowiadał za błąd, który występował po stronie komputera/łącza klienta. Choć mogę się mylić...

Istnieje również sposób by nasz skrót na pulpicie zawsze automatycznie sam wykorzystywał najnowszą wersję. W tym celu należy:
1. utworzyć nowy plik w notatniku .txt.
2. wpisać ten adres:
dla Demo
Kod: Zaznacz cały
%windir%\system32\javaws.exe https://www.dukascopy.com/client/demo/jclient/jforex.jnlp
Kod: Zaznacz cały
%windir%\system32\javaws.exe https://www.dukascopy.com/client/live/jclient/jforex.jnlp
Istnieje też możliwość by platforma uruchamiała się od razu ze zdefiniowanym loginem i hasłem. Dla Realu ze względów bezpieczeństwa nie jest to zalecane i wymaga zrezygnowania z kodu PIN dla danego adresu IP.
Jeśli ktoś chciałby wiedzieć jak to zrobić (zarówno dla kont demo jak i live) to proszę o PW.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Jakby wreszcie udało się otworzyć realny rachunek... nie wiem komu gratulować, Dukasowi czy sobie ;-)
I pierwszy problem: w załączniku są dwa ekrany, jeden live, drugi demo. Dlaczego się różnią? Chodzi mi o tę lukę na live. Czy zgłaszać reklamację do Dukascopy EU?
I pierwszy problem: w załączniku są dwa ekrany, jeden live, drugi demo. Dlaczego się różnią? Chodzi mi o tę lukę na live. Czy zgłaszać reklamację do Dukascopy EU?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Świece japońskie: http://forex-nawigator.biz/forum/swiece ... ml#p527248
Filmy: youtube.com/user/WirusFX
Forum: http://forex-nawigator.biz/forum/linki- ... ml#p520592
Filmy: youtube.com/user/WirusFX
Forum: http://forex-nawigator.biz/forum/linki- ... ml#p520592
Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale sprawy związane z konferencją troszkę zabierają czasu...Wirus pisze: I pierwszy problem: w załączniku są dwa ekrany, jeden live, drugi demo. Dlaczego się różnią? Chodzi mi o tę lukę na live. Czy zgłaszać reklamację do Dukascopy EU?
Ale do rzeczy. Rozmawialiśmy w tej sprawie z Dukascopy. Problem na pewno zostanie rozwiązany - wrócimy do tematu jutro z samego rana. Jeśli oczywiście straciłeś na tym to jak najbardziej reklamację złożyć można, a nawet trzeba.
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)