Dukascopy - ECN
Nawet lepiej - ja jestem w stanie podjechać do Ciebie za moment bo obydwoje jesteśmy z trójmiasta i obligatoryjnie udowodnię to, że nie można się zalogować obecnie (chyba, że za moment będzie można) od 107 minut na platformę Dukasa. Wysyłam emaila.
Dodano po 1 minutach:
W tej chwili ruszyła platforma web! Bynajmniej udało mi się zalogować!
Dodano po 1 minutach:
W tej chwili ruszyła platforma web! Bynajmniej udało mi się zalogować!
Akurat zaraz wychodzę na GoKarty ale to nie tania wymówka by Cię spławić...
Wyżej przesłałem screeny gdzie widać, że mi platformy działają. I jestem pewien, że gdyby reszcie też nie działały to byłoby tu już 10 dodatkowych stron narzekania
.
Cały czas staram się Tobie wyjaśnić, że nie jest to problem globalny tylko przyczyna może tkwić gdzie indziej. Nie przeczę w jej istnienie. Tylko póki się jej nie ustali, jedynym sposobem by coś zrobić z pozycją jest kontakt telefoniczny i nic na to się nie poradzi.
Prosiłbym Cię o screeny z błędów platformy Java i JForex, bo przesłałeś jedynie z WebTradera gdzie są 2 rodzaje komunikatów:
- connection problem... trying connect
- reconnected!
...


Cały czas staram się Tobie wyjaśnić, że nie jest to problem globalny tylko przyczyna może tkwić gdzie indziej. Nie przeczę w jej istnienie. Tylko póki się jej nie ustali, jedynym sposobem by coś zrobić z pozycją jest kontakt telefoniczny i nic na to się nie poradzi.
Prosiłbym Cię o screeny z błędów platformy Java i JForex, bo przesłałeś jedynie z WebTradera gdzie są 2 rodzaje komunikatów:
- connection problem... trying connect
- reconnected!
...
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Dobrze, ale czy mimo wszystko istniałaby możliwość przesłania screenu? Mi te błędy wiele nie mówią i nie potrafię ich wywołać.
Jednocześnie wcześniej proszę byś jeszcze raz spróbował uruchomić platformę ze strony brokera.
Dodano po 19 minutach:
Niestety już muszę iść, a kolejnego maila nie otrzymałem. Jak go dostanę to od razu prześlę opisany problem w Twoim imieniu do działu IT. Tymczasem skoro udało Ci się zalogować na platformę Web to sugeruję do czasu otrzymania rozwiązania, korzystać właśnie z niej.
Rozmawiałem jeszcze z dwiema osobami - mogą zalogować się na swoje konta rzeczywiste w JForex i nie miały wieczorem kłopotów z połączeniem.
Jednocześnie wcześniej proszę byś jeszcze raz spróbował uruchomić platformę ze strony brokera.
Dodano po 19 minutach:
Niestety już muszę iść, a kolejnego maila nie otrzymałem. Jak go dostanę to od razu prześlę opisany problem w Twoim imieniu do działu IT. Tymczasem skoro udało Ci się zalogować na platformę Web to sugeruję do czasu otrzymania rozwiązania, korzystać właśnie z niej.
Rozmawiałem jeszcze z dwiema osobami - mogą zalogować się na swoje konta rzeczywiste w JForex i nie miały wieczorem kłopotów z połączeniem.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Aplikacje JAVY otwieram BEZPOŚREDNIO ze strony Dukasa, link:
http://www.dukascopy.com/swiss/english/ ... ogin/live/
Natomiast zrzuty ekranów z błędami właśnie Ci wysłałem. Czekam jutro na rozpatrzenie moich reklamacji.
http://www.dukascopy.com/swiss/english/ ... ogin/live/
Natomiast zrzuty ekranów z błędami właśnie Ci wysłałem. Czekam jutro na rozpatrzenie moich reklamacji.
Mi taki "błąd" wyskakuje tylko w przypadku nieaktualnego pliku platformy. Wchodzę na stronę, ściągam nowy skrót i działa. Na tę chwilę proponuję przeinstalować Javę oraz wyczyścić pliki cookies lub nawet użyć innej przeglądarki jedynie w tym celu.rimorbod pisze:Natomiast zrzuty ekranów z błędami właśnie Ci wysłałem. Czekam jutro na rozpatrzenie moich reklamacji.
Jeśli jutro dowiem się czegoś przełomowego to oczywiście powiadomię.
Dodano po 15 godzinach 38 minutach:
Odnośnie "błędu" Luktom Manual Trader.
Otrzymałem informację, że prawdopodobnie niechciany SL został ustawiony z powodu aktywnych opcji Trailing Stop i Breakeven w strategii, która cały czas była włączona, co potwierdzałoby, że wszystko jest OK i "problem" leżał w samej konfiguracji. Pewność będzie dopiero po szczegółowym przeanalizowaniu logów ale to już sprawa między Luktom.biz a traderem. Nie dotyczy to bezpośrednio brokera o którym jest wątek.
Jeśli chodzi o wczorajszą sytuację... Dukascopy potwierdziło to co pisałem, czyli:
- wszystkie platformy chodziły wczoraj bez zarzutu,
- w przypadku problemu z połączeniem w sprawach pilnych np. w celu zarządzania otwartą pozycją (zamknięcie, edycja TP/SL) należy kontaktować się telefonicznie z działem Live Trading, który pracuje całą dobę. Jeżeli nie zna się języków obcych to niestety w takim wypadku pozostaje poprosić jakiegoś znajomego o pomoc w tłumaczeniu.
- jednocześnie należy zgłosić szczegółowo opisany problem do działu IT lub do mnie, a ja go tam przekazuję lub sam szukam rozwiązania. W tym wypadku wg mnie platforma dalej odpalana była ze starego adresu/skrótu ale zasugerowano mi także by klient wyczyścił pliki cache w Javie:
http://www.java.com/en/download/help/plugin_cache.xml
Ja nigdy nie musiałem tego robić. Zawsze wystarczyło pobrać na nowo skrót z przeglądarki.
Reklamację oczywiście mimo wszystko można zgłosić ale subiektywnie twierdzę, że raczej żaden broker nie będzie odpowiadał za błąd, który występował po stronie komputera/łącza klienta. Choć mogę się mylić...

Istnieje również sposób by nasz skrót na pulpicie zawsze automatycznie sam wykorzystywał najnowszą wersję. W tym celu należy:
1. utworzyć nowy plik w notatniku .txt.
2. wpisać ten adres:
dla Demo
Kod: Zaznacz cały
%windir%\system32\javaws.exe https://www.dukascopy.com/client/demo/jclient/jforex.jnlp
Kod: Zaznacz cały
%windir%\system32\javaws.exe https://www.dukascopy.com/client/live/jclient/jforex.jnlp
Istnieje też możliwość by platforma uruchamiała się od razu ze zdefiniowanym loginem i hasłem. Dla Realu ze względów bezpieczeństwa nie jest to zalecane i wymaga zrezygnowania z kodu PIN dla danego adresu IP.
Jeśli ktoś chciałby wiedzieć jak to zrobić (zarówno dla kont demo jak i live) to proszę o PW.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Jakby wreszcie udało się otworzyć realny rachunek... nie wiem komu gratulować, Dukasowi czy sobie ;-)
I pierwszy problem: w załączniku są dwa ekrany, jeden live, drugi demo. Dlaczego się różnią? Chodzi mi o tę lukę na live. Czy zgłaszać reklamację do Dukascopy EU?
I pierwszy problem: w załączniku są dwa ekrany, jeden live, drugi demo. Dlaczego się różnią? Chodzi mi o tę lukę na live. Czy zgłaszać reklamację do Dukascopy EU?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Świece japońskie: http://forex-nawigator.biz/forum/swiece ... ml#p527248
Filmy: youtube.com/user/WirusFX
Forum: http://forex-nawigator.biz/forum/linki- ... ml#p520592
Filmy: youtube.com/user/WirusFX
Forum: http://forex-nawigator.biz/forum/linki- ... ml#p520592
Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale sprawy związane z konferencją troszkę zabierają czasu...Wirus pisze: I pierwszy problem: w załączniku są dwa ekrany, jeden live, drugi demo. Dlaczego się różnią? Chodzi mi o tę lukę na live. Czy zgłaszać reklamację do Dukascopy EU?
Ale do rzeczy. Rozmawialiśmy w tej sprawie z Dukascopy. Problem na pewno zostanie rozwiązany - wrócimy do tematu jutro z samego rana. Jeśli oczywiście straciłeś na tym to jak najbardziej reklamację złożyć można, a nawet trzeba.
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)