a jednak można...

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.

Czy robert-fx da rade?

Tak
37
29%
Nie
49
38%
Nie interesuje mnie to
43
33%

Liczba głosów: 129

Awatar użytkownika
colt113
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: colt113 »

Dokładnie pazerność to w tej chwili mój najwiekszy wróg, na poprzednim depo był to brak SL :D Równiez radze zagrać w realu i dopieroo się wypowiedzieć ;) Ja na demie z poczatkowym depo 10K robiłem swoją tygodniówke w 5-10min, na koncie real gram od prawie 2 miesięcy jestem 300 funtów w plecy i zaczynają mi rosnąc siwe włosy pod pachami :D W tej chwili jestem na takim etapie ze postawiłem sobie limit 50 pipsów na dzień a w przypadku gdy tranzakcja jest stratna to nie gram juz w tym dniu, dodatkowo prowadze dziennik w którym notuje wszytskie tranzakcje dlaczego je otworzyłem ile zarobiłem/ straciłem itd jak narazie powoli wychodze na + zobaczymy co czas pokaze ;)

I takie pytanko do Was, gdy zaczynaliście zauwazyliscie u siebie nieodpartą pokuse otwierania tranzakcji coś jakby nałóg? Cięzko to wytłumaczyć ale mam coś takiego ze wracam z pracy i dopalam MT4 niezaleznie czy gram czy nie :P

Dodano po 4 minutach:
xmmm pisze:poniżej link do tematu o brokerach gdzie można zacząć od dolara więc koszty niewielkie
tylko z takim depozytem to emocje jak na demie ;P
Ostatnio zmieniony 11 lis 2011, 00:23 przez colt113, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
robert-fx
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: robert-fx »

maserati pisze:zaliczyłem 2xMC w pierwszym miesiącu a przecież grałem tak jak na demo, tymi samymi zasadami a winą była pazerność która pozostała po graniu na sucho.
czyli nie zupełnie grałeś tak jak na demo z tego wnioskuję... a o pazerności wiem... tnij strty puki małe, z zyskom pozwól rosnąć, choć co do zysków to to czasami robię za szybko, ale ,,lepszy wróbel w garsci niż wrona na dachu" :wink:

MajorGC
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: MajorGC »