Do którego rysunku/wykresu?GLOBALDIRECT pisze:Do rysunków i zdjęć są pewne nazwy użyte (wtrącone) po angielsku.
Co do angielskiego jak nie znasz to:
http://translate.google.com/#auto|pl|
Do którego rysunku/wykresu?GLOBALDIRECT pisze:Do rysunków i zdjęć są pewne nazwy użyte (wtrącone) po angielsku.
Możesz skorzystać z translatora tak jak radzi Tig3r badź możesz napisać tutaj wyrazy, których nie rozumiesz to je Tobie przetłumaczymy.GLOBALDIRECT pisze:Do rysunków i zdjęć są pewne nazwy użyte (wtrącone) po angielsku. Mógłby któryś z wiedzących wyjaśnić co poeta miał na myśli?
Tak samo jeśli chodzi o rysunki biało - czarne składające się ze świec. Są tam nazwy które nie za bardzo są zrozumiałe do tego co widzę. Bo jeśli mam szukać tego na wykresach to jest ale jeśli się człowiek skupi - nie każdy jednak może regułką się tam posłużyć.
Można o te krótkie wyjaśnienia?
Witamy !Kuba1111 pisze:Świetna robota riddle!
Jestem początkującym, dopiero co zajrzałem na wasze forum i jestem mile zaskoczony, nigdzie nie ma tak wiele informacji w tak przejrzystym wydaniu.
Mysle że zostane z wami na dłuzej, a póki co chciałbym sie ze wszystkimi przywitac, więc:
Witam wszystkich!
Moj drogi 1 ! za formacje swiecowe.Kuba1111 pisze:W przypadku formacji kontynuacji trendu, jaką jest: "uderzenie trójki hossy" po utworzeniu trzech swiec wzrostowych z coraz to wyższymi high, ostatnia swieca, w tym przypadku swieca spadkowa musi miec high powyzej poprzedniej swiecy (wzrostowej), a co z low? Czy moze to byc tak jak na załączonym screnie, czy jednak musi ten low swiecy spadkowej obejmowac pozostałe low trzech swiec wzrostowych?
Analogicznie to sie ma do formacji uderzenia trójki bessy.
Banalne pytanie, ale nie doszukałem sie nigdzie jasnej odpowiedzi.
Link do screnu:
http://imageshack.us/photo/my-images/11/2222td.png/
Drugie pytanie, dlaczego ta formacja nie działa? Link do screnu poniżej: