Japońskie Świece - stań się japońskim wojownikiem

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
Awatar użytkownika
Tig3r
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Tig3r »

GLOBALDIRECT pisze:Do rysunków i zdjęć są pewne nazwy użyte (wtrącone) po angielsku.
Do którego rysunku/wykresu?

Co do angielskiego jak nie znasz to:
http://translate.google.com/#auto|pl|
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..

sznurek

Nieprzeczytany post autor: sznurek »

Ode mnie do poczytania.

Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Kuba1111
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: Kuba1111 »

Świetna robota riddle!
Jestem początkującym, dopiero co zajrzałem na wasze forum i jestem mile zaskoczony, nigdzie nie ma tak wiele informacji w tak przejrzystym wydaniu.
Mysle że zostane z wami na dłuzej, a póki co chciałbym sie ze wszystkimi przywitac, więc:

Witam wszystkich! :)

Awatar użytkownika
riddle
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: riddle »

GLOBALDIRECT pisze:Do rysunków i zdjęć są pewne nazwy użyte (wtrącone) po angielsku. Mógłby któryś z wiedzących wyjaśnić co poeta miał na myśli?
Tak samo jeśli chodzi o rysunki biało - czarne składające się ze świec. Są tam nazwy które nie za bardzo są zrozumiałe do tego co widzę. Bo jeśli mam szukać tego na wykresach to jest ale jeśli się człowiek skupi - nie każdy jednak może regułką się tam posłużyć.
Można o te krótkie wyjaśnienia?
Możesz skorzystać z translatora tak jak radzi Tig3r badź możesz napisać tutaj wyrazy, których nie rozumiesz to je Tobie przetłumaczymy.

Kuba1111 pisze:Świetna robota riddle!
Jestem początkującym, dopiero co zajrzałem na wasze forum i jestem mile zaskoczony, nigdzie nie ma tak wiele informacji w tak przejrzystym wydaniu.