Harmonic Trading

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
Awatar użytkownika
adamnaas
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: adamnaas »

Boby_Fischer pisze:Graty :) Bardzo precyzyjny setup
Dzieki. jak to mówia szukajcie a znajdziecie :)

Dodano po 3 godzinach 47 minutach:

Tutaj kolejne fajne wejscie. zamknąłem to juz przed 1,5600. No i tutaj jest moje pytanie do kogos kto gra juz tym sysem dłuższy czas. Jakie wyznaczacie targety??? Od niedawna zainteresowałem sie tym spoobem handlu. chciałbym to poprawic bo jestem początkującym i narazie ucinam zyski :oops: ja narazie ustawiam je w zaleznosci na jakich swieczkach jest set up. zazwyczaj na m15 około 50p i na godzinnych 90-100. no i oczywiscie zalezy to takze od mojego SL ale one nie sa zbyt duze. RR nigdy mniej niz 2;1. równiez zamykam przed jakimis wsparciami i oporami. Narazie efekty są obecujące zobaczymy jak to bedzie latało w dluzszym okresie czasu. Nie emocjonuje sie bo to za krótki okres czasu a już kilka razy myslalem ze znalazłem złotego grala ale szybko zostałem sprowadzony na ziemie...

Dodano po 6 minutach:

Troche nie wyraznie widac na tym. na koncu fali CD mam dwa fiba. 78,6 fali XA i 127,2 fali AB dlatego to wejscie dodatkowo na m15 fajna szpilka na tym poziomie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

m4rc1n05
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: m4rc1n05 »

a C nie powinno byc nizej niz A?

Awatar użytkownika
adamnaas
Stały bywalec
Stały bywalec

Powinno byc nizej według książki. Tylko że w życiu żadko jest cos jak wzor. Formacje nie muszą byc perfekcyjne. Dla mnie najważniejszy jest pukt wejscia i price action na tym pozimie. Oczywiscie można czekac na idealna formacje ale myśle ze mogłoby to trwac czasami tygodniami. Na szczescie można wchodzić z bardzo małym SL.

m4rc1n05
Bywalec
Bywalec