Upublicznienie EA a brokerzy

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
Michx
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: Michx »

Pewnie coś powtórzę ale chciałbym parę rzeczy usystematyzować bo ja jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o komputery a temat mnie nawet ciekawi.

1. Czy jak stworzę swoje ea (lub będę korzystać z czyjegoś) to czy broker ma możliwość w jakiś sposób je ściągnąć? zakładam najbardziej czarny scenariusz (tzn. wykorzystywanie do tego celu najlepszych informatyków) ale z drugiej strony również dostęp do najlepszych zabezpieczeń (chociaż nie wiem jakie one mogłyby być :P)
2. Jeśli tak, to co daje mu takie możliwości i co powinienem zrobić, żeby mu to nie wyszło? Logiczne jest, że część danych my pobieramy od brokera (np. aktualną cenę) a część sygnałów on od nas otrzymuje (np. sygnał otwarcia pozycji). Ale czy w tym jest jakieś niebezpieczeństwo? czy chodzi zupełnie o coś innego?
3. Oczywiście kompilacja nic nie da bo teraz co drugi forumowicz zajmuje się dekompilacją :P natomiast pisanie wszystkiego w innych językach chyba nie jest zbyt wygodne...
4. Czy używanie firewalla i antywirusów może w jakiś sposób zablokować działania brokera? co najlepiej zainstalować i jak się zachowywać?
5. zakładając, że broker się do mnie włamie na kompa to czy ja będę widział to co robi? Czy są jakieś programy, które umożliwią mi podgląd tego co ktoś robi "w tle"?
6. Jeśli założymy, że komputer będę wykorzystywać tylko do grania na platformie MT4/5, bez korzystania z przeglądarki to czy to w jakiś sposób mnie ochroni?

W telewizji dużo się mówi o możliwościach hackerów, ale chyba są jakieś granice co? :/ Oczywiście nie mówię tu o odłączeniu się od sieci...

Bardzo proszę o odpowiedź z podaniem argumentów - bez pustych haseł w jakim to my niebezpieczeństwie jesteśmy...

Pozdrawiam

Aha i tak przy okazji: czy da się wprowadzić do EA hasło? tzn. żeby przed odpaleniem EA trzeba byłoby gdzieś wpisać hasło (mówię również o MQL5)?