xStation 5

Sprawy techniczne dotyczące poszczególnych platform handlowych.
Awatar użytkownika
ninjaproject
Maniak
Maniak
Posty: 4944
Rejestracja: 30 lip 2019, 13:15

Re: xStation 5

Nieprzeczytany post autor: ninjaproject »

Mistyfikator pisze:
13 paź 2021, 14:14
ninjaproject pisze:
13 paź 2021, 13:52
Ja tutaj czytam tak:
2021-10-13_134929.jpg
https://www.xtb.com/pl/api-xstation-kb

Czyli, że można, tylko jakoś nikt nie wie jak?
Czytałem to API, i nie różni się bardzo od innych języków programowania.
Nie mam doświadczenia z XStation, żadnego, więc nie bardzo mam czas i ochotę to rozgryzać.

Tutaj jest dokumentacja:
http://developers.xstore.pro/api
Dzięki. Już coś podobnego wrzucałeś.
To jest chyba jakiś JavaScript?

Liczyłem na trochę prostsze rozwiązanie.
Bardziej na jakiegoś gotowca.
Nie mam obecnie czasu na rozkminianie nowych zagadnień - może kiedyś w wolnej chwili.

Prędzej poszukam innego brokera, tym bardziej że w MT5 właśnie sobie ładnie wszystko zautomatyzowałem...

Szkoda tylko tego statusu klienta doświadczonego. Ale będę szukał
Inni brokerzy też oferują taki status.
Jeżeli przeszedłeś w XTB, to pewnie przejdziesz i u innego.
Trejder, Mentor/trener, aka. Dadas, fx-technik, obecnie ninjaproject.
Programuję wskaźniki i EA do MetaTrader 4/5.

Mistyfikator
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 932
Rejestracja: 05 lip 2021, 20:35

Re: xStation 5

Nieprzeczytany post autor: Mistyfikator »

ninjaproject pisze:
13 paź 2021, 14:16
Mistyfikator pisze:
13 paź 2021, 14:14
ninjaproject pisze:
13 paź 2021, 13:52
Ja tutaj czytam tak:
2021-10-13_134929.jpg
https://www.xtb.com/pl/api-xstation-kb

Czyli, że można, tylko jakoś nikt nie wie jak?
Czytałem to API, i nie różni się bardzo od innych języków programowania.
Nie mam doświadczenia z XStation, żadnego, więc nie bardzo mam czas i ochotę to rozgryzać.

Tutaj jest dokumentacja:
http://developers.xstore.pro/api
Dzięki. Już coś podobnego wrzucałeś.
To jest chyba jakiś JavaScript?

Liczyłem na trochę prostsze rozwiązanie.