13 lat.

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
olds

Re: 13 lat.

Nieprzeczytany post autor: olds »

Rynek po takich spadkach musi mieć wyraźniejszy sygnał do wzrostów (musi być wygaszenie spadków i wyraźne miejsce do odbicia)
Na srebrze widziałbym to prościej (być może prostacko, bo nie znam się na fachowych określeniach diamonds hand)
Obrazek
1. Pierwsza próba wyjścia w górę od low dnia (nie lubię wchodzić na słabych wsparciach, bo nie wiadomo czy wytrzymają)
2. Już widać silny opór przed wzrostami - układ na S po wyraźnym teście zarówno wcześniejszego swinga (po korpusach) jak i wcześniejszej świecy i podanym jak na talerzu zasięgu testu do 3.
Jak dla mnie to ta 3 wciąż jest słabym miejscem do ataku L. potencjał na spadki się nie wygasił

mp4s
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: mp4s »

No i koniec. Postawiłem na czarnego konia i się nie udało.
Złoto na małym BE, srebro na niedużej dodatkowej stracie... Finalnie ten miesiąc popłynąłem - strata ~15%.
Złoto to teraz nie wiem 1803 jakiś małe wsparcie ? Czy poważniejsze w okolicach 1750.

Może faktycznie WSB miało rację, że squeeze na metalach to pułapka... ale strasznie szybko się to wszystko wydarzyło.
Na ten moment przerwę robię, trzeba troche ochłonąć. Te 3 dni były zbyt intensywne, a doświadczenie bezcenne.
Możliwe że po 15.02 coś pospekuluję, ale jeszcze nie wiem.

Znamienne jest to, że pierwsza próba dawała mi w szczytowym miejscu +30%, kolejne dwie po stracie pozwalały wyjść na plus, z +3-5%.
Za każdym razem, moment wejścia był dobry... ale tak to się kończy, jak trade'a człowiek próbuje zamienić w inwestycję.

Inna sprawa, że tutaj naprawdę próbowałem złapać coś wielkiego, chociaż całkowicie nie w stylu mojej spekulacji. Zapewne gdyby się trzymał realizowania zysków, to pewnie na ten moment bym był na plusie.

Ps. Nie żałuję niczego, warto było spróbować.