matka pisze:Tobie się udało ale czy jesteś na 100% pewien, że grałeś dokładnie tak jak MB?
Oczywiście że nie jestem ponieważ jego wykresu nie jest mi dane widzieć.
matka pisze:Chciałbym również spytać jakie kryteria spowodowały, że zainteresowałeś się tym akurat sposobem?
Jak już wspominałem mam ea które robi robote a w między czasie bawię się manualnie i testuje różnego rodzaju strategie czy systemy - for fun. Zawsze można udoskonalić ....coś coś co juz mamy i sie sprawdza.
Nie mówię, że tak jest w tym wypadku ale szkolący często oferują zniżki za odpowiednie posty.
Mogę Cię zapewnić, ze nie jestem uczniem MB.
Nie dajmy się zwariować.
matka pisze:Gdybyś czytał forum dłużej, wiedział byś że było tu wiele reklam, przy jednoczesnej nagonce na każdego, kto śmiał zapytać o konkrety. Zawsze kończyło się tak samo, brutalna prawda wychodziła po jakimś czasie na jaw, niejednokrotnie ludzie tracili miliony.
Czytałem wcześniej - musiałem tylko dojrzeć do rejestracji
Nie mam zamiaru krytykować Ciebie bądź MB. Zastanawiam się tylko, po co raz większej ilości podobnych postów, czy każdy na tym forum musi skakać każdemu do gardła ? Chyba nie o to chodzi.
Z drugiej strony, ludzie na tym forum są mistrzami w odkrywaniu wszelkiej maści wałków za co należą im się duże brawa.
Jestem na początku swojej drogi z fx i pewnie nie mam nawet 40 % wiedzy Twojej bądź też innych użytkowników tego forum. Stąd też , daleki jestem od krytykowania kogokolwiek.
matka pisze:apewniam Cię, że w swoim czasie nie odpuszczałem na zajęciach z martyngałów
Ja też nie !
Co więcej, na magisterce zamierzam jeszcze bardziej przyłożyć się do matmy. Trading za pomocą ściśle określonych algorytmów wydaje się bardzo interesującym (i trudnym) tematem.
Taki ciekawy wątek. Sl i TP.
SL na forexie powinien być ale... jeszcze wcześniej ochrona w MM.
A TP nie ma czegoś takiego jak TP. Warto sobie to uświadomić.
TP to pomyłka. U siebie TP w robocie mam ustawione na jakieś 600 pipsów.
Nigdy tam nie dochodzi
Tylko BE