Dobre pytanie, a nasza odpowiedź pozwoli zrozumieć graczom GO4X, że zysk kogokolwiek nie jest dla nas problemem. Dzieje się tak dlatego, że stosujemy politykę aktywnego hedgingu naszej ekspozycji (czyli pozytywnego wyniku naszych klientów). O szczegółach nie możemy mówić, bo to nasza kuchnia, ale polityka ta została zaprezentowania i zaakceptowana przez KNF, jest zgodna z założeniami dyrektywy MIFiD (zwłaszcza w obszarze Best Execution i ograniczania konfliktu interesów) oraz CRD (Capita Requirement Directive, inaczej: Bazylea II). Ale to co najważniejsze, polityka ta zapewnia bezpieczeństwo TMS - i tym samym klientów deponujących u nas swoje pieniędze - w sytuacji nawet skumulowanej wygranej naszych Klientów. Wierzcie nam - mamy Klientów, którzy zarabiają naprawdę duże pieniądze od wielu miesięcy i stosujemy w odniesieniu do nich takie same zasady, jak w stosunku do wszystkich innych klientów. Dlatego nie rozszerzamy spreadów przed danymi, dlatego nie rekwotujemy, dlatego nie opóźniamy egzekucji, dlatego nie utrudniamy wygrywającym, dlatego nie stosujemy innych praktych znanych z modelu agresywnego market makera. Owszem - w GO4X jesteśmy market makerem, ale w znaczeniu animatora dostarczającego płynność, a nie w rozumieniu właściciela kasyna, a nasz delaing desk nie pilnuje pozycji pojedynczych Klientów, tylko piluje rynku i porawności mechanizmów hedgowania wprost na rynku naszego ryzyka.nabukomb pisze:Mam do Ciebie pytanie jako do przedstawiciela GO4X na tym forum. Ale tak "z innej beczki"....
go4x - polski broker4 (tms)
Niestety błąd nie został usuniety i nadal występuje. Czekałem do nowego miesiąca licząc, że nowa świeczka miesięczna usunie błąd, lecz tak się nie stało. Na chyba wszystkich nowych instrumentach występuje ten błąd. W dzienniku (zakładka platformy) pojawia się info :GO4X pisze:Dzięki za informację. Rzeczywiście wykres źle się rysował. Błąd został znaleziony i zlikwidowany.MarioDM pisze:GO4X
Jeszcze jedno musicie poprawić. Dotyczy to nowo wprowadzonych instrumentów. Chyba na wszystkich tych nowych instrumentach jest błąd na wykresach miesięcznych i tygodniowych. Błąd występuje (chyba) tylko w miesiącu sierpniu. Na wykresach są 2 świeczki za sierpień, a czasem nawet 3. Błąd na świeczkach tygodniowych dotyczy również sierpnia.
" 2011.09.01 08:20:23 HistoryBase: 2 errors in 'GO_CARBON43200' " , lub :
"2011.09.01 08:20:43 HistoryBase: 3 errors in 'GO_CATTLE43200' " .
Trust no bit**es.
Należy tępić ludzi o mentalności niewolników, okutych w powiciu.
Należy tępić ludzi o mentalności niewolników, okutych w powiciu.
aaaaaa ja sie spotkalam, ale ktos uproscil sprawe i stwierdzil iz uzytkownik nie umie skladac zlecennabukomb pisze:Czy mieliście jakieś "zawirowania" z możliwością wykonywania zleceń .... Wyglądało to w ten sposób, że okienko z transakcją miało bez kolorów pozycje kup i sprzedaj, przez co w ogóle nie można było nacisnąć, a jedyna pozycja działająca "zamknij zlecenie", po naciśnięciu dawała komunikat "zła ilość lotów".

http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje ... &start=530
Dodano po 6 minutach:
przeczytaj regulamin, "broker" moze wypowiedziec umowe na kazdym etapie bez podania przyczynynabukomb pisze:Nurtuje mnie pewien problem teoretyczny. Załóżmy że pojawi się jakiś "klient-geniusz", który będzie potrafił systematycznie zwiększać saldo rachunku o kilka do kilkudziesięciu % dziennie.....w kilka miesięcy mógłby zrobić Was na wiele milionów. Co wtedy? Zabronicie mu grać? Zmienicie zasady i regulaminy?
teoretyczny "klient-geniusz" nie zwiekszy salda na wiele milionow w kilka miesiecy bo wczesniej moze dostac list polecony od TMS

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Po drugiej stronie monitora siedzą ludzie, którzy chcą waszych pieniędzy. Albo wy im je zabierzecie, albo oni zabiorą je wam. Bądźcie zimnymi sukinsynami. Cierpliwie czekajcie na swoją kolej......"
Sprawdziliśmy to i oczywiście masz rację. Okazało się, że problem był trochę inny, niż myśleliśmy początkowo. W tej chwili pracujemy nad tym, aby naprawić tą świeczkę - uzbrój się jeszcze w odrobinę cierpliwości.MarioDM pisze: Niestety błąd nie został usuniety i nadal występuje. Czekałem do nowego miesiąca licząc, że nowa świeczka miesięczna usunie błąd, lecz tak się nie stało. Na chyba wszystkich nowych instrumentach występuje ten błąd. W dzienniku (zakładka platformy) pojawia się info :
" 2011.09.01 08:20:23 HistoryBase: 2 errors in 'GO_CARBON43200' " , lub :
"2011.09.01 08:20:43 HistoryBase: 3 errors in 'GO_CATTLE43200' " .
Dodatkowo, z innej beczki. Informujemy, iż od najbliższej niedzieli, obniżamy spready na niektórych instrumentach! Co konkretnie?
Pary walutowe o stałym spreadzie
- EURUSD, zmiana spreadu z 2 pips na 1 pips
- USDJPY, zmiana spreadu z 3 pips na 2 pips
- GBPUSD, zmiana spreadu z 3 pips na 2 pips
- EURJPY, zmiana spreadu z 4 pips na 3 pips
- GBPJPY, zmiana spreadu z 10 pips na 6 pips
- EURPLN, zmiana spreadu z 30 pips na 25 pips. Spread nocny bez zmian
- USDPLN, zmiana spreadu z 30 pips na 25 pips. Spread nocny bez zmian
- GBPPLN, zmiana spreadu z 50 pips na 40 pips. Spread nocny bez zmian
Pary walutowe o zmiennym spreadzie (spread min/max)
- EURUSD:), zmiana spreadu z 0,5/2,5 pips na 0,5/1,5
- USDJPY:), zmiana spreadu z 1/3,5 pips na 0,8/2,8
- GBPUSD:), zmiana spreadu z 1/3,5 pips na 1/3
- EURPLN:), zmiana spreadu z 20/35 na 18/30. Spread nocny bez zmian
- USDPLN:), zmiana spreadu z 20/35 na 18/30. Spread nocny bez zmian
- GBPPLN:), zmiana spreadu z 30/60 na 30/50. Spread nocny bez zmian
Czy za obniżką spreadów idzie także szybkość egzekucji zleceń w czasie danych?
Bo co mi z 1 pipsa na EURUSD, jak w czasie kiedy czekam na wasze potwierdzenie cena odjeżdża mi o 50 pipsów. To samo dotyczy requotów- w platformie mam ustawione domyślne odchylenie od ceny na 10 pipsów, a mimo to dostaje od Was requot na 2 pipsy. Dziś payrollsy - macie szansę na rehabilitację.
Bo co mi z 1 pipsa na EURUSD, jak w czasie kiedy czekam na wasze potwierdzenie cena odjeżdża mi o 50 pipsów. To samo dotyczy requotów- w platformie mam ustawione domyślne odchylenie od ceny na 10 pipsów, a mimo to dostaje od Was requot na 2 pipsy. Dziś payrollsy - macie szansę na rehabilitację.
Kris007 rzeczywiście bardzo "spłycił", bo jak się domyślam w polu wolumen jest zero, ponieważ nie mogłaś tam niczego wpisać, a nie dlatego, że zapomniałaś. Z drugiej strony trudno mu się dziwić, bo Twoje pytanie wtedy było dość niejasne. W moim przypadku jednak absolutnie nie mogło chodzić o brak wolumenu, ponieważ ja nawet nie mogłem zamknąć posiadanych zleceń, które mają przecież swój wolumen. Poza tym wykonałem tysiące zleceń i nie popełniam takich błędówanea pisze:aaaaaa ja sie spotkalam, ale ktos uproscil sprawe i stwierdzil iz uzytkownik nie umie skladac zlecennabukomb pisze:Czy mieliście jakieś "zawirowania" z możliwością wykonywania zleceń .... Wyglądało to w ten sposób, że okienko z transakcją miało bez kolorów pozycje kup i sprzedaj, przez co w ogóle nie można było nacisnąć, a jedyna pozycja działająca "zamknij zlecenie", po naciśnięciu dawała komunikat "zła ilość lotów".![]()

To było zwyczajne przeszkadzanie w grze, najprawdopodobniej związane z tym, że poprzedniego dnia zrobiłem ponad 300%. To samo powtórzyło się zresztą po kilku dniach, czyli następnego dnia po zrobieniu 350%. Jestem przekonany, że klienci, którzy się wychylają z takimi wynikami są "brani na tapetę" następnego dnia, ktoś siada do ich rachunku i "robi wszystko", by utrudnić im życie. Poznałem już wiele z ich sztuczek, ale cały czas jeszcze potrafią mnie zadziwić swą bezczelnością.
anea - żeby nie było jak z klifem. Nie mam zamiaru Cię dyskredytować, czy poniżać, ja tylko bronię swoich wypowiedzi.anea pisze:przeczytaj regulamin, "broker" moze wypowiedziec umowe na kazdym etapie bez podania przyczynynabukomb pisze:Nurtuje mnie pewien problem teoretyczny. Załóżmy że pojawi się jakiś "klient-geniusz", który będzie potrafił systematycznie zwiększać saldo rachunku o kilka do kilkudziesięciu % dziennie.....w kilka miesięcy mógłby zrobić Was na wiele milionów. Co wtedy? Zabronicie mu grać? Zmienicie zasady i regulaminy?
teoretyczny "klient-geniusz" nie zwiekszy salda na wiele milionow w kilka miesiecy bo wczesniej moze dostac list polecony od TMS
Regulamin zatem czytałem i znam zasady wypowiedzenia umowy. Sęk w tym, że nie zwróciłaś uwagi na to co pisałem o graniu na nie swoje nazwisko. Regulamin bowiem zawiera również klauzulę, że TMS nie ponosi odpowiedzialności za operacje wykonane przez osoby trzecie, które uzyskały dostęp do danych klienta. Jest to trochę zawoalowane pomiędzy innymi informacjami i nie napisali tego wprost, ale każdy klient może sobie wynająć kogokolwiek, komu zechce udostępnić swój rachunek i w jego ręce powierzyć przyszłość salda swojego rachunku. TMS-owi nic do tego.
Jeśli więc namierzą "klienta-geniusza" i mu wypowiedzą umowę. Nic nie zyskają, a jedynie to, że teraz będzie go trudniej zidentyfikować i mu "przeszkadzać". Sami sobie strzelą niejako w stopę. Bo "geniusz" formalnie im zniknie z listy klientów, ale tak naprawdę to on dopiero wtedy może się wkurzyć i zacząć grać dla wielu klientów. I to będzie całkowicie legalne, bo przecież co innego robi np. ITH, jeśli nie wyszukuje "dobrych graczy" i sprzedaje ich umiejętności, jeszcze na tym zarabiając.
Wszystko co pisałem, o ryzyku dla firmy miało sens i jest całkowicie realne. Sęk jedynie w tym, gdzie i kiedy taki geniusz w końcu się ujawni. Jak to mówią trening czyni mistrza. Bardzo wielu trenuje i czas pracuje na ich korzyść. Mają coraz więcej danych, coraz więcej możliwości technicznych, ich arsenał rośnie, to tylko kwestia czasu i tacy brokerzy jak GO4X przestaną istnieć. Zostaną tylko Ci, którzy rzeczywiście żyją ze spreadu, a nie MM grający przeciw klientowi.
Dodano po 20 minutach:
Dziękuję bardzo, za odpowiedź. Między wierszami oczywiście wyczytuję, że większość postu odnosiła się do klientów TMS grających na tej drugiej platformie, nie dla klientów GO4X. Gdy chodzi o GO4X uważam, że zwyczajnie kłamiesz, albo jesteś "niedoinformowany". Mamy w końcu kapitalizm, a ja "nie urodziłem się wczoraj". Nie chcę jednak tego roztrząsać, ani wchodzić w szczegóły, bo się zaraz okaże, że zaczniesz straszyć mnie sądem za pomówienia. A przepisy niestety są takie, że nawet pisząc prawdę, można wylądować w więzieniu.GO4X pisze:Dobre pytanie, a nasza odpowiedź pozwoli zrozumieć graczom GO4X, że zysk kogokolwiek nie jest dla nas problemem. Dzieje się tak dlatego, że stosujemy politykę aktywnego hedgingu naszej ekspozycji (czyli pozytywnego wyniku naszych klientów). O szczegółach nie możemy mówić, bo to nasza kuchnia, ale polityka ta została zaprezentowania i zaakceptowana przez KNF, jest zgodna z założeniami dyrektywy MIFiD (zwłaszcza w obszarze Best Execution i ograniczania konfliktu interesów) oraz CRD (Capita Requirement Directive, inaczej: Bazylea II). Ale to co najważniejsze, polityka ta zapewnia bezpieczeństwo TMS - i tym samym klientów deponujących u nas swoje pieniędze - w sytuacji nawet skumulowanej wygranej naszych Klientów. Wierzcie nam - mamy Klientów, którzy zarabiają naprawdę duże pieniądze od wielu miesięcy i stosujemy w odniesieniu do nich takie same zasady, jak w stosunku do wszystkich innych klientów. Dlatego nie rozszerzamy spreadów przed danymi, dlatego nie rekwotujemy, dlatego nie opóźniamy egzekucji, dlatego nie utrudniamy wygrywającym, dlatego nie stosujemy innych praktych znanych z modelu agresywnego market makera. Owszem - w GO4X jesteśmy market makerem, ale w znaczeniu animatora dostarczającego płynność, a nie w rozumieniu właściciela kasyna, a nasz delaing desk nie pilnuje pozycji pojedynczych Klientów, tylko piluje rynku i porawności mechanizmów hedgowania wprost na rynku naszego ryzyka.nabukomb pisze:Mam do Ciebie pytanie jako do przedstawiciela GO4X na tym forum. Ale tak "z innej beczki"....
Zostawmy to zatem. Mam inne pytanie

Wyżej pytałem wszystkich czy wiedzą coś o wynikach promocji "Podwajamy Twój zysk", za lipiec, regulamin mówi, że miały zostać opublikowane. Mógłbyś podać linka do tych wyników, lub chociaż napisz jaką stopę zwrotu mieli najlepsi (pierwsza trójka), a ile ostatni z premiowanej pięćdziesiątki.
Mógłbyś też skomentować moje problemy z realizacją zleceń w dość "szczególnych okolicznościach". Jeśli masz oczywiście do takich informacji upoważnienie

To może ja odpowiem na jedno z pytań i jednocześnie się przywitam bo jestem tu nowy Salut! Wyniki z lipca http://www.go4x.pl/go4x/aktualnosci/124 ... oje-zyskiq Pierwsza osoba osiągnęła stopę zwrotu 225%, druga już tylko 44% a pięćdziesiąta 0,16% Promocja obejmowała zarówno nowych jak i obecnych klientów z saldem rachunku min 2000pln
- jamesfisher
- Pasjonat
- Posty: 497
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 17:42
radek1980 pisze:To może ja odpowiem na jedno z pytań i jednocześnie się przywitam bo jestem tu nowy Salut! Wyniki z lipca http://www.go4x.pl/go4x/aktualnosci/124 ... oje-zyskiq Pierwsza osoba osiągnęła stopę zwrotu 225%, druga już tylko 44% a pięćdziesiąta 0,16% Promocja obejmowała zarówno nowych jak i obecnych klientów z saldem rachunku min 2000pln
Bardzo dziękuję radek. Tak podejrzewałem, że to powinno być w aktualnościach, ale jakoś tak nie znalazłem. Nie chciało mi się przeglądać do tyłu.
Przyznaję się bez bicia, do niedokładnego szukania.

Dodano po 10 minutach:
Właśnie takiego czegoś się spodziewałem. Nic dziwnego, że gdy robię czasami po kilkaset % dziennie to "dostają piany", mimo, że to na małych kwotach. Tylko ja przecież nadal tylko ćwiczę. Jeszcze tak naprawdę nie gram.jamesfisher pisze:Widać, że szału nie ma w wynikach, zwłaszcza na końcu listy.
I jak to się ma do zapewnień użytkownika GO4X o wielkich wygranych klientów, które ich wcale nie bolą. Przecież mając nawet większy rachunek i mając jakieś nadzieje na premiowane miejsca, to nikt by nie pogardziłby dodatkowymi 10 tys lub chociaż 1000 i zarejestrowałby się do promocji. Tych bogaczy dużo zarabiających na GO4X, to jak widać nie ma. Mogą być dużo zarabiający, jeśli np. mają wieleset-tysięczne lub milionowe depozyty i robią po kilka % na miesiąc.
Ciekawi mnie też jakie były salda tych rachunków. Zakładali, że maksymalnie wydadzą na tę promocję 65.000, zł, ale podejrzewam, że skończyło się na dużo mniejszej kwocie.