Proponuję zrobić 3 rzeczy:mike_05 pisze:Próbowałem róznych metod.
Po ściągnięciu danych "historia F2", na wykresie pojawia sie ogromny GAP, nattomiast jak ten wykres sie odświeży z menu kontekstowego PPM, GAP znika, ciągłość w zakresie ustawionym w preferencjach okna wykresu jest OK, ale w historii nadal dziura. Po ponownym "ściągnięciu danych" (w nawiasie, bo przewaznie jest komunikat ze nie ma nowych danych), na wykresie znów pojawia sie GAP. Test zadany w okresie obejmujący dziurę i np do dziś, robi transakcję tylko na 2 ostatnich dniach. Zjawisko występuje również na innych instalacjach różnych brokerów.
1. Jak wiadomo platforma magazynuje pobrane dane historyczne na dysku, w swoim własnym katalogu instalacyjnym i stąd proszę się upewnić że uruchamiając platformę dysponuje Pan prawami zapisu do odpowiedniego katalogu. Może to być potencjalną przyczyną takiego problemu.
2. Jeśli zależy Panu na pobieraniu historii danych z naszego serwera, to proponuję zawsze robić to poprzez przeciąganie wykresu wstecz - wtedy ma Pan pewność że pobrane dane (o ile będą mogły być zapisane na dysku) będą także widoczne w Centrum Historii jak również będą dostępne dla Testera Strategii. Centrum Historii proponowałbym wykorzystywać do exportu ściągniętych danych lub importu danych historycznych z pliku, a nie do pobierania danych z serwera.
3. Przed kolejną próbą pobrania danych z serwera na już zainstalowaną platformę proponuję wyczyścić dostępną historię poprzez usunięcie plików z danymi historycznymi dla danego instrumentu i interwału z katalogu ....\BOSSAFX\History\DMB-Real\ (jeśli chodzi o rachunek rzeczywisty) lub ....\BOSSAFX\History\DMB-Demo\ (w przypadku dema). Platforma przechowuje odrębną historię dla obu typów rachunków.