XTB
-
- Gaduła
właśnie tacy amatorzy jak Bywalec głównie narzekają na XTB co nawet nie wiedzą jak jest robiona wycena na FX a biorą sie za inwestycje. Nie czytają Regulaminu i "inwestują" przed publikacją danych. Może lepiej zainwestuj w Plus 500 - tam podobną mają super warunki.
Wiadomo coś o konkursie w XTB w tym roku ?
Wiadomo coś o konkursie w XTB w tym roku ?
- klonmarcin
- Maniak
No i dlaczego tak się nad nim znęcacie?? Każdemu mogło się to przydarzyć.

Nie prowadzę szkoleń - nie sprzedaję sygnałów
No pain - No gain
Czas to pieniądz - ile jesteś w stanie go poświęcić?
https://www.youtube.com/watch?v=FLqQPZaiHvs
Rób to co kochasz, kochaj to co robisz, a nigdy nie będziesz musiał pracować...
No pain - No gain
Czas to pieniądz - ile jesteś w stanie go poświęcić?
https://www.youtube.com/watch?v=FLqQPZaiHvs
Rób to co kochasz, kochaj to co robisz, a nigdy nie będziesz musiał pracować...
jestem amatorem, więc przepraszam że tak wtargnałęm do proffessional traders elite club, myslalem ze to forum publiczne ;-)forex_lover pisze:właśnie tacy amatorzy jak Bywalec głównie narzekają na XTB co nawet nie wiedzą jak jest robiona wycena na FX a biorą sie za inwestycje. Nie czytają Regulaminu i "inwestują" przed publikacją danych. Może lepiej zainwestuj w Plus 500 - tam podobną mają super warunki.
na real koncie trzymam sie systemu i idzie mi bardzo dobrze nie potrzebuję rad co mam robic, zwlaszcza ze sa od nie-wiadomo-kogo.
nie pamiętam by w regulaminie czy gdziekolwiek np na www, bylo coś o tym że spread w czasie publikacji danych moze byc 2 x wiekszy , to chyba zasluguje na wzmianke, moze mi umknelo.A to że SL realizuje sie w taki sposob to kierując się logiką nie wchodziło dla mnie w grę, choc w systemach często zaleca się ustawianie sl na poziomie x + spread, nigdy nie wnikalem dlaczego.
Troche mnie ponioslo moze w ostatnim poscie, chciałbym by xtb bylo uczciwe i bez skazy, bo to nasz rodzimy broker.