XM Group

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
18
35%
Poza paroma minusami są ok
18
35%
Przeciętny
3
6%
Mają wiele wad
2
4%
Stanowczo odradzam
11
21%
 
Liczba głosów: 52

Awatar użytkownika
Administrator
Admin
Admin
Posty: 253
Rejestracja: 02 cze 2008, 21:36

Re: XEMarkets

Nieprzeczytany post autor: Administrator »

Szczerze pisząc to wstyd mi za niektórych użytkowników naszego forum.

Broker przygotował naprawdę dobrą ofertę dla użytkowników naszego forum z darmowymi 100 Euro na rachunku, aby każdy mógł sprawdzić jakość brokera.

Niestety niektórzy od razu wychwycili możliwość oszukania brokera poprzez zakładanie kilku kont, hedging darmowego bonusu na różnych kontach XM, a później mają jeszcze czelność wyzywania brokera od oszustów, bo dział antyoszustowy XM to wychwycił? Jak Wam nie wstyd?

Przykład? Proszę bardzo http://forex-nawigator.biz/forum/xemark ... ml#p605010 Użytkownik oskarża brokera o oszustwo, a sam oszukuje brokera. Po wytłumaczeniu nawet nie ma odwagi przeprosić za swoje oszustwo.

Proszę zwrócić uwagę, że przygotowanie takiej promocji to duże ryzyko dla brokera, dużo czasu poświęconego na wychwytywanie oszustów, odpowiedzi na masę pytań użytkowników itp.
ForexTig3r pisze:Założyłem konto promocyjne na XE z bonusem 100€ i możliwością wypłaty gotówki tylko ponad tę kwotę.
Wypytywałem wcześniej dokładnie Pana Piotr Kurszewski z XE o warunki promocji, tymczasem z dniem 1 Sierpnia br. pojawiło mi się ExPired Credit Out.

To już nie pierwsza taka historia z tym brokerem.
Broker jawnie oszukuje ludzi. Minęło 24H od próby kontaktu i nie otrzymuję odpowiedzi a wcześniej Pan Piotr tak szybko mi odpowiadał, teraz zamilkł.


Uważał bym na tego brokera, kusi bonusami i pokrywaniem kosztów transferów gotówkowych.
Jeżeli to pomyłka to wystarczy poczekać, a nie wyzywać brokera w wątkach do tego nie przeznaczonych. Jak można nazywać kogoś oszustem, bo się nie dostało odpowiedzi w ciągu 15 minut (post z DT) w sprawie darmowego konta ze 100 Euro? Jak coś jest nie tak to trzeba to napisać w wątku do tego przeznaczonym i poczekać na odpowiedź, a nie psioczyć przykładowo w dziale DayTrading.

Mam nadzieję także, że to tylko pomyłka brokera, a nie odebranie bonusu za próbę oszustwa.

Sprawdź najnowszą ofertę brokera XM
Rachunek Rzeczywisty Rachunek Demonstracyjny
Awatar użytkownika
cytrynek
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 564
Rejestracja: 26 paź 2012, 23:30

Re: XEMarkets

Nieprzeczytany post autor: cytrynek »

Nie mam obecnie zastrzeżeń do XE ale:
Jeśli konto miałby mój brat to nic mi do tego. Przedstawiciel powinienen kontaktować się z bratem. Nie świadczy to dobrze o ochronie danych osobowych. Skąd XE wie, że ktoś jest czyimś bratem? Bo mu powiedziałem? Już zaczynam się bać :)

Poza tym od kiedy urlop zwalnia od odpowiedzialności i profesjonalizmu? Jeśli Pan Kurszewski jst na urlopie to niedobrze to świadczy o XE.
Zamieszczane przeze mnie analizy i opinie są wyłącznie moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią żadnych rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora.

Awatar użytkownika
Cyb
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1907
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:41

Re: XEMarkets

Nieprzeczytany post autor: Cyb »

cytrynek pisze: Poza tym od kiedy urlop zwalnia od odpowiedzialności i profesjonalizmu? Jeśli Pan Kurszewski jst na urlopie to niedobrze to świadczy o XE.

YYyyyyy czyli nikt nie ma prawa do urlopu ? Nigdzie nie napisałem, że ktoś w tym momencie ( a nie wiemy nawet czy ktoś jest na urlopie czy też nie ) nie pełni jego obowiązków.
Rozumiem że Ty pracujesz 365dni w roku, bo w innym wypadku świadczy to o braku odpowiedzialności i profesjonalizmu...

Ręce opadają...

Awatar użytkownika
XM-Polska
Gaduła
Gaduła
Posty: 122
Rejestracja: 19 lip 2013, 13:56

Re: XEMarkets

Nieprzeczytany post autor: XM-Polska »

cytrynek pisze:Nie mam obecnie zastrzeżeń do XE ale:
Jeśli konto miałby mój brat to nic mi do tego. Przedstawiciel powinienen kontaktować się z bratem. Nie świadczy to dobrze o ochronie danych osobowych. Skąd XE wie, że ktoś jest czyimś bratem? Bo mu powiedziałem? Już zaczynam się bać :)
Zaoferowana pomoc w najmniejszym stopniu nie naruszała niczyich danych osobowych. Była to ogólna kwestia techniczna.
Poza tym od kiedy urlop zwalnia od odpowiedzialności i profesjonalizmu? Jeśli Pan Kurszewski jst na urlopie to niedobrze to świadczy o XE.


Nie jestem obecnie na urlopie, natomiast kiedy będę, to publicznie o tym poinformuję. Mimo wszystko podczas mojej nieobecności inna osoba tymczasowo będzie reprezentować brokera XM na tym forum. Co do odpowiedzialności i profesjonalizmu, to pomagam i odpisuję wszystkim moim Klientom tak szybko, jak to tylko możliwe, o czym można przeczytać niejednokrotnie w tym wątku.
ForexTig3r pisze:Założyłem konto promocyjne na XE z bonusem 100€ i możliwością wypłaty gotówki tylko ponad tę kwotę.
Wypytywałem wcześniej dokładnie Pana Piotr Kurszewski z XE o warunki promocji, tymczasem z dniem 1 Sierpnia br. pojawiło mi się ExPired Credit Out.

To już nie pierwsza taka historia z tym brokerem.
Broker jawnie oszukuje ludzi. Minęło 24H od próby kontaktu i nie otrzymuję odpowiedzi a wcześniej Pan Piotr tak szybko mi odpowiadał, teraz zamilkł.


Uważał bym na tego brokera, kusi bonusami i pokrywaniem kosztów transferów gotówkowych.
Emaila otrzymałem od Pana wczoraj (7 sierpnia) o godz. 7:42 czasu polskiego, na którego jeszcze nie odpisałem - prawda, przyznaję się bez bicia i nie będę się bronił żadnymi wymówkami.

Natomiast proszę zauważyć, że dnia 1 sierpnia otworzył i zamknął Pan 3 pozycje, które wygenerowały Panu stratę:

1) -33,87 euro
2) -17,84 euro
3) -29,09 euro

Sumując to ze stratami wygenerowanymi wcześniej, stracił Pan łącznie 88,68 euro - wszystko pokryte z przyznanego bonusu 100 euro. Odejmując od tego bonusu ww. stratę otrzymujemy pozostałe 11,32 euro bonusu, które cały czas znajduje się na Pańskim rachunku inwestycyjnym.

Smuci mnie jedna rzecz - zamiast rzucić okiem na historię swojego rachunku i/lub wejść na nasz czat na żywo, na którym moja koleżanka czy kolega w ciągu dosłownie minuty wyjaśniłaby Panu całą sytuację, to traci Pan mnóstwo czasu na złorzeczenie na nasz temat w tym i innych wątkach oraz bezpodstawnie i publicznie przyrównuje nas Pan do oszustów.

Odnośnie rachunków, którym nie został przyznany bonus (a powinien) - wszystko zostało już naprawione i bonusy przyznane. Gdyby ktoś jeszcze nie zanotował bonusu na swoim rachunku, proszę o kontakt: piotr[at]xm.com

Piotr Kurszewski
Business Development Manager
Obrazek
XM - Excellent Execution

Awatar użytkownika
cytrynek
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 564
Rejestracja: 26 paź 2012, 23:30

Re: XEMarkets

Nieprzeczytany post autor: cytrynek »

Cyb pisze:
cytrynek pisze: Poza tym od kiedy urlop zwalnia od odpowiedzialności i profesjonalizmu? Jeśli Pan Kurszewski jst na urlopie to niedobrze to świadczy o XE.

YYyyyyy czyli nikt nie ma prawa do urlopu ? Nigdzie nie napisałem, że ktoś w tym momencie ( a nie wiemy nawet czy ktoś jest na urlopie czy też nie ) nie pełni jego obowiązków.
Rozumiem że Ty pracujesz 365dni w roku, bo w innym wypadku świadczy to o braku odpowiedzialności i profesjonalizmu...

Ręce opadają...
Uwielbiam dyskuje w stylu jak nie kijem go to pałką. Nie zarzuciłem Panu Kurszewskiemu braku profesjonalizmu. Wyraźnie napisałem w odniesieniu do braku kontaktu ze strony XE, że gdyby Pan Kurszewski był na urlopie to nie świadczy to dobrze o XE a nie o Panu Kurszewskim. Czytaj proszę ze zrozumieniem. Dalszą część Twojej wypowiedzi pomija bo jest po prostu nietrafona. Zalecam zimne napoje ;)

-- 08 sie 2013, 12:16 --
XM-Polska pisze:
cytrynek pisze:Nie mam obecnie zastrzeżeń do XE ale:
Jeśli konto miałby mój brat to nic mi do tego. Przedstawiciel powinienen kontaktować się z bratem. Nie świadczy to dobrze o ochronie danych osobowych. Skąd XE wie, że ktoś jest czyimś bratem? Bo mu powiedziałem? Już zaczynam się bać :)
Zaoferowana pomoc w najmniejszym stopniu nie naruszała niczyich danych osobowych. Była to ogólna kwestia techniczna.
Poza tym od kiedy urlop zwalnia od odpowiedzialności i profesjonalizmu? Jeśli Pan Kurszewski jst na urlopie to niedobrze to świadczy o XE.


Nie jestem obecnie na urlopie, natomiast kiedy będę, to publicznie o tym poinformuję. Mimo wszystko podczas mojej nieobecności inna osoba tymczasowo będzie reprezentować brokera XM na tym forum. Co do odpowiedzialności i profesjonalizmu, to pomagam i odpisuję wszystkim moim Klientom tak szybko, jak to tylko możliwe, o czym można przeczytać niejednokrotnie w tym wątku.
ForexTig3r pisze:Założyłem konto promocyjne na XE z bonusem 100€ i możliwością wypłaty gotówki tylko ponad tę kwotę.
Wypytywałem wcześniej dokładnie Pana Piotr Kurszewski z XE o warunki promocji, tymczasem z dniem 1 Sierpnia br. pojawiło mi się ExPired Credit Out.

To już nie pierwsza taka historia z tym brokerem.
Broker jawnie oszukuje ludzi. Minęło 24H od próby kontaktu i nie otrzymuję odpowiedzi a wcześniej Pan Piotr tak szybko mi odpowiadał, teraz zamilkł.


Uważał bym na tego brokera, kusi bonusami i pokrywaniem kosztów transferów gotówkowych.
Emaila otrzymałem od Pana wczoraj (7 sierpnia) o godz. 7:42 czasu polskiego, na którego jeszcze nie odpisałem - prawda, przyznaję się bez bicia i nie będę się bronił żadnymi wymówkami.

Natomiast proszę zauważyć, że dnia 1 sierpnia otworzył i zamknął Pan 3 pozycje, które wygenerowały Panu stratę:

1) -33,87 euro
2) -17,84 euro
3) -29,09 euro

Sumując to ze stratami wygenerowanymi wcześniej, stracił Pan łącznie 88,68 euro - wszystko pokryte z przyznanego bonusu 100 euro. Odejmując od tego bonusu ww. stratę otrzymujemy pozostałe 11,32 euro bonusu, które cały czas znajduje się na Pańskim rachunku inwestycyjnym.

Smuci mnie jedna rzecz - zamiast rzucić okiem na historię swojego rachunku i/lub wejść na nasz czat na żywo, na którym moja koleżanka czy kolega w ciągu dosłownie minuty wyjaśniłaby Panu całą sytuację, to traci Pan mnóstwo czasu na złorzeczenie na nasz temat w tym i innych wątkach oraz bezpodstawnie i publicznie przyrównuje nas Pan do oszustów.

Odnośnie rachunków, którym nie został przyznany bonus (a powinien) - wszystko zostało już naprawione i bonusy przyznane. Gdyby ktoś jeszcze nie zanotował bonusu na swoim rachunku, proszę o kontakt: piotr[at]xm.com

Piotr Kurszewski
Business Development Manager
Obrazek
Panie Piotrze myślę, że część z ujawnionymi informacjami o transakcjach powinien Pan przesłać poprzez PRIV lub na e-maila. Nie jest w porządku wrzucanie takich informacji na forum publiczne nawet gdyby Was ktoś zmieszał z błotem. Profesjonalizm.
Zamieszczane przeze mnie analizy i opinie są wyłącznie moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią żadnych rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora.

Awatar użytkownika
kaktus3000
Gaduła
Gaduła
Posty: 124
Rejestracja: 20 lip 2013, 22:54

Re: XEMarkets

Nieprzeczytany post autor: kaktus3000 »

XM-Polska pisze:
cytrynek pisze:Nie mam obecnie zastrzeżeń do XE ale:
Jeśli konto miałby mój brat to nic mi do tego. Przedstawiciel powinienen kontaktować się z bratem. Nie świadczy to dobrze o ochronie danych osobowych. Skąd XE wie, że ktoś jest czyimś bratem? Bo mu powiedziałem? Już zaczynam się bać :)
Zaoferowana pomoc w najmniejszym stopniu nie naruszała niczyich danych osobowych. Była to ogólna kwestia techniczna.
Potwierdzam pełen profesjonalizm Pana Piotra. Rozmawialiśmy tylko i wyłącznie technice połączenia się z platformą po formacie systemu.
cytrynek pisze:
Panie Piotrze myślę, że część z ujawnionymi informacjami o transakcjach powinien Pan przesłać poprzez PRIV lub na e-maila. Nie jest w porządku wrzucanie takich informacji na forum publiczne nawet gdyby Was ktoś zmieszał z błotem. Profesjonalizm.
Wiesz co, akurat skoro ktoś zieje ogniem to należy mu szybko zakręcić dostęp do tlenu.

Awatar użytkownika
Cyb
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1907
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:41

Re: XEMarkets

Nieprzeczytany post autor: Cyb »

cytrynek pisze:
Uwielbiam dyskuje w stylu jak nie kijem go to pałką. Nie zarzuciłem Panu Kurszewskiemu braku profesjonalizmu. Wyraźnie napisałem w odniesieniu do braku kontaktu ze strony XE, że gdyby Pan Kurszewski był na urlopie to nie świadczy to dobrze o XE a nie o Panu Kurszewskim. Czytaj proszę ze zrozumieniem. Dalszą część Twojej wypowiedzi pomija bo jest po prostu nietrafona. Zalecam zimne napoje ;)
Czyli twierdzisz że skoro broker nie odpisał w 15 min to nagle oznacza to brak profesjonalizmu tak ?
Nawet gdyby odpisywał 2 dni, to nie ma to wpływu na profesjonalizm danej instytucji. Być może akurat otrzymali milion innych maili, lub też mieli inne, ważniejsze zadania. Nigdzie nie spotkałem się z zapisem że odpowiedź należy otrzymać w ciągu xxx minut.

To trochę tak, jakbyś jeździł do Ikei w środku tygodnia, o godzinie 8 rano i mówił : Wow, tu nigdy nie ma kolejek. Nagle wizyta w niedzielę o godzinie 13stej i co ? Wszystkie kasy jadą na full a mimo to kolejki. Nagle firma przestała być profesjonalna ? Nie, po prostu zwiększyło się obłożenie pracy...

Awatar użytkownika
Ink.
Moderator
Moderator
Posty: 2608
Rejestracja: 19 sie 2011, 23:05

Re: XEMarkets

Nieprzeczytany post autor: Ink. »

cytrynek pisze:Panie Piotrze myślę, że część z ujawnionymi informacjami o transakcjach powinien Pan przesłać poprzez PRIV lub na e-maila. Nie jest w porządku wrzucanie takich informacji na forum publiczne nawet gdyby Was ktoś zmieszał z błotem. Profesjonalizm.
Zawsze zadziwiało mnie to ze zamiast załatwiać swoje sprawy bezpośrednio z brokerem ludzie wolą je załatwiać publicznie wiedząc ze poprzez forum będzie to trwać znacznie dłużej, a tutaj jeszcze zdziwienie iz zadając pytanie publicznie otrzymało sie odpowiedz publicznie ...

Awatar użytkownika
Cyb
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1907
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:41

Re: XEMarkets

Nieprzeczytany post autor: Cyb »

To działa inaczej. Ludziom się wydaje że jak napiszą na forum to ich sprawa uzyska jakiś magiczny priorytet ...

Awatar użytkownika
cytrynek
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 564
Rejestracja: 26 paź 2012, 23:30

Re: XEMarkets

Nieprzeczytany post autor: cytrynek »

Cyb pisze:To działa inaczej. Ludziom się wydaje że jak napiszą na forum to ich sprawa uzyska jakiś magiczny priorytet ...
I słusznie :) Czym innym jest natomiast kwestia poruszanego problemu ;)

-- 08 sie 2013, 16:15 --
cytrynek pisze:
Cyb pisze:To działa inaczej. Ludziom się wydaje że jak napiszą na forum to ich sprawa uzyska jakiś magiczny priorytet ...
I słusznie :) Czym innym jest natomiast kwestia poruszanego problemu i stopień upierdliwości ;)
Zamieszczane przeze mnie analizy i opinie są wyłącznie moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią żadnych rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora.

ODPOWIEDZ