Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
Cblondyn
Fanatyk
Fanatyk

Re: Wszystkie pytytania dozwolone-Dla początkujących Forexow

Nieprzeczytany post autor: Cblondyn »

daiglu pisze:jestem początkującym i mam pare pytań :

1.Czy zdarzają się sytuacje ,że broker oszukuje na bardzo zyskownych pozycjach ,które klient otworzył np.2 lata temu np.
otwiera 10 lotów na akcje XYZ za 100PLN
czyli teoretycznie na 100 000 PLN
depozyt powiedzmy 25% czyli 25 000 PLN
kurs rosnie na 800 PLN

czyli zarabia 700 000 PLN minus SWAP ,ale cenę 800 PLN osiąga po 2 latach od otwarcia pozycji

czy broker może w jakiś sposób oszukać klienta ,coś wymazać z rachunku ,czy słyszeliscie o jakichkolwiek problemach ?

2.Kto traci na takiej operacji ?
na akcjach jeżeli ktoś kupi akcje za 100 i przytrzyma do 800 to wiadomo kto sprzedał za 100 ,kto kupił za 100 i kto kupił i sprzedał za 800
na forexie nie wiem kto traci na takiej pozycji jezeli ja zarabiam ?
kupuję te 10 lotów na akcje XYZ i trzymam do 800 PLN ,ale na tych akcjach jest tylko mozliwość zajęcia długich pozycji ,to nie rozumiem kto na tym straci ,gdyby były krótkie to OK ,ale bez krótkich nie kumam ?
na waluty część zajmuje długie,część krótkie pozycje ,ale jak tylko można zająć długą i kurs rośnie TO KTO TRACI ?