Wybierz sobie naszą strefę czasową i wszystko stanie się jasne

Też jestem początkujący, ale jak widzę nie tak bardzo jak ty więc postaram się pomóc.wree pisze:Witam, jestem bardzo początkujący ale od 2 dni mnie to nurtuje, może mi ktoś to wyjaśnić?:
1. Mam program MetaTrader 4 demo. Gdzie pisze ile mam środków na koncie? Pisze tylko jaki jest zysk, zazwyczaj mam ujemny i ta ujemność też się zmienia wraz z rynkiem. Ale gdzie pisze ile mogę jeszcze zlecić? gdzie pisze ile w danym czasie jest zlecone? gdzie są jakieś statystyki do tego? jedyne co jest to zysk. Po pół godzinie sprzedawania i kupowania człowiek nie ma pojęcia jak mu idzie, ile zleceń obecnie czeka na wzrost, jaki wzrost... ile się zleciło w ostatniej godzinie ile się zyskało ile straciło... gdzie to wszystko jest?
2. jak się wypłaca takie środki? nie widzę w opcjach wypłać. jak powiedzieć stop? Jak "wyjść" z tego programu, jak zatrzymać ten balans by mi się nie zmieniał, jak to zatrzymać? np. nie chcę zlecać nic przez 5 godzin bo czekam na obniżkę kursu... a tu saldo zmienia mi się cały czas zależnie od rynku. Nie widzę opcji "stop". Jak wypłacić z niego pieniądze?. Rozumiem, że to demo, tylko pytam jak ten proces wygląda można na demie powiedzieć stop?.
3. Najważniejsze: czy po 1 transakcji ktoś pobiera ode mnie prowizje? w sensie czy mogę robić mikro transakcje czy od każdej jest pobierana prowizja przez co robienie mikro transakcji na małych kwotach nie ma sensu bo prowizja jaka jest pobierana za zlecenie przewyższa dochód.
4. Na dole mam:
Salko rachunku: 5000.00 USC Saldo rejestru operacyjnego: 4979.00 Wymagany depozyt: 679.44 Wolne środki: 4299.57 Poziom zabezpieczenia 732.81%
Co znaczy:
Wymagany depozyt na co?
Poziom zabezpieczenia czego?