zycie to nie bajka w przedszkolu

Jest to oficjalne stanowisko więc spokojnie możesz go przedstawić.forexpolska pisze:czy można wystawić tu na forum kopie stanowiska ava czy to nie zostanie źle odebrane przez irlandzki knf?
Drogi Panie
Piszemy do Ciebie w sprawie Twojej skargi złożone do FSO. Chcieliśmy rozwiązać sprawę za pomocą umowy mediacyjnej, ale niestety nie było możliwe osiągnięcie zgody co do zasad. W związku z żądaniem FSO wysyłamy Ci teraz final response letter.
Ten list powinien zawierać:
1. Szczegółowy raport z dyskutowanej sprawy.
2. Opinie o wszystkich wspomnianych przez Ciebie w skardze sprawach.
3. Cytaty dotyczące zasad, warunków, zasad biznesowych i ryzyka.
4. Szczegóły odnośnie poprzedniej ofert dla osoby składającej skargę
5. Stanowić iż jest to Final Response Letter który ma przedstawić ostatecznie sprawę/odnieść się do żądania FSO i poradzić skarżącemu że ma 15 dni na odniesienie się do listu i przedstawienia opinii FSO w celu przeprowadzenia śledztwa.
Strona 2
Dyskusja
Po przeczytaniu Twojej korespondencji z FSO oraz z naszym oddziałem obsługi klienta jest na nieco ciężko ustalić do czego odnosi się Twoja skarga, mając na uwadze odniesienie do odpowiedzialności AVA FX. Jednakże wyszczególniliśmy to, do czego mamy nadzieję, odnosi się Twoja skarga.
-Twoją skargę że Ava FX nie skontaktowała się z policją kiedy zostało ustalone że inny adres IP był używany do handlowania z Twojego konta
- Twoją skargę, że straciłeś 19,000$ od momentu założenia konta w firmie, oraz to że Ava FX miałą z tego zysk i ponosi odpowiedzielaność.
-Twoją skargę że Ava nie ma zabezpieczenia na stronie WWW
-Twoją skargę że Ava nie poinformowała Cię, gdy inne IP było używane do hadlowania na koncie.
Podejmowane kwestie
Jesteśmy sympatyczni wobec Twojej sprawy panie Radomski, próbowalśmy dojść do porozumienia zanim dotarliśmy do tego punkty. AvaFX jest providerem finansowym o dobrej reputacji, działającym od 2007, zawsze mających klientów z pozytywną opinią/doświadczeniami jeżeli chodzi o naszą platformę.
1. Twoja skrage że Ava nie poinformowała policji itd...
To nie jest odpowiedzialnością Ava FX aby informować policję, tylko na podstawie zmiany IP, bez większej podstawy i powodu. Jest kilka sposób, aby zmienić adres IP podczas kontaktu
ze światem zewnętrznym, np. można iść na stronę www.hidemyip.org przed wchodzeniem na inne strny, co spowoduje zmianę IP na inny kraj, np Malezję lub Vietnam.
Jest kilka powodów z których adres IP używany codziennie może się różnić, np klient AVA może handlować z domu, biura, kafejki, telefnu, używając WIFI czy zmieniającego się IP providera. Te wszystkie rzeczy powodują zmianę IP.
To, że zmienił się adres IP nie jest dobrym dowodem na to, że popełniono przestępstwo.
Twoja skarga, że straciłeś 19,000$...
Napisałeś w Twojej skardze do FSO, że my korzystamy z tego, że klient traci swoje pieniądze i działamy w pewien sposób tak, aby upewnić się, że klient straci pieniądze. To nie jest prawidłowe, Ava FX jest platformą handlową, nasze zyski generujemy ze spreadów transakcji naszych klientów np 3 PIPS na EUR/USD.
AvaFX oferuje najpierw offsety dla wszystkich kupujących przeciw sprzedającym na naszej platformie (internalizacja) co zostawia nasz z pozycją netto buy/sell, następnie zabezpieczamy tę pozycję na rynku z innymi providerami płynności (finansowej??), z uwzględnieniem naszych czynników zarządzania ryzykiem. Jesteśmy firmą, która stara się unikać strat i ryzyka, nie chcemy żeby nasi klienci ponosili straty podczas handlu, wręcz przeciwnie, chcielibyśmy aby ich handel się udawał i zostawali u nas na dłużej.
Twoja skarga, że Ava nie ma zabezpieczeń na swojej stronie
Ava bierze pod uwagę bardzo poważnie kwestię zabezpieczeń strony. Używamy 256 bitowego SSL na całej stronie. Odpowiedni tekst zasad i warunków został uwzględniony.
Twoja skarga, że AVa nie poinformowała o handlu z innego IP
Poskarżyłeś się, że poinformowaliśmy Cię o tym, że Twoje konto handlowało z innego adresu IP. W związku z powodami przytoczonymi wcześniej nie oferujemy takich usług dla naszych klientów, to jest niepraktyczne i wymagało by rozwoju w zakresie technologii i internetu szerokopasmowego. To zawsze odpowiedzialność klienta aby weryfikował aktywność na swoim koncie.
Inne sprawy
Chcielibyśmy poruszyć następujące kwestię, po bliższym spojrzeniu na sprawę.
Nie podkreśliłeś faktu, że handle przeprowadzone przez przypuszczalną trzecią stronę, wcześniej przyniosły zyski dla Twojego konta.
W żadnym momencie nie poprosiłeś Ava o zamknięcie konta lub pozycji, co jest dziwne, szczególnie biorąc pod uwagę Twoją opinię, że na koncie działo się coś dziwnego, dodatkowo podkreślając, że działanie czyli przypuszczalne włamanie działo się w Grudniu 2009. Jak pewnie zdajesz sobie sprawę, my jako firma nie możemy przeprowadzać działań na Twoim koncie bez wyraźnych instrukcji, nie możemy zamykać indywidualnych pozycji bez pozwolenia, bylibyśmy wtedy odpowiedzialni za potencjalne zyski/akcje które miałby klient który miał te pozycje otwarte.
Trade'y były otwierane i zamykane w tym czasie, zamiast destrukcyjnego handlu; to systematycznie handlowanie byłoby sprzeczne z działaniami hakerskimi.
Nie było materiałowej rozbieżności w produktach handlowanych na Twoim koncie, co poraz kolejny jest sprzeczne z destrukcyjnymi działaniami hakerskimi.
Fakt, że zarządzałeś pozycjami podjętymi przez nielegalnego hakera, jest niepokojące i takie zarządzanie powinno być uznane za hadlowanie we własnym zakresie, zaś podkreślimy że nie wysłałeś żądania zamknięcia swojego konta, nawet jak byłeś przekonany że konto zostało przejęte (??)
Zasady i warunki - w skrócie
Poprzednio zwróciliśmy uwagę na najważniejsze/istotne/trafne sekcje w naszym regulaminie, które odnoszą się do Twojej sprawy. (Tu podkreślają, że zgodziłeś się na takie warunki).
Fragment "Autoryzacja handlu"
Piszą, że po wypełnieniu rejestracji otrzymasz bezpiecze hasło, które używasz z loginem klienta. Ich system są tak zaprojektowane, aby informacje klient-firma były dobrze zabezpieczone. Klient musi strzec swojego hasła tak aby nikt się o nim nie dowiedział, a także nie mógł w konsekwencji używać platformy AVA. Klient zgadza się na odpowiedzialność, że wszelkie instrukcje wydawane online są identyfikowane z jego hasłem i loginem.
Sugerowałeś także, że Ava nie ma zabezpieczeń - to nie jest prawda.
Dalej masz tekst z regulaminu, że Ava używa zabezpieczenia SSL 256 BIT - dalej są szczegóły o tym, piszą m.in że używają McAfee Security Scan itd.
Ostatni cytowany fragment regulaminu odnosi się do odpowiedzialności:
"Klient zgadza się na zabezpieczenia Ava Capital, affów, udziałówców, agentów, pracowników itd przed wszelkimi formami odpowiedzialności, stratami, uszkodzeniami, wydatkami,uwzględnianiając wynagrodzenie prawcników, jeżeli Ava udowodni, że klient nie będzie stosował się do regulaminu itd.
Dalej piszą o tym, że klient musi też ewentualnie płacić za straty, zaś wymieniają te elementy co wyżej, prawników itd itp.
Dalej piszą, że Ava nie powinna być pozywana do odpwiedzialności za wszelkie straty, żadania, które nastąpiły w wyniku a)działań na jego koncie w wyniku pozwolenia na to komuś b) działa kiedy ktoś przejął konto klienta, c(awarii systemu d) opóźnien, błędów w implementacji instrukcji, e) niekompletnych instrukcji które klient wydał Ava FX f ) tutaj żaś piszą o używaniu konta przez "osoby trzecie" z dostępem do ich grafik, wykresów, newsów, analiz i innch pierdołek.
Zadouśćuczynienie
Pomimo, że nie ponosimy odpowiedzialności w tej sprawie, złoyliśmy Ci ofertę wynikającą z naszej dobrej woli, 50% sumy utraconej 18 maja oraz 15% od 3 kolejnych depozytów. Odrzuciłeś ofertę dwa razy, poprzez naszą obsługę klienta oraz próbę mediacji rzecznika.
Poradziliśmy Ci w liście z 31 sierpnia o ponowne rozważenie oferty i ostrzegliśmy, że jeżeli sprawa potoczy się dalej, to będziemy musieli wycofać tę ofertę.
Twoja sprawa wymagała zaangażowania ekipy Ava i nasze zasoby, musieliśmy dokonać konsultacji z radcą/prawnikiem. Wierzymy, że wobec Ciebie nie ponosimy odpowiedzialności, jak podkreśliliśmy w liście, nie możemy Ci już proponować poprzednich warunków, jako że ponieśliśmy koszty.
Kopia wysłana do FSO. Mas 15 dni na odniesienie się.
Na ostatniej stronie masz kopię listu z ofertą z 31 sierpnia.
Ogólnie " wydymaliśmy Ciebie na 50% Twojego depozytu, ale jak znowu wpłacisz to dostaniesz aż 15%Tig3r pisze:Ogólnie to "to nie nasza wina u nas wszystko ok", daliśmy ci 2 razy z dobrej woli wybór 50% utraconych środków + 15%depozyt dla 3 kolejnych wpłat do sumy 7500$.
Wniosek dla forumowiczów jest moim zdaniej jasny.MrYogi pisze:Ogólnie " wydymaliśmy Ciebie na 50% Twojego depozytu, ale jak znowu wpłacisz to dostaniesz aż 15% Wink"
Małe pytanie... Co tu ma platforma (MT4) do miejsca (sposobu) realizacji zleceń?zz pisze:- Sprawdzamy czy działają na interbanku,ECN, lub MT-4.......czyli czy mają pokusę.....