SL (Stop-Loss): stosować czy nie?

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
Awatar użytkownika
meylo
Pasjonat
Pasjonat

Re: SL czy stosować czy nie ?

Nieprzeczytany post autor: meylo »

Działaj więc po swojemu. Jeśli będziesz chciał podziałać po forexowemu ktoś tutaj na pewno Ci pomoże. Choć musisz pamiętać, że co człowiek to inna strategia i spojrzenie na rynek. Dlatego trzeba mieć własny osąd i wierzyć we własne umiejętności. Powodzenia :)
In uptrending markets, buy weakness as it returns to strength.
In downtrending markets, sell strength as it returns to weakness.
https://www.myfxbook.com/members/meylo/meylo/11290261
https://www.forexfactory.com/meylo#acct.33-tab.overview-explorer.252829

wiad

Nieprzeczytany post autor: wiad »

Dzięki meylo. Myślę, że spróbuję stracić tę resztkę kasy, którą przeznaczyłem na forex lub odrobić stratę, którą już mam, a potem kantor. Nie znam się i forex wydaje mi się nazbyt skomplikowany, by mieć jakieś zyski na nim, a skoro strategia kantorowa się sprawdzała...

Dadas

Nieprzeczytany post autor: Dadas »

wiad pisze:meylo: Tylko że ja nie potrzebuję tych pieniędzy. Więc i tak je zamrożę. Na lokacie, koncie, czymkolwiek.
Właśnie taki był plan - czekać na zwyżkę i kupić S. Co do trendu to wiesz... Każdy ma inne zdanie czy to już trend czy jeszcze korekta itd. EUR/PLN według niektórych jest w trendzie wzrostowym, według innych ma spaść od jutra. Dlatego piramida ma sens według mnie (tak, wiem - według innych nie).

Trzymając się trendu przy 3,6 musiałbym kupować $ w kantorze. To jednak duuuże ryzyko. Nie sądzisz? Mnie się wydaje, że gra na trend to trochę taka piramida finansowa. Kto wskoczy pierwszy (przy 3,0 dla $) to wyjdzie z zyskiem, kto drugi przy 3,40 to może wyjdzie z zyskiem, a kto ostatni przy... 3,6? 3,8? To dupnie ala Amber Gold - za wszystkich pozostałych ;-) Problem trendu jest taki, iż aby on był długofalowy i jednoznaczny to najczęściej jest już za późno aby z niego skorzystać.