Price Action - GTK Journal

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
Awatar użytkownika
Damian_GTK
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 430
Rejestracja: 05 wrz 2010, 22:09

Price Action - GTK Journal

Nieprzeczytany post autor: Damian_GTK »

Witam forexowiczów w moim dzienniku

Jestem na tym forum od niedawna. Forexem zajmuję się od około roku, w tym od 8 miesięcy gram na realu mini i mikrolotami. Przez ten czas głównie tracę pieniądze ale wbiłem sobie do głowy że to są pieniądze które przeznaczyłem na naukę. Mam za sobą dopiero 1 miesiąc na + więc nie odniosłem jeszcze sukcesu, i pewnie na ten sukces będę musiał jeszcze sporo czasu poczekać ;) Mój styl gry to Price Action, na początku próbowałem grać na pałę ale straciłem 40% depo po czym przejrzałem na oczy :D

postaram się wrzucać tutaj w miarę na bieżąco moje niektóre trejdy (oczywiście bez względu na to czy zyskowne czy stratne)

Awatar użytkownika
Damian_GTK
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 430
Rejestracja: 05 wrz 2010, 22:09

Nieprzeczytany post autor: Damian_GTK »

Na początek opiszę kilka trejdów z tego tygodnia (na początku dwa dobre trejdy :twisted: ):

2010_12_13
EUR/USD - Wejście 1,3210, SL 1,3160. Pozycja zajęta na podstawie odbicia od ważnego poziomu (1,3180 - który to poziom był już wiele razy testowany nawet w najbliższej historii), kolejny powód to trzy pinbary na 4H które powstały w tamtym tygodniu, a sygnałem na wejście było przebicie w górę piątkowego pinbaru 4H.
Po pierwsze wyszedłem z 2/3 pozycji na +180p, a 1/3 pozycji zostawiam i czekam na dalszy rozwój wydarzeń. Stopy w miarę możliwości przesuwam (trailing stops) pod kolejne dołki na wykresie 4H. Cena poszła ponad 290 pipsów na + ale niestety byłem w pracy i nie miałem dostępu do platformy. Z 1/3 pozycji wyszedłem więc na +155p. Trejd jak najbardziej dla mnie na +