XTB

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
47
34%
Poza paroma minusami są ok
31
22%
Przeciętny
28
20%
Mają wiele wad
7
5%
Stanowczo odradzam
26
19%

Liczba głosów: 139

przem81621
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: przem81621 »

XTB - Online Trading
Sprawdź najnowszą ofertę X-Trade Brokers
Rachunek Rzeczywisty Rachunek Demonstracyjny
krystianek84
Uczestnik
Uczestnik

Nieprzeczytany post autor: krystianek84 »

Dzien dobry bardzo!!!

To moj 1 post na tym forum.

Wlasnie czekam na haslo i dostep do Xtb w real. no gdy tylko dostane te dane mialem wplacic na konto Xtb 2 000zl. po przeczytaniu kilkadziesiat postow bardzo nabralem wątpliwosci.Jestem kompletnym nowicjuszem.

Co mam zrobic jesli juz podpisalem z nimi umowe ?
jak teraz sie wycofam beda jakies konsekwencje??

bo w sumie po podpisaniu umowy mial byc 1-2 dni telefon do mnie z haselkiem itp. ale jak narazie nic-zadnego telefonu. a minelo 8 dni roboczych.Wiec juz na wstepie miaja minusa.
naleze do ludzi bardzo Cierpliwych ale samo te spuznienie mowi cos o ich kompetencji, nie chce zaczynac inwestwoania w waluty od wyboru najgorszego brokera na rynku??
a widze ze wlasnie wpadlem w takie sidla...

teraz najchetniej bym uciekł do AM ale nic nie wiem o nich.

Co robic?

Pakowac sie do xtb? na szczescie jeszcze kasy im nie wplacilem.
no bo na demo wszystko ladnie pieknie.ehhh...

ziemson
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: ziemson »

Ja zrobilem dokladnie jak Ty. Najpierw podpisalem umowe z XTB, a potem zaczalem sie wczytywac w to forum! Do tej pory nie dostali ode mnie zadnej kasy, bo podobnie jak Ciebie, poprostu mnie olali. Czekalem i czekalem na login i nic. Znalazlem innego brokera.

krystianek84
Uczestnik
Uczestnik

Nieprzeczytany post autor: krystianek84 »