Nie dość, ze nie gram na SP500 to dodatkowo kończę handel o 18

. Zadajesz mi pytania jakbym to ja siedział przy ich serwerach podczas, gdy jest dostępny polski support

. Luka w danych to zazwyczaj awaria po stronie serwera brokera lub dostawcy danych - z czego wynikała nie wiem ale mogę zapytać w Twoim imieniu

.
Teraz nie mam dostępu do komputera, aby to zweryfikować.
Zapewne jeśli była to awaria i ktoś na tym ucierpiał to przysluguje mu prawo do reklamacji. Z tego co pamietam Armada bardzo sprawnie je rozpatrywała i nigdy nie kryła się z tym jeśli nawaliła, a nie znam takiego brokera, któremu by czasem sie nie zdążyła awaria. A mam tu niezłą próbę statystyczną, bo jak ostatnio liczyłem było już ok 120 brokerów w mojej karierze

.
Luki w kwotowaniach po Ew. awariach zazwyczaj uzupełniane są w ciagu 24h - trzeba odświeżyć wykres.
Co do punktów swapowych, jak sam zapewne wiesz każdy broker ma tu swoją politykę, a w przypadku, gdy jest tylko pośrednikiem ich wartość w głównej mierze uzależniona jest od dostawcy płynności. Vipro czyta forum więc zapewne wkrótce się do tego odniesie

.