FxPro (ECN) - wątek II

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
9
56%
Poza paroma minusami są ok
5
31%
Przeciętny
0
Brak głosów
Mają wiele wad
0
Brak głosów
Stanowczo odradzam
2
13%
 
Liczba głosów: 16

Mpapiez

Re: FxPro (ECN) - wątek II

Post autor: Mpapiez »

andrzej-sk pisze:

Problem się zgłasza raz. Broker naprawia błąd i powinien nadzorować aby się to nie powtórzyło. Jak się zaczyna powtarzać to znaczy , że broker nie panuje nad platformą albo celowo oszukuje i tyle.

Piszę tu na forum bo FxPro ewidentnie oszukuje albo nie panuje nad platformą. Ciężko jest faktycznie ogarnąć platforme jak sie ma 1 człowieka na pół swiata. Ograniczyło się koszty to tak jest.
Jest to broker krzak i tyle.
Przestrzegam przed tym brokiem bo za chwilę będzie Iron 2.
I wywnioskowałeś to wszystko, bo masz jakiś problem z parami walutowymi ?
To teraz ja wsadze kontre i powiem że nie mam żadnych problemów z nimi, i co teraz ?

Awatar użytkownika
cytrynek
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 564
Rejestracja: 26 paź 2012, 23:30

Re: FxPro (ECN) - wątek II

Post autor: cytrynek »

raposo pisze:Prześlij im screena oraz numer konta. Możesz też sprobowac przelogować się na demo i z powrotem na Real.
Na demo jest OK :) Przełączenie nic nie dało. Czekam na odpowiedź z supportu. Dam znać bo klimat wokół tego broka jakiś gorący się zrobił ;)

-- 07 lip 2015, 10:55 --

Support odpisał, że to wina producenta cTrader :d Dziwne. Na koncie demo wszystko jest OK. Raposo na koncie REAL również. Obstawiam, że potwierdzając problemy na USD/PLN zostałem wciągnięty na czarną listę i robią mi na złość :p
Zamieszczane przeze mnie analizy i opinie są wyłącznie moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią żadnych rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora.

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: FxPro (ECN) - wątek II

Post autor: raposo »

cytrynek,
Kto wie, kto wie... :D A tak poważnie... Z cTraderem już różne przeżycia były. Producent trochę olewczo do tego podchodzi albo brakuje mu mocy przerobowych żeby wszystko ogarnąć, ciężko powiedzieć.

andrzej-sk,
FxPro cały czas czeka na numery transakcji odnośnie Twoich problemów - wspominałem im o całej sprawie więc czekają tylko na ID. Ja również nic nie dostałem. Jeśli się potwierdzą to tak jak poprzednio pieniądze zostaną Ci zwrócone (tak, przez tych oszustów ;) ), a problem i tak ponownie jest badany.

I mały news. FxPro opublikowało kolejne statystyki odnośnie poślizgów za II kwartał 2015 r. 44,9% było pozytywnych (na korzyść traderów), 34,4% transakcji zostało zrealizowane po wskazanej cenie, a 20,7% zaliczyło poślizg negatywny.
Positive = 44.9%
At Quote = 34.4%
Negative = 20.7%
http://leaprate.com/2015/07/fxpro-slipp ... -positive/
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

andrzej-sk
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 479
Rejestracja: 20 lut 2008, 23:39

Re: FxPro (ECN) - wątek II

Post autor: andrzej-sk »

raposo pisze:cytrynek,
Kto wie, kto wie... :D A tak poważnie... Z cTraderem już różne przeżycia były. Producent trochę olewczo do tego podchodzi albo brakuje mu mocy przerobowych żeby wszystko ogarnąć, ciężko powiedzieć.

andrzej-sk,
FxPro cały czas czeka na numery transakcji odnośnie Twoich problemów - wspominałem im o całej sprawie więc czekają tylko na ID. Ja również nic nie dostałem. Jeśli się potwierdzą to tak jak poprzednio pieniądze zostaną Ci zwrócone (tak, przez tych oszustów ;) ), a problem i tak ponownie jest badany.

I mały news. FxPro opublikowało kolejne statystyki odnośnie poślizgów za II kwartał 2015 r. 44,9% było pozytywnych (na korzyść traderów), 34,4% transakcji zostało zrealizowane po wskazanej cenie, a 20,7% zaliczyło poślizg negatywny.
Positive = 44.9%
At Quote = 34.4%
Negative = 20.7%
http://leaprate.com/2015/07/fxpro-slipp ... -positive/
ID transakcji przesłałem. Czekam na wyjaśnienie. Co do zwrotu kasy, to się mylisz, nikt mi nic nie zwrócił poprzednio. Owszem pytali się czy maja mi zwrócić całe 2 zł jeśli tak to miałem wyrazic na to zgodę :shock: Zbyłem to milczeniem więc kasy nie zwrócili. Broker przyznaje się do błędu i pyta czy ma oddać kasę ? :D
Jesli więc nie wiesz czegoś do końca to sie nie wypowiadaj tu na forum odnośnie tego tematu.
Co to znaczy problem banalny ???? Rozumiem , że dla Ciebie podawanie niewłaściwych kwotowań to banał :shock:
Może więc np. nie wypłacenie kasy tak jak z Irona to tylko drobny problem.
Na temat tego czy coś jest banalne czy poważne to wypowie się support brokera-- chyba , że Ty reprezentujesz support brokera?
Poza tym to jest niezależne forum o forexie (tak mi sie przynajmniej wydaje). Mogę więc pisać o swoich spostrzeżeniach, odnośnie spraw związanych z forex. Wszystko co piszę jest zgodne z prawdą. To czy to poważne czy banalne -- nie ma znaczenia.Kto nie chce niech nie czyta. Nie ma obowiązku komentarza. Owszem gdybym pisał nieprawdę to proszę bardzo pisać uszczypliwe uwagi.
Moderator powinien być bezstronny- a uszczypliwe uwagi nie są na miejscu (Ci zwrócone (tak, przez tych oszustów ;) ), a problem i tak ponownie jest badany.)

Wychodzi na to, że na niektórych brokerów nie można napisać złego słowa. Nawet jak coś robią żle to jest to pierdółka.
Napiszę więc ku uciesze co niektórych, że Broker jest wspaniały , nigdy nie zdarzają mu się błędy a jeśli nawet to zawsze na korzyść klienta. Cud malina. Jeśli klient coś zauważy nie tak na na pewno nie ma racji, czepia się biednego Broka i tak naprawdę nie wiadomo czego oczekuję. :D

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: FxPro (ECN) - wątek II

Post autor: raposo »

Co to znaczy problem banalny ???? Rozumiem , że dla Ciebie podawanie niewłaściwych kwotowań to banał
Może więc np. nie wypłacenie kasy tak jak z Irona to tylko drobny problem.
Na temat tego czy coś jest banalne czy poważne to wypowie się support brokera-- chyba , że Ty reprezentujesz support brokera?
Poza tym to jest niezależne forum o forexie (tak mi sie przynajmniej wydaje). Mogę więc pisać o swoich spostrzeżeniach, odnośnie spraw związanych z forex. Wszystko co piszę jest zgodne z prawdą. To czy to poważne czy banalne -- nie ma znaczenia.Kto nie chce niech nie czyta. Nie ma obowiązku komentarza. Owszem gdybym pisał nieprawdę to proszę bardzo pisać uszczypliwe uwagi.
Moderator powinien być bezstronny- a uszczypliwe uwagi nie są na miejscu (Ci zwrócone (tak, przez tych oszustów ), a problem i tak ponownie jest badany.)
Andrzeju... Przeczytaj jeszcze raz, powoli, bez emocji i ze zrozumieniem co napisałem... :)
a problem i tak ponownie jest badany.
ID transakcji przesłałem. Czekam na wyjaśnienie. Co do zwrotu kasy, to się mylisz, nikt mi nic nie zwrócił poprzednio. Owszem pytali się czy maja mi zwrócić całe 2 zł jeśli tak to miałem wyrazic na to zgodę Zbyłem to milczeniem więc kasy nie zwrócili. Broker przyznaje się do błędu i pyta czy ma oddać kasę ?
I dobrze, że przesłałeś - ale obaj dobrze wiemy, że dopiero wczoraj i dopiero po telefonie od FxPro ;). Sam też napisałeś, że zaoferowali zwrot środków przez co byłeś zadowolony. Czy zwrócili nie wiem ale skoro nie to może warto się przypomnieć i zamiast "zbywać milczeniem" to wyrazić swoje niezadowolenie i napisać jakie są Twoje roszczenia. Próbowałeś? Nie? Czemu? Problem na tym niezależnym forum polega na tym, że 'anonimowi' użytkownicy mogą napisać wszystko co im się żywnie podoba i nie podawać żadnych konkretów, natomiast brokerzy oficjalnie mogą odnosić się do spraw tylko ogólnie bez podawania żadnych danych, które mogłyby pomoć w identyfikacji klienta (ochrona danych osobowych). Dlatego też od razu są na straconej pozycji - niezależnie od tego czy są winni czy nie).

Od dawna walczę na tym forum, aby zamiast robić dym i aferę to postawić na dialog i najpierw porozmawiać z firmą zamiast rzucać oskarżenia. Przez takie podejście pozbyliśmy się już wielu przedstawicieli brokerów, a na tym tracimy zarówno my, jak i oni, oraz forum tracąc swoją markę. Mam konto realne w FxPro od 9 lat i daleko mi do tego, abym nazwał ich oszustami. Idealni nie są, ale też nikt nie jest jednak na pewno można się z nimi porozumieć. Tym bardziej jeśli nawalili. Pamiętaj też, że oprócz tego, że jestem moderatorem to także normalnym użytkownikiem i również mam prawo wyrazić swoje zdanie.
Wychodzi na to, że na niektórych brokerów nie można napisać złego słowa. Nawet jak coś robią żle to jest to pierdółka.
Napiszę więc ku uciesze co niektórych, że Broker jest wspaniały , nigdy nie zdarzają mu się błędy a jeśli nawet to zawsze na korzyść klienta. Cud malina. Jeśli klient coś zauważy nie tak na na pewno nie ma racji, czepia się biednego Broka i tak naprawdę nie wiadomo czego oczekuję.
Jest zasadnicza różnica między zgłaszaniem problemu, a krzyczeniem, że ktoś jest oszustem. Jak jest błąd to jak najbardziej warto go zgłosić zarówno na forum, jak i do brokera, a także złożyć reklamacje i przedstawić nam jak sprawa się rozwinęła (najlepiej z detalami Twojej pozycji, co by nabrało to wiarygodności). Awarie zawsze się zdarzały i będą się zdarzać. Ale warto zachować odrobinę rozsądku i emocje włożyć do kieszeni zamiast siać zamęt.

Udanego weekendu ;).
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

andrzej-sk
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 479
Rejestracja: 20 lut 2008, 23:39

Re: FxPro (ECN) - wątek II

Post autor: andrzej-sk »

Jasne będziemy co kilka dni składać reklamację na ten sam problem, który się będzie powtarzał.
Co do :
"Próbowałeś? Nie? Czemu? Problem na tym niezależnym forum polega na tym, że 'anonimowi' użytkownicy mogą napisać wszystko co im się żywnie podoba i nie podawać żadnych konkretów, natomiast brokerzy oficjalnie mogą odnosić się do spraw tylko ogólnie bez podawania żadnych danych, które mogłyby pomoć w identyfikacji klienta (ochrona danych osobowych). Dlatego też od razu są na straconej pozycji - niezależnie od tego czy są winni czy nie)."
to :D

w kontekście tego co napisałeś wcześniej :
Jeśli się potwierdzą to tak jak poprzednio pieniądze zostaną Ci zwrócone

Czyżby broker jednak podzielił się z Tobą informacjami odnośnie mojego rachunku i operacji na nim wykonywanych--- w dodatku nieprawdziwych?
Gdzie jest zatem obowiązek nie podawania żadnych danych, które mogłyby pomoć w identyfikacji klienta (ochrona danych osobowych)-- jak piszesz wcześniej ? :shock:
Nie przypominam sobię abym dawał Ci pełnomocnictwa do załatwiania moich spraw w FXPro. Jesli więc wszedłeś w posiadanie danych w powyższej sprawie --- w dodatku częsciowo nieprawdziwych (nikt mi nic nie wypłacił a piszesz , ze wypłacił) to broker złamał ewidentnie ustawę o ochronie danych osobowych.
Jeśli się to potwierdzi to bardzo żle świadczy o Brokerze który podaje info z rachunku byle komu, kto się o nie zwróci.
Należy więc zwrócić się do odpowiednich organów o zbadanie sprawy.

Co do załatwiania reklamacji.
Przypuśćmy, że wykryłeś błąd w transakcji na swoim koncie bankowym. Bank sie pomylił pobrał np. większą prowizję
niż wynikałoby to z tabeli. Wykryłeś to i złozyłeś reklamację. Bank uznał reklamację ale kasy nie zwrócił bo się o to do niego nie zwróciłeś?
Widziś już w czym tkwi błąd?
Uznana reklamacja wszędzie polega na natychmiastowym naprawieniu błędu ( w tym przypadku zawarcie transakcji po niewłasciwycm kursie)-- czyli zwrocie róznicy wynikajacej między prawidłowym w danym momencie kursie a nie prawidłowym. Nikt nie ma prawa się pytać czy klient chce zwrot czy nie chce . Obowiązkiem broka jest bezwzgledny zwrot nienależnie pobranej kasy. Jesli tego nie zrobi to jak zaksieguje ten nadzwyczajny zysk ( chyba , ze prowadzi kreatywna ksiegowość).
Rozumiesz więc w czym jest problem ?
Czy tak wygladac powinno załatwienie sprawy?
Ostatnio zmieniony 11 lip 2015, 12:55 przez andrzej-sk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: FxPro (ECN) - wątek II

Post autor: raposo »

Czyżby broker jednak podzielił się z Tobą informacjami odnośnie mojego rachunku i operacji na nim wykonywanych--- w dodatku nieprawdziwych?
Gdzie jest zatem obowiązek nie podawania żadnych danych, które mogłyby pomoć w identyfikacji klienta (ochrona danych osobowych)-- jak piszesz wcześniej ?
Nie przypominam sobię abym dawał Ci pełnomocnictwa do załatwiania moich spraw w FXPro. Jesli więc wszedłeś w posiadanie danych w powyższej sprawie --- w dodatku częsciowo nieprawdziwych (nikt mi nic nie wypłacił a piszesz , ze wypłacił) to broker złamał ewidentnie ustawę o ochronie danych osobowych.
Ależ Andrzeju, spokojnie ;).
Nikt mi żadnych poufnych danych nie przekazywał. To zdanie:
Jeśli się potwierdzą to tak jak poprzednio pieniądze zostaną Ci zwrócone
To tylko moja nadinterpretacja Twojej wypowiedzi:
http://forex-nawigator.biz/forum/fxpro- ... ml#p770901
Ale teraz wyjaśniło się, że powodem braku zwrotu było:
o do zwrotu kasy, to się mylisz, nikt mi nic nie zwrócił poprzednio. Owszem pytali się czy maja mi zwrócić całe 2 zł jeśli tak to miałem wyrazic na to zgodę Zbyłem to milczeniem więc kasy nie zwrócili.
A ty już szykujesz kolejną aferę... Ehhh... :)

-- sob 11-07-2015, 11:59 --
Bank uznał reklamację ale kasy nie zwrócił bo się o to do niego nie zwróciłeś?
Widziś już w czym tkwi błąd?
(...)Uznana reklamacja wszędzie polega na natychmiastowym naprawieniu błędu
Zdecydowanie nie wszędzie i nie ma tu sztywnego cennika usług jak w banku. Skoro zapytali czy dana rekompensata Cię interesuje i czekali na Twoją odpowiedź, a Ty ich zbyłeś milczeniem zamiast napisać:
A) Tak, jest OK.
B) Nie, to za mało. Chcę Y.
To sam sobie jesteś winien.
Ale szczerze? Szkoda mi na to już weekendu i zdrowia. Niech będą w Twojej opinii oszustami. Pozdrawiam :).
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

andrzej-sk
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 479
Rejestracja: 20 lut 2008, 23:39

Re: FxPro (ECN) - wątek II

Post autor: andrzej-sk »

raposo pisze:
Czyżby broker jednak podzielił się z Tobą informacjami odnośnie mojego rachunku i operacji na nim wykonywanych--- w dodatku nieprawdziwych?
Gdzie jest zatem obowiązek nie podawania żadnych danych, które mogłyby pomoć w identyfikacji klienta (ochrona danych osobowych)-- jak piszesz wcześniej ?
Nie przypominam sobię abym dawał Ci pełnomocnictwa do załatwiania moich spraw w FXPro. Jesli więc wszedłeś w posiadanie danych w powyższej sprawie --- w dodatku częsciowo nieprawdziwych (nikt mi nic nie wypłacił a piszesz , ze wypłacił) to broker złamał ewidentnie ustawę o ochronie danych osobowych.
Ależ Andrzeju, spokojnie ;).
Nikt mi żadnych poufnych danych nie przekazywał. To zdanie:
Jeśli się potwierdzą to tak jak poprzednio pieniądze zostaną Ci zwrócone
To tylko moja nadinterpretacja Twojej wypowiedzi:
http://forex-nawigator.biz/forum/fxpro- ... ml#p770901
Ale teraz wyjaśniło się, że powodem braku zwrotu było:
o do zwrotu kasy, to się mylisz, nikt mi nic nie zwrócił poprzednio. Owszem pytali się czy maja mi zwrócić całe 2 zł jeśli tak to miałem wyrazic na to zgodę Zbyłem to milczeniem więc kasy nie zwrócili.
A ty już szykujesz kolejną aferę... Ehhh... :)
Nie szykuje żadnej afery a na pewno już kolejnej (znowu nadinterpretacja?).
Prosiłby Cię jednak o ile jestes bezstronny o nie wypowiadaniu sie w tej sprawie jak nie znasz faktów. Twoje nadinterpretacje naprawdę nie są na miejscu.
Moje posty maja na celu zwrócenie uwagi na konkretne (złe) działanie brokera, który nawet jak uznaje reklamację to zadośćuczynienie uzależnia od zgody klienta :shock: Wychodzi , że klient składa reklamację o tak sobie bo moze nie chcieć zwrotu kasy która wynika z reklamacji pozytywnie rozpatrzonej :shock:
Extra, od dziś jestem w stanie uznać każdą reklamację. Uznanie w cale nie jest jednoznaczne z naprawieniem szkody.
Pytanie więc co dało uznanie reklamacji przez Broka--- ano w moim przypadku nic za wyjatkiem tego , że przyznał się do błędu.... a klika dni później uskutecznia dalej to samo. Złożyłem ponowna reklamację-- pewnie przeproszą i kilk dni później bedzie to samo.
Radzę więc wszystkim o uważne przyglądanie się transakcją na wszystkich parach walutowych.

Marek12578
Gaduła
Gaduła
Posty: 187
Rejestracja: 21 lut 2010, 19:27

Re: FxPro (ECN) - wątek II

Post autor: Marek12578 »

Dlaczego wykres z DAXem jeszcze nie ruszyl u tego brokera?
Jest 8:30, u innych brokerow normalnie juz sa kwotowania.

Awatar użytkownika
mystix
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 76
Rejestracja: 04 sty 2010, 22:23

Re: FxPro (ECN) - wątek II

Post autor: mystix »

Marek12578 pisze:Dlaczego wykres z DAXem jeszcze nie ruszyl u tego brokera?
Jest 8:30, u innych brokerow normalnie juz sa kwotowania.
EUREX ma problemy techniczne takze kwotowania stoja ale nie u wszystkich

ODPOWIEDZ