Jasne będziemy co kilka dni składać reklamację na ten sam problem, który się będzie powtarzał.
Co do :
"Próbowałeś? Nie? Czemu? Problem na tym niezależnym forum polega na tym, że 'anonimowi' użytkownicy mogą napisać wszystko co im się żywnie podoba i nie podawać żadnych konkretów, natomiast brokerzy oficjalnie mogą odnosić się do spraw tylko ogólnie bez podawania żadnych danych, które mogłyby pomoć w identyfikacji klienta (ochrona danych osobowych). Dlatego też od razu są na straconej pozycji - niezależnie od tego czy są winni czy nie)."
to
w kontekście tego co napisałeś wcześniej :
Jeśli się potwierdzą to tak jak poprzednio pieniądze zostaną Ci zwrócone
Czyżby broker jednak podzielił się z Tobą informacjami odnośnie mojego rachunku i operacji na nim wykonywanych--- w dodatku nieprawdziwych?
Gdzie jest zatem obowiązek nie podawania żadnych danych, które mogłyby pomoć w identyfikacji klienta (ochrona danych osobowych)-- jak piszesz wcześniej ?
Nie przypominam sobię abym dawał Ci pełnomocnictwa do załatwiania moich spraw w FXPro. Jesli więc wszedłeś w posiadanie danych w powyższej sprawie --- w dodatku częsciowo nieprawdziwych (nikt mi nic nie wypłacił a piszesz , ze wypłacił) to broker złamał ewidentnie ustawę o ochronie danych osobowych.
Jeśli się to potwierdzi to bardzo żle świadczy o Brokerze który podaje info z rachunku byle komu, kto się o nie zwróci.
Należy więc zwrócić się do odpowiednich organów o zbadanie sprawy.
Co do załatwiania reklamacji.
Przypuśćmy, że wykryłeś błąd w transakcji na swoim koncie bankowym. Bank sie pomylił pobrał np. większą prowizję
niż wynikałoby to z tabeli. Wykryłeś to i złozyłeś reklamację. Bank uznał reklamację ale kasy nie zwrócił bo się o to do niego nie zwróciłeś?
Widziś już w czym tkwi błąd?
Uznana reklamacja wszędzie polega na natychmiastowym naprawieniu błędu ( w tym przypadku zawarcie transakcji po niewłasciwycm kursie)-- czyli zwrocie róznicy wynikajacej między prawidłowym w danym momencie kursie a nie prawidłowym. Nikt nie ma prawa się pytać czy klient chce zwrot czy nie chce . Obowiązkiem broka jest bezwzgledny zwrot nienależnie pobranej kasy. Jesli tego nie zrobi to jak zaksieguje ten nadzwyczajny zysk ( chyba , ze prowadzi kreatywna ksiegowość).
Rozumiesz więc w czym jest problem ?
Czy tak wygladac powinno załatwienie sprawy?