Mamy następującą sytuację:
Średnie się zgadzają, mamy sygnał na L, ale cena była pod DS1, świeczka formuje się nad DS1 i pytanie czy to jest pozycja na longa? Czy może jest zasada, że to co powyżej DP to long a co poniżej to short?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
A i jak możecie to przetestujcie czy to dobrze chodzi. Podkreślam, że jestem programista-amator i nie odpowiadam za to co piszę

. Może być tak, że błąd wyjdzie po pewnym czasie gdzieś tam bo sam wszystkiego dokładnie nie sprawdzę, dlatego każdy powinien sobie porobić testy niezależnie od moich czy kogo innego EA, indyków.
w EA mamy funkcje, SET_SL, SET_TP, SET_BE, SET_TS, które ustawiamy w punktach
TP_TO_LINE - ustawia TP do kreski, jeżeli jest blisko SL, TP kreski to nie ustawi TP, dopiero po pewnym czasie do najbliższej jak będzie mógł
ORDER_CLOSE_LOSS, ORDER_CLOSE_PROFIT, określa zamykanie częściowej pozycji i realizowanie częściowych zysków
DISTANCE_LOSE - jest to odległość akceptowalnych strat w przypadku BUY, SELL i następuje procentowe zamknięcie pozycji ustawiane przez PERCENT_LOSS, domyślnie 50%.
DISTANCE_PROFIT - odległość zysków i podobnie jak wyżej
LOT = 1.0 --- jeżeli nasze zlecenie ma inny początkowy LOT niż ten ustawiony w robocie to zamykanie częściowej pozycji nie zadziała. NEW_D_PIVOT - można wprowadzić nowe D pivoty przez nas i wtedy obliczenia będą w oparciu o D pivoty wprowadzone oraz W, M pivoty ze świeczek brokera.
ORDER_CLOSE_ALERT - alarm, gdy zamknięte zostanie zlecenie.
to jest taki robocik ogólny teraz planuję dodać następujące filtry do alarmów typowo pod tego sysa, czyli:
DISTANCE_PERCENT_BAR_FILTERING (gdzieś tam już wcześniej o tym pisałem)
MAX_SPREAD_FILTERING (wiadomo)
MIN_TP_FILTERING (alarm wtedy gdy np TP = 300 do najbliższej kreski )
XY_BAR_FILTERING
XY_BAR_FILTERING tutaj moja idea jest taka
M5, różnica 25 pipsów pomiędzy SMA21, SMA200 na 40 ostatnich świeczkach zachowana