XM Group

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
18
35%
Poza paroma minusami są ok
18
35%
Przeciętny
3
6%
Mają wiele wad
2
4%
Stanowczo odradzam
11
21%
 
Liczba głosów: 52

Awatar użytkownika
kaktus3000
Gaduła
Gaduła
Posty: 124
Rejestracja: 20 lip 2013, 22:54

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: kaktus3000 »

XM-Polska pisze:Witam Wszystkich Użytowników Forum,
Proszę zauważyć, iż zaistniała sytuacja nie miała żadnego wpływu na ogólne wyniki kapitału kont klientów.
Pozwolę się nie zgodzić z taką wypowiedzią, ponieważ na moim koncie zostało zamkniętych 38 pozycji stratnych co spowodowało obniżenie salda rachunku o sumę wszystkich stratnych pozycji około 12,5% posiadanych środków. Co prawda saldo rachunku operacyjnego (equity) w danym momencie pozostało na tym samym poziomie, jednak zysk mojej strategii ma się pojawić na końcu zakładanego okresu strategii, więc strata która została zrealizowana jest nie do odrobienia.

XM-Polska pisze: Pragniemy również Państwa zapewnić, że sytuacja została już opanowana przez nasz zespół, więc nie ma powodu do niepokoju.
Pozwolę się również nie zgodzić z tą wypowiedzią. Nic nie zostało opanowane, ponieważ nie otrzymałam jak dotąd odpowiedzi na złożona reklamację do polskiego suportu XM. W moim przypadku jedyne naprawienie powstałej sytuacji będzie przywróceniem pozycji, które były aktywne przed awarią Waszego systemu. Nie wyobrażam sobie, że z miałbym teraz przepisywać całą strategię z powody błędu po Waszej stronie i utrzymywać sztucznie nowo otwarte pozycje do czasu odrobienia wygenerowanej straty sumy zamkniętych z Waszej winy stratnych pozycji.

Sprawdź najnowszą ofertę brokera XM
Rachunek Rzeczywisty Rachunek Demonstracyjny
amicus
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 2
Rejestracja: 14 lip 2014, 10:13

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: amicus »

Na moich 2 kontach zostało zamkniętych ok. 150 (nie liczyłem dokładnie) stratnych pozycji.Straty zostały uwzględnione w bilansie i raportach. Wzamian zostało otwartych ok. 250 nowych pozycji . Sprawa jest o tyle przykra, że moja strategia w dużym stopniu polega na pozostawianiu stratnych pozycji i oczekiwaniu na poprawę rynku. W związku z tym poniosłem całkiem wymierne duże straty. Jednocześnie kompletnie urwał się kontakt z opiekunami w j.polskim, a wszystkie zapytania do pomocy pozostają bez odpowiedzi.

Awatar użytkownika
dreken
Gaduła
Gaduła
Posty: 132
Rejestracja: 14 maja 2014, 20:11

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: dreken »

Pani Magdo gratuluje awansu :D

Co do samej awarii to na mój wniosek broker XM przywrócił mi stan konta z przed awarii co jest zgodne z moimi zasadami współpracy więc nie mam żadnych zastrzeżeń.
Jednak z doświadczenia wiem, że w systemach transakcyjnych najlepiej jest przywracać stany klientów z przed awarii wtedy zaoszczędza to tłumaczenia a ponadto wszystko jest zdecydowanie bardziej przejrzystsze dla klientów, którzy może nie do końca mogą rozumieć inne sposoby rozwiązania. Sytuacja jaką opisuje kolega powyżej może de fakto nie jest strata jednak co by nie było ingeruje w zlecenia bez interakcji użytkownika co na pewno nie jest dobrą praktyką a jedynie w skutkach wyobraźnia zaczyna pracowań i budzić podejrzenia.
Najpierw pomyśl, potem dopiero zrób.

amicus
Uczestnik
Uczestnik
Posty: 2
Rejestracja: 14 lip 2014, 10:13

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: amicus »

Przeciwnie - zaistniała sytuacja powoduje duże straty na moich kontach. Przede wszystkim zmniejsza prawie do połowy salda na moich kontach. Po drugie - cała moja strategia opiera się na utrzymywaniu stratnych zleceń do momentu zmian w poziomie cen rynkowych. Straty, które poniosłem, już nigdy nie mogą zostać odrobione. Poza tym bez mojej zgody otwarto 250 nowych zleceń z którymi nie wiem co mam robić. Ich zamknięcie moze oznaczać zarówno ich akceptację, jak akceptację zaistniałych nieprawidłowości, a ich pozostawienie może generować kolejne straty.

Damian77
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 546
Rejestracja: 07 sie 2008, 09:47

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: Damian77 »

XM-Polska pisze:Witam Wszystkich Użytowników Forum,

Jako oficjalny reprezentant XM na polskę,
Polskę, świat upada, ale trzymajmy fason

Awatar użytkownika
kaktus3000
Gaduła
Gaduła
Posty: 124
Rejestracja: 20 lip 2013, 22:54

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: kaktus3000 »

dreken pisze:
Co do samej awarii to na mój wniosek broker XM przywrócił mi stan konta z przed awarii co jest zgodne z moimi zasadami współpracy więc nie mam żadnych zastrzeżeń.
Liczę właśnie na to, że również zostanie wszystko przywrócone do stanu z przed awarii. problem w tym że nikt na mojego emaila nie odpisuje, więc jak na razie cierpliwie czekam.
Wysyłałeś reklamację do polskiego suportu?

Awatar użytkownika
Pablo90
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1215
Rejestracja: 10 cze 2007, 15:36

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: Pablo90 »

Wysyłacie swoje pieniądze do brokera, który jest stroną transakcji i dziwicie się, że są problemy. Bardzo sprytnie... Nie wydaje się Wam, że gdyby broker nie widział w tym dodatkowych możliwości zgarnięcia zysku to przeszedł by na model STP/ECN? ;)

Awatar użytkownika
kaktus3000
Gaduła
Gaduła
Posty: 124
Rejestracja: 20 lip 2013, 22:54

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: kaktus3000 »

Pablo90 pisze:Wysyłacie swoje pieniądze do brokera, który jest stroną transakcji i dziwicie się, że są problemy. Bardzo sprytnie... Nie wydaje się Wam, że gdyby broker nie widział w tym dodatkowych możliwości zgarnięcia zysku to przeszedł by na model STP/ECN? ;)
Nigdy bym nie skorzystał z brokera MM, gdyby nie fakt, że właśnie nie musiałem wpłacać własnych pieniędzy! Była promocja broker dał 130$ do dnia awarii miałem 390$. Czekam jeszcze kilka dni i wypłacam pieniądze. Uważam, że jest sporym przegięciem nie odpisanie na złożoną reklamację. Dziś mija już piaty dzień.

andrzej-sk
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 479
Rejestracja: 20 lut 2008, 23:39

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: andrzej-sk »

kaktus3000 pisze:
Pablo90 pisze:Wysyłacie swoje pieniądze do brokera, który jest stroną transakcji i dziwicie się, że są problemy. Bardzo sprytnie... Nie wydaje się Wam, że gdyby broker nie widział w tym dodatkowych możliwości zgarnięcia zysku to przeszedł by na model STP/ECN? ;)
Nigdy bym nie skorzystał z brokera MM, gdyby nie fakt, że właśnie nie musiałem wpłacać własnych pieniędzy! Była promocja broker dał 130$ do dnia awarii miałem 390$. Czekam jeszcze kilka dni i wypłacam pieniądze. Uważam, że jest sporym przegięciem nie odpisanie na złożoną reklamację. Dziś mija już piaty dzień.
jak to mówią broker dał-- broker zabrał.
Przegięciem to jest Twoja roszczeniowa postawa. Jak piszesz nie włozyłeś ani grosza ale do reklamacji jesteś pierwszy. Broker natychmiast (jak piszę miał awarię) ma przystapić do odpisywania na maile w pierwszej kolejnosci takim strategicznym klientom jak Ty---którzy nie dali ani grosza.
Znalazł się nastepny inwestor, który chce się dorobić nie inwestując ani złotówki. Nie dla takich brokerzy robią promocję.

Awatar użytkownika
kaktus3000
Gaduła
Gaduła
Posty: 124
Rejestracja: 20 lip 2013, 22:54

Re: XM (XEMarkets, Trading Point)

Nieprzeczytany post autor: kaktus3000 »

andrzej-sk pisze:
kaktus3000 pisze:
Pablo90 pisze:Wysyłacie swoje pieniądze do brokera, który jest stroną transakcji i dziwicie się, że są problemy. Bardzo sprytnie... Nie wydaje się Wam, że gdyby broker nie widział w tym dodatkowych możliwości zgarnięcia zysku to przeszedł by na model STP/ECN? ;)
Nigdy bym nie skorzystał z brokera MM, gdyby nie fakt, że właśnie nie musiałem wpłacać własnych pieniędzy! Była promocja broker dał 130$ do dnia awarii miałem 390$. Czekam jeszcze kilka dni i wypłacam pieniądze. Uważam, że jest sporym przegięciem nie odpisanie na złożoną reklamację. Dziś mija już piaty dzień.
jak to mówią broker dał-- broker zabrał.
Przegięciem to jest Twoja roszczeniowa postawa. Jak piszesz nie włozyłeś ani grosza ale do reklamacji jesteś pierwszy. Broker natychmiast (jak piszę miał awarię) ma przystapić do odpisywania na maile w pierwszej kolejnosci takim strategicznym klientom jak Ty---którzy nie dali ani grosza.
Prawo reguluje kwestie reklamacji i o ile pamiętam, każda firma powinna wystawić numer przyjętego zgłoszenia oraz w ciągu 14 dni odpowiedzieć na reklamację lub poinformować o przedłużeniu terminy do 30 dni od przyjęcia zgłoszenia. W kolejce oczywiście mogę poczekać jednak strasznie nie lubię, gdy niema informacji o tym, że zgłoszenie zostało przyjęte. W mojej branży, gdy się nie poinformuje klienta o przyjętym zgłoszeniu oraz w terminie 14 dni nie odpisze, reklamacje uznaje się na korzyść klienta, reguluje to prawo telekomunikacyjne. Brak skutecznego dostarczenia informacji o rozpatrzonej reklamacji, również działa na korzyść klienta. Brak informacji od brokera powoduje, że nie posiadam potwierdzenia, że złożyłem jakąkolwiek reklamację, więc broker jest czysty, poza tym Twoje rozróżnianie klientów na tych z dużą kasą i korzystających z darmowych promocji raczej jest kiepskim pomysłem. Pamiętaj, że wcześniej czy później kilka leszczy z stada staje się grubymi rybami ;) Wiec broker powinien dbać o każdego klienta. Jednak jak przypuszczam model MM powoduje, że klienci zarabiający są niewygodni ;)
andrzej-sk pisze: Znalazł się nastepny inwestor, który chce się dorobić nie inwestując ani złotówki. Nie dla takich brokerzy robią promocję.
Ciekawe rzeczy piszesz! Właśnie ta promocja polegała na tym, że klient miał nic nie wpłacać i to co zarobi ma zacząć przynosić zysk brokerowi oraz nowemu klientowi.

Na inne konto wpłaciłem kapitał i dostałem 100% premii ale to była całkiem inna promocja!

ODPOWIEDZ