
Jestem na etapie rekonstrukcji Mercedesa 450SL. Pożeracza paliwa i na dzisiejsze czasy o średnich osiągach. Ale to auto ma duszę.
nie jestem przeciwnikiem aut z dusząFxTag pisze:Przepraszam. Nie ja napisałem o stetryczałym neoficie.
Jestem na etapie rekonstrukcji Mercedesa 450SL. Pożeracza paliwa i na dzisiejsze czasy o średnich osiągach. Ale teo auto ma duszę.
FxTag pisze:... Gdzieś tam niedawno czytałem, że firma Tesla udostępnia każdemu swoje patenty za darmo. Tzn. firmom osobom prywatnym itd. itp...
jak nie banują za dupcenie o tesli to za "S na kablu" tez nie powinniyeahman pisze:ale trochę boje sie ze moderalicja tej piaskownicy znowu mnie zbanuje za 'malo konkretne wypowiedzi'
Wypowiadasz się na tym forum jako ekspert od motoryzacji i silników elektrycznych a każdy twój post to jeszcze większe bzdury i widać ze nie masz na ten temat pojęcia a poza tym nie wziales pod uwagę tego ze tu na forum większość może mieć w tym temacie wiedzę większą od ciebie. Wkurzajace jest to i tak samo jest jak wypowiadasz się na temat forexu. Ty ekspercie od wszystkiego.highend pisze:Wodór to ślepa uliczka i niech każdy to zapamięta.
Auta na wodór to tak naprawdę auta na prąd. I są tak samo ciche
Po co wytwarzać wodór i przetwarzać na prąd by zasilić auto, skoro prościej można to zrobić używając akumulatorów co już Tesla udowodniła, że się da w Modelu S i z dużym zasięgiem i szybkim ładowaniem?![]()
A co do wnętrza Modelu S jeszce - ta "deska do prasowania" jest bardzo funkcjonalna, intuicyjna i nie rozprasza. Same "zegary" to równeż wyswietlacz. Wszystko w tym aucie jest wyjątkowe.
Owszem - może wnętrze (ostre kanty i wzornictwo) nie każdemu się może podobać. Ale cóż - to już tylko kwestia gustu.
Ale pod względem technologii i osiągów... to jest bajka.