Przeczytałem wszystkie 21 stron z tego postu i muszę przyznać że są tu normalni traderzy jak i banda baranów. Posiadam konto realne u brokera i z mojej opinii mogę powiedzieć tylko tyle: SUPPORT na 5+, kontakt z Panem Piotrem na 6+. Dziwi mnie fakt że większość tych co stękają na brokera później jak wyjdzie że to z ich strony coś było nie halo, nie ma odwagi przeprosić.
Z niektórych postów wynika też że nasza polska mentalność jeszcze trwa. Bo jak samemu chce się oszukiwać to jest cudnie, ale jak pojawia się jakakolwiek nieprawidłowość ze strony brokera to chcecie go rozszarpać.
Poza tym gość żądający kontaktu w 15 minut mnie rozwalił. Hehehe

Odnoszę wrażenie że Pan Piotr (który już i tak chyba wychodzi ze skóry żeby nadążyć za niektórymi) w ich oczach jest niewolnikiem zapie******* 24/dobę przez najlepiej 365dni/roku.
Jakieś bzdety o braku profesjonalizmu. Jak ktoś ma jakieś niejasności niech przeczyta te wcześniejsze 21 stron z tego postu. Widać że XM się stara, ale widać niektórym Polakom... zawsze będzie za mało i nie dogodzisz. Odnoszę wrażenie że takie Paździochy w niektórych siedzą.
Najbardziej podoba mi się jak rzucają niektórzy mięsem że tracą. A co wy myślicie? Że wbijecie na rynek z 5EUR i zostaniecie milionerami. Mam wrażenie że niektórzy najchętniej chcieli by tylko dostać bonus i zostać miliarderem w 2 dni. Jakoś niewielu ma pretensje do siebie jak przegrywa, tylko od razu do brokera że ch*** czy oszust. Sama kwestia premii! Nie można odnieść wrażenia że niektórzy by chcieli dostać premię i ją wypłacić ogólnie bez żadnych transakcji. Najlepiej to niektórym wypadało by za samo istnienie wypłacić po 1.000.000EUR choć pewnie i na to by stękali.
Czytałem niektóre posty po kilka razy bo aż nie wierzę że bywają tak debilni klienci, których obsługi serdecznie polskiemu supportowi XM współczuję. Cieszy mnie natomiast że support mimo wszystko się stara, pisze sprostowania i że Ci, którzy zarabiają się tym pochwalą i potrafią więcej niż te plujące jadem żmije.
Ja osobiście mam konto realne i w XM i w AM. Jak ktoś chce to na PRIV mogę się podzielić opiniami. Ale z góry mówię, rozczarujecie się (mowa do tych, którzy myślą że będę pluł jadem). Pozdrawiam.
A polskiemu supportowi życzę zdrowia i żeby nie osiwiał przez debili.
ps. Ciekawe czy Pan od reklamcji w 15 minut też na tego posta mi odpisze w 15 minut, bo jak nie to brak profesjonalizmu. Hahaha
