Mogę prosić o informację o co chodzi brokerowi?Dear Valued Client,
Kindly note that it has come to our attention that there are inconsistencies between different accounts which belong to you in the Estimated “Net Worth” and/or “Income” sections of your account profiles.
The Following Estimated Income and Estimated Net Worth have been chosen for you from your account number ?????????.
Your Total Estimated Income (USD): LT 10K
Your Total Estimated Net Worth (USD): 100K-500K
Should you wish to change the information, we kindly request you reply to this email and confirm which Categories you fall under from the choices below:
Estimated Income (USD):
less than 10,000
10,000 – 50,000
50,000 – 100,000
More than 100,000
Estimated Net Worth (USD):
less than 10,000
10,000 – 50,000
50,000 – 100,000
100.000-500.000
500.000-1,000.000
More than 1,000.000
If we do not receive a response within 48 hours the Company will assume you have accepted the Estimated “Income” and “Net Worth” indicated above for your account profile details.
We remain at your disposal for any further clarifications.
Best Regards,
XM Group
- kaktus3000
- Gaduła
- Posty: 124
- Rejestracja: 20 lip 2013, 22:54
Re: XEMarkets
Re: XEMarkets
Przy zakładaniu rachunku rzeczywistego Klient jest proszony o podanie informacji dot. m. in. wykształcenia, zatrudnienia i zarobków. Jest to obowiązkowa procedura związana z obligatoryjnym KYC (Know Your Client) narzuconym nam przez naszych regulatorów. Wszelkie dane są ściśle strzeżone i są wyłącznie do wglądu przez brokera.
Co do otrzymanej od nas wiadomości, to chodzi o rozbieżność danych podawanych przy rejestrowaniu więcej, niż jednego rachunku rzeczywistego. Musi być spójność, dlatego też był Pan poproszony o doprecyzowanie ww. informacji.
Piotr Kurszewski
Business Development Manager

Co do otrzymanej od nas wiadomości, to chodzi o rozbieżność danych podawanych przy rejestrowaniu więcej, niż jednego rachunku rzeczywistego. Musi być spójność, dlatego też był Pan poproszony o doprecyzowanie ww. informacji.
Piotr Kurszewski
Business Development Manager

XM - Excellent Execution
- kaktus3000
- Gaduła
- Posty: 124
- Rejestracja: 20 lip 2013, 22:54
Re: XEMarkets
Tyle to i ja zrozumiałem, jednak nie wiem o jakie dane pytacie, dlatego odpowiedz mogła być nieprecyzyjna. Mogę prosić o wysłanie na mail z informacją od polskiego suportu?XM-Polska pisze:Przy zakładaniu rachunku rzeczywistego Klient jest proszony o podanie informacji dot. m. in. wykształcenia, zatrudnienia i zarobków. Jest to obowiązkowa procedura związana z obligatoryjnym KYC (Know Your Client) narzuconym nam przez naszych regulatorów. Wszelkie dane są ściśle strzeżone i są wyłącznie do wglądu przez brokera.
Co do otrzymanej od nas wiadomości, to chodzi o rozbieżność danych podawanych przy rejestrowaniu więcej, niż jednego rachunku rzeczywistego. Musi być spójność, dlatego też był Pan poproszony o doprecyzowanie ww. informacji.
Piotr Kurszewski
Business Development Manager
Mail wysłałem na priv
Re: XEMarkets
Jeszcze można się zapisać na dzisiejszy polski webinar, na którym zaprezentowana będzie rewolucyjna i jedyna w swoim rodzaju Arena Turniejowa XM
https://attendee.gotowebinar.com/regist ... 7861438210
Wszelkie zagadnienia będą wyjaśniane osobiście przeze mnie. Przedstawię uczestnikom webinaru szczegóły działania innowacyjnej Areny Turniejowej, rozpoczynając od ogólnej prezentacji interfejsu, poprzez przedstawienie wszystkich dostępnych typów rozgrywek z możliwością wyboru m.in. czasu ich trwania oraz preferowanych instrumentów finansowych.
Uczestnicy dowiedzą się również, jak zapisać się na dowolny konkurs oraz w jaki sposób dystrybuowane są nagrody pieniężne, które są natychmiast możliwe do wypłacenia.
Zapisz się już teraz
https://attendee.gotowebinar.com/regist ... 7861438210
Piotr Kurszewski
Business Development Manager


Wszelkie zagadnienia będą wyjaśniane osobiście przeze mnie. Przedstawię uczestnikom webinaru szczegóły działania innowacyjnej Areny Turniejowej, rozpoczynając od ogólnej prezentacji interfejsu, poprzez przedstawienie wszystkich dostępnych typów rozgrywek z możliwością wyboru m.in. czasu ich trwania oraz preferowanych instrumentów finansowych.
Uczestnicy dowiedzą się również, jak zapisać się na dowolny konkurs oraz w jaki sposób dystrybuowane są nagrody pieniężne, które są natychmiast możliwe do wypłacenia.
Zapisz się już teraz

Piotr Kurszewski
Business Development Manager

XM - Excellent Execution
Re: XEMarkets
Oj jak bardzo jestem zawiedziony XM. Nie wpłaciłem tam jeszcze swoich pieniędzy, mam te 100 EUR z promocji.
Chyba przy tym zostanę po ostatniej luce piątkowej na złocie i ujku - 130 PIPSÓW luka na złocie na danych 06-12-2013. Mam konta u 2 innych brokerów, czegoś takiego nie miałem nigdy. W XM zdarza się to bardzo często, co praktycznie dyskwalifikuje tego brokera. Dlaczego jedni mogą a drudzy nie? Proszę o wytłumaczenie, bo jak ktoś może, a XM nie, to znaczy że są kiepscy.
Chyba przy tym zostanę po ostatniej luce piątkowej na złocie i ujku - 130 PIPSÓW luka na złocie na danych 06-12-2013. Mam konta u 2 innych brokerów, czegoś takiego nie miałem nigdy. W XM zdarza się to bardzo często, co praktycznie dyskwalifikuje tego brokera. Dlaczego jedni mogą a drudzy nie? Proszę o wytłumaczenie, bo jak ktoś może, a XM nie, to znaczy że są kiepscy.
Re: XEMarkets
Testuje właśnie brokera XEM, ale nie wiem czemu nie zakładają dema micro, więc mam do was pytanie czy ktoś posiada takie konto i zgodził by się na odpowiedz na parę pytań na priv typu jaki margin i wartość pipsa, jak duże są luki cenowe itp.
Re: XEMarkets
Witam,
każdy broker korzysta z różnych dostarczycieli kwotowań, tzw. datafeed providers. I tak jak forex jest rynkiem zdecentralizowanym, tak też kwotowania u brokerów mogą się między sobą nieznacznie różnić. Pragnę jednak zaznaczyć, iż gdyby nastąpiła u nas sytuacja z mimo wszystko nieprawidłowymi kwotowaniami (np. bad ticki) i nasz Klient poniesie z tego tytułu jakiekolwiek straty, to wszystkie te poniesione straty rekompensujemy.
Pozdrawiam,
Piotr Kurszewski
Business Development Manager

-- 22 sty 2014, 17:57 --

Ekskluzywna promocja w XM. Zarejestruj się na Arenie Turniejowej, odbierz 20 $ bonusu, bierz udział w licznych konkursach i rywalizuj o tysiące dolarów z innymi traderami.
Ta promocja jest ograniczona w czasie, dlatego zarejestruj swój nick już dzisiaj, aby się nie spóźnić z otrzymaniem bonusu. Więcej informacji można znaleźć tutaj: http://bit.ly/ArenaTurniejowa
Piotr Kurszewski
Business Development Manager

Budyn pisze:Oj jak bardzo jestem zawiedziony XM. Nie wpłaciłem tam jeszcze swoich pieniędzy, mam te 100 EUR z promocji.
Chyba przy tym zostanę po ostatniej luce piątkowej na złocie i ujku - 130 PIPSÓW luka na złocie na danych 06-12-2013. Mam konta u 2 innych brokerów, czegoś takiego nie miałem nigdy. W XM zdarza się to bardzo często, co praktycznie dyskwalifikuje tego brokera. Dlaczego jedni mogą a drudzy nie? Proszę o wytłumaczenie, bo jak ktoś może, a XM nie, to znaczy że są kiepscy.
każdy broker korzysta z różnych dostarczycieli kwotowań, tzw. datafeed providers. I tak jak forex jest rynkiem zdecentralizowanym, tak też kwotowania u brokerów mogą się między sobą nieznacznie różnić. Pragnę jednak zaznaczyć, iż gdyby nastąpiła u nas sytuacja z mimo wszystko nieprawidłowymi kwotowaniami (np. bad ticki) i nasz Klient poniesie z tego tytułu jakiekolwiek straty, to wszystkie te poniesione straty rekompensujemy.
Pozdrawiam,
Piotr Kurszewski
Business Development Manager

-- 22 sty 2014, 17:57 --

Ekskluzywna promocja w XM. Zarejestruj się na Arenie Turniejowej, odbierz 20 $ bonusu, bierz udział w licznych konkursach i rywalizuj o tysiące dolarów z innymi traderami.
Ta promocja jest ograniczona w czasie, dlatego zarejestruj swój nick już dzisiaj, aby się nie spóźnić z otrzymaniem bonusu. Więcej informacji można znaleźć tutaj: http://bit.ly/ArenaTurniejowa
Piotr Kurszewski
Business Development Manager

XM - Excellent Execution
- tyler_durden
- Gaduła
- Posty: 250
- Rejestracja: 25 lut 2012, 13:20
Re: XEMarkets
Wpłacić do Was depozyt jest łatwo, ale wypłata to prawdziwa mordęga. Przelew do local bank, to kpina i piszę to w pełni świadomie.
Pani w supporcie mówi mi jedno, a wasz account/financial departament piszę mi coś zupełnie innego.
Litości. I jak przy takich kwiatkach wpłacać do Was większą kwotę ?
Pani w supporcie mówi mi jedno, a wasz account/financial departament piszę mi coś zupełnie innego.
Litości. I jak przy takich kwiatkach wpłacać do Was większą kwotę ?
ciągle głupi ...
Re: XEMarkets
tyler_durden pisze:Wpłacić do Was depozyt jest łatwo, ale wypłata to prawdziwa mordęga. Przelew do local bank, to kpina i piszę to w pełni świadomie.
Pani w supporcie mówi mi jedno, a wasz account/financial departament piszę mi coś zupełnie innego.
Litości. I jak przy takich kwiatkach wpłacać do Was większą kwotę ?
Dziękuję za informację. Proszę do mnie wysłać wiadomość prywatną z nr konta XM lub email na adres piotr[at]xm.com, to natychmiast się z Panem skontaktuję, aby wyjaśnić całą sytuację.
Piotr Kurszewski
Business Development Manager

XM - Excellent Execution
Re: XEMarkets
Dziś dostałem bardzo interesująca wiadomość:
Tym bardziej jest to ciekawe, że ostatnia transakcja została zawarta 6.09.2013, a w międzyczasie nie zakładałem żadnego nowego konta u tego brokera. Ciekawe, czy gdybym wpłacił tam jakąś większą gotówkę to też zamknęliby mi konto bez żadnego ostrzeżenia i podania konkretnego powodu? o.ODear Sir,
According to our Anti-fraud Department, the trading patterns in your Account raise serious concerns regarding the credit bonuses we have granted to your Account, since these were used for ‘cash-back arbitrage’ activities.
Pursuant to the Terms and Conditions applicable to our credit bonuses, the following activities are qualified as fraudulent:
• Any form of arbitrage trading
• Bonuses claimed by multiple Accounts that were registered from the same IP address
• Various practices of bonus manipulation
• Breach of any points included in our bonus Terms and Conditions
• Any fraudulent activities, disputes or situations that our Management considers as fraudulent
Accordingly, we regret to inform you that, in accordance with the terms and conditions, we have decided, with immediate effect to close all of your trading Accounts with Trading Point and to cancel all profits or losses garnered in your trading Account(s) with Trading Point.
Please note that, in accordance with the terms and conditions, our decisions are final and binding on all participants and that, other than the notification set forth herein, no further correspondence will be entered into.
Kind regards