Pogaduchy przy porannej kawie

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
Awatar użytkownika
ForexTig3r
Maniak
Maniak

Re: Pogaduchy przy porannej kawie

Nieprzeczytany post autor: ForexTig3r »

259 pisze:Wcześniej był tu taki link... zaproś tego gościa na do tego wątku, między innymi robimy tutaj to o czym on pisał i to na wszelkie możliwe sposoby :)
Nie znam się z nim, wklejałem za szybko, bo tekst raczej przeznaczony dla najbardziej początkujących adaptów rynku.

Co do edka wkleiłem wcześniej potencjalnego oRGR-a ale jak stwierdziłem zdziwił bym się jakby miał się zrealizować.
Wybicie z klina nastąpiło...

Szczęśliwie pozycje krótkie ze złotem w nocy zamknięte.
NA Edwardzie pozycje dołożone...

A propo setek na dużym lewarze z bardzo małym S/L.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Przedstawione, poglądy, oceny i wnioski są wyrazem osobistych poglądów autora i nie mają charakteru rekomendacji. Wyłączną odpowiedzialność za decyzje inwestycyjne, podjęte i z wykorzystaniem wniosków w nich zawartych, ponosi inwestor.
subsilver2 趋势线

Awatar użytkownika
Mighty Baz
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Mighty Baz »

troche dziwna sytuacja, euro w dół, dolar w gore , a złoto stoi jak zamurowane, zamiast spadać.
DAYTRADER
powodzenia, kilometrow pips wam zycze

259
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: 259 »

już wakacje... może troszkę się ruszy pod koniec sesji jak po lunchu pozamykają resztki.
Jakże często ludzie mają już gotową opinię zanim zdążą pojąć istotę rzeczy.
A gdy już ta istota w pełni do nich dotrze, jakże często muszą zmagać się z konsekwencjami swojej opinii ;-)

Awatar użytkownika
magura2004
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: magura2004 »

Greckie wakacje powracają :) " informacja z Grecji, gdzie Grecka Lewica Demokratyczna ogłosiła, iż może wycofać się z koalicji rządowej, po tym jak załamały się negocjacje w sprawie reaktywacji państwowej telewizji"

259
Maniak
Maniak