Dukascopy - ECN

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
27
40%
Poza paroma minusami są ok
22
33%
Przeciętny
6
9%
Mają wiele wad
1
1%
Stanowczo odradzam
11
16%
 
Liczba głosów: 67

Awatar użytkownika
T-REX
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 857
Rejestracja: 23 cze 2010, 23:33

Re: Dukascopy - ECN

Nieprzeczytany post autor: T-REX »

candleelephants2 pisze:Miał ktoś taki przypadek, że na jforex nie może wejść w ustawienia? U mnie pare dni już tak mam i żadne instalowanie na nowo nie pomaga. Wszystkie inne opcje dziajałą
Tak ja tak mam na demku. Real działa wery łel. Na dniach chcę wymienić demo na nowe i sprawdzić jeszcze raz o co biega.
Prawdziwa głupota zawsze pokona sztuczną inteligencję

Dukascopy Europe Logo
Sprawdź najnowszą ofertę DukasCopy
Rachunek Rzeczywisty Rachunek Demonstracyjny

fxmatys
Bywalec
Bywalec
Posty: 16
Rejestracja: 03 wrz 2011, 09:31

Re: Dukascopy - ECN

Nieprzeczytany post autor: fxmatys »

Może mi ktoś powiedzieć czy w przypadku przelania pieniędzy z rachunku w dukascopy na rachunek bankowy muszą one trafić na to samo konto skąd został zasilony rachunek ?
pozdrawiam
Protect What's Yours

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: Dukascopy - ECN

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Nie muszą trafić na to samo konto jednak musi to być rachunek bankowy należący do właściciela konta w Dukascopy (dane muszą się pokrywać).

Najlepiej też wypełnić nowy formularz dot. konta bankowego klienta i przesłać go do swojego Account Managera aby nie było wątpliwości, że to Twój rachunek:
http://dukascopy.com/swiss/docs/bankFor ... in-use.pdf

Wypłata realizowana jest w ciągu 24h i w podobnym okresie trafia na konto bankowe. Wysłałem formularz wypłaty z Dukascopy Bank przedwczoraj wieczorem, wczoraj rano środki zniknęły z platformy, a dziś o 15 były u mnie więc całkiem sprawnie to przebiega.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

PEgaz
Bywalec
Bywalec
Posty: 9
Rejestracja: 26 lis 2010, 21:38

Re: Dukascopy - ECN

Nieprzeczytany post autor: PEgaz »

witam

Mam kilka pytań a propos platformy JForex, z góry dziękuję za pomoc:

1. od początku tego tygodnia platforma co jakiś czas (kilka razy dziennie) zapada "w zimowy sen", w sensie brak do niej dostępu całkowity, okno platformy jest całkowicie czarne i pomaga jedynie skasowanie jej procesu w Windowsie (Win7 64bit) i odpalenie jej na nowo, oczywiście podczas tej operacji co jakiś czas tracę wszystkie ustawienia wykresów i ich opis - więc muszę to ustawiać na nowo - co jest dość, powiedzmy, irytujące :)

2. myślałem, że pomoże update JAVY (miałem wcześniej JAVA6 - teraz mam 7demke) ale doprowadziło to jedynie do tego, że nie mogę zupełnie wstawiać zleceń z wykresu - w ogóle nie działa lewy przycisk myszy na wykresie gdy klikam na linie zleceń by je przesunąć, ani prawy przycisk by wejść do menu kontekstowego, nie działa także prawy przycisk myszy by wstawić nowy pending order na wykresie.

3. Do tego, że platforma generuje potworne ilości danych, się już przyzwyczaiłem, ale ostatnio w cache'u znalazłem 25GB ... to jest ...dość sporo - czy jest możliwość ustawienia jakiegoś lilmitu dla cache'a?
Tools/Preferences/Advanced/Delete saved cache files - sprawia u mnie, że platforma zamraża się na kilka godzin i finalnie zwisa całkowicie tracąc wszytskie moje ustawienia (raz zostawiłem taką operację na całą noc i także jej nie skończył)

4. potwierdzam także problem z wejściem w ustawienia - miałem go przez kilkanaście dni - potem po jakimś updacie platformy zniknął.

dodam, że używam JForexa od kilku miesięcy i generalnie jestem zadowolony ... ale te kilka mankamentów i jej ogólne zmulenie po jakims czasie pracy jest dość denerwujące.

w miare możliwości proszę o pomoc
piotr

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: Dukascopy - ECN

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Witaj
PEgaz pisze: 1. od początku tego tygodnia platforma co jakiś czas (kilka razy dziennie) zapada "w zimowy sen", w sensie brak do niej dostępu całkowity, okno platformy jest całkowicie czarne i pomaga jedynie skasowanie jej procesu w Windowsie (Win7 64bit) i odpalenie jej na nowo, oczywiście podczas tej operacji co jakiś czas tracę wszystkie ustawienia wykresów i ich opis - więc muszę to ustawiać na nowo - co jest dość, powiedzmy, irytujące :)
Pierwszy raz się z tym spotykam więc prawdopodobnie przyczyna tkwi gdzieś w konfiguracji Twojego systemu. Spróbuj czyszczenia pamięci cache javy ale z poziomu samej Javy a nie JForex.
PEgaz pisze: 2. myślałem, że pomoże update JAVY (miałem wcześniej JAVA6 - teraz mam 7demke) ale doprowadziło to jedynie do tego, że nie mogę zupełnie wstawiać zleceń z wykresu - w ogóle nie działa lewy przycisk myszy na wykresie gdy klikam na linie zleceń by je przesunąć, ani prawy przycisk by wejść do menu kontekstowego, nie działa także prawy przycisk myszy by wstawić nowy pending order na wykresie.
Hm to był mój kolejny pomysł ;). Czyli użycie innej wersji Javy. Ja cały czas korzystam z v. 6 na Windows 7 i wszystko działa jak należy. Z tego co mi zgłaszano to mniej problemów występuje na wersji 6 niż 7 ;).
Proponuję Ci kontakt z supportem Dukascopy, bo może oni spotkali się z takim zjawiskiem. Odezwij się do mnie na PW, a podam Ci kontakty do polskojęzycznego opiekuna jeśli ich nie masz.
PEgaz pisze: 3. Do tego, że platforma generuje potworne ilości danych, się już przyzwyczaiłem, ale ostatnio w cache'u znalazłem 25GB ... to jest ...dość sporo - czy jest możliwość ustawienia jakiegoś lilmitu dla cache'a?
Tools/Preferences/Advanced/Delete saved cache files - sprawia u mnie, że platforma zamraża się na kilka godzin i finalnie zwisa całkowicie tracąc wszytskie moje ustawienia (raz zostawiłem taką operację na całą noc i także jej nie skończył)
Nie masz przypadkiem przeładowanego systemu jakimiś programami? Może to już czas reinstalacji systemu lub chociaż uporządkowania rejestrów. Sam jeszcze męczę się na dogorywającym laptopie i tam JForex nic nie zawiesza. Większe spustoszenie robi Opera z odpalonym YouTube... ;)
PEgaz pisze: 4. potwierdzam także problem z wejściem w ustawienia - miałem go przez kilkanaście dni - potem po jakimś updacie platformy zniknął.

dodam, że używam JForexa od kilku miesięcy i generalnie jestem zadowolony ... ale te kilka mankamentów i jej ogólne zmulenie po jakims czasie pracy jest dość denerwujące.
Może sprawdź czy jakieś firewalle nie blokują/spowalniają działania platformy. Wiem, że czasem ma to wpływ na JForex.

Jeśli nic z w/w nie pomoże to pozostaje kontakt z działem IT Dukascopy.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

PEgaz
Bywalec
Bywalec
Posty: 9
Rejestracja: 26 lis 2010, 21:38

Re: Dukascopy - ECN

Nieprzeczytany post autor: PEgaz »

raposo pisze:Witaj
PEgaz pisze: 1. od początku tego tygodnia platforma co jakiś czas (kilka razy dziennie) zapada "w zimowy sen", w sensie brak do niej dostępu całkowity, okno platformy jest całkowicie czarne i pomaga jedynie skasowanie jej procesu w Windowsie (Win7 64bit) i odpalenie jej na nowo, oczywiście podczas tej operacji co jakiś czas tracę wszystkie ustawienia wykresów i ich opis - więc muszę to ustawiać na nowo - co jest dość, powiedzmy, irytujące :)
Pierwszy raz się z tym spotykam więc prawdopodobnie przyczyna tkwi gdzieś w konfiguracji Twojego systemu. Spróbuj czyszczenia pamięci cache javy ale z poziomu samej Javy a nie JForex.
PEgaz pisze: 2. myślałem, że pomoże update JAVY (miałem wcześniej JAVA6 - teraz mam 7demke) ale doprowadziło to jedynie do tego, że nie mogę zupełnie wstawiać zleceń z wykresu - w ogóle nie działa lewy przycisk myszy na wykresie gdy klikam na linie zleceń by je przesunąć, ani prawy przycisk by wejść do menu kontekstowego, nie działa także prawy przycisk myszy by wstawić nowy pending order na wykresie.
Hm to był mój kolejny pomysł ;). Czyli użycie innej wersji Javy. Ja cały czas korzystam z v. 6 na Windows 7 i wszystko działa jak należy. Z tego co mi zgłaszano to mniej problemów występuje na wersji 6 niż 7 ;).
Proponuję Ci kontakt z supportem Dukascopy, bo może oni spotkali się z takim zjawiskiem. Odezwij się do mnie na PW, a podam Ci kontakty do polskojęzycznego opiekuna jeśli ich nie masz.
dzięki za szybką odpowiedź - poczyszczę co się da i wrócę do JAVY6 - zobaczę czy to coś pomoże - jak nie, to uderzę do mego "opiekuna"
raposo pisze:
PEgaz pisze: 3. Do tego, że platforma generuje potworne ilości danych, się już przyzwyczaiłem, ale ostatnio w cache'u znalazłem 25GB ... to jest ...dość sporo - czy jest możliwość ustawienia jakiegoś lilmitu dla cache'a?
Tools/Preferences/Advanced/Delete saved cache files - sprawia u mnie, że platforma zamraża się na kilka godzin i finalnie zwisa całkowicie tracąc wszytskie moje ustawienia (raz zostawiłem taką operację na całą noc i także jej nie skończył)
Nie masz przypadkiem przeładowanego systemu jakimiś programami? Może to już czas reinstalacji systemu lub chociaż uporządkowania rejestrów. Sam jeszcze męczę się na dogorywającym laptopie i tam JForex nic nie zawiesza. Większe spustoszenie robi Opera z odpalonym YouTube... ;)
PEgaz pisze: 4. potwierdzam także problem z wejściem w ustawienia - miałem go przez kilkanaście dni - potem po jakimś updacie platformy zniknął.

dodam, że używam JForexa od kilku miesięcy i generalnie jestem zadowolony ... ale te kilka mankamentów i jej ogólne zmulenie po jakims czasie pracy jest dość denerwujące.
Może sprawdź czy jakieś firewalle nie blokują/spowalniają działania platformy. Wiem, że czasem ma to wpływ na JForex.

Jeśli nic z w/w nie pomoże to pozostaje kontakt z działem IT Dukascopy.
Mam dość wypasionego kompa - moje alter ego to komputerowy grafik, więc mam tutaj 16GB ramu i więcej rdzeni niż godnych zapamiętania myśli w tygodniu. Wszytskie programy, wymagające duzo większych zasobów, działają sprawnie a platforma po jakimś czasie muli sie potężnie.
Dzięki jeszcze raz, zobaczę czy samo czyszczenie coś pomoże, jak nie to będe ścigał support Dukascopa.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
MarkoS
Gaduła
Gaduła
Posty: 167
Rejestracja: 23 lis 2012, 20:10

Re: Dukascopy - ECN

Nieprzeczytany post autor: MarkoS »

Od dwóch dni testuje platformę,mam pytanie o cyferki na klawiszach kupna i sprzedaży w górnym lewym i prawym rogu co one oznaczają.

Awatar użytkownika
Cyb
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1907
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:41

Re: Dukascopy - ECN

Nieprzeczytany post autor: Cyb »

Volumen.

Awatar użytkownika
MarkoS
Gaduła
Gaduła
Posty: 167
Rejestracja: 23 lis 2012, 20:10

Re: Dukascopy - ECN

Nieprzeczytany post autor: MarkoS »

Dzięki za odpowiedź,jeszcze jedna sprawa ,czy jest możliwe zrobienia kilku profili tak jak na MT4 ?

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: Dukascopy - ECN

Nieprzeczytany post autor: raposo »

MarkoS pisze:Dzięki za odpowiedź,jeszcze jedna sprawa ,czy jest możliwe zrobienia kilku profili tak jak na MT4 ?
Możesz zapisać sobie całe Workspace (obszar roboczy) i przeładowywać go na platformie.

Polecam zapoznać się z naszą polskojęzyczną instrukcją obsługi JForex. Do pobrania na stronie Forex Clubu -> Download -> Instrukcje. Tam znajdziesz odpowiedź na większość nurtujących Cię pytań, które zapewne będą się jeszcze pojawiać :).
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

ODPOWIEDZ