Tak ja tak mam na demku. Real działa wery łel. Na dniach chcę wymienić demo na nowe i sprawdzić jeszcze raz o co biega.candleelephants2 pisze:Miał ktoś taki przypadek, że na jforex nie może wejść w ustawienia? U mnie pare dni już tak mam i żadne instalowanie na nowo nie pomaga. Wszystkie inne opcje dziajałą
Dukascopy - ECN
Re: Dukascopy - ECN
Prawdziwa głupota zawsze pokona sztuczną inteligencję
Re: Dukascopy - ECN
Może mi ktoś powiedzieć czy w przypadku przelania pieniędzy z rachunku w dukascopy na rachunek bankowy muszą one trafić na to samo konto skąd został zasilony rachunek ?
pozdrawiam
pozdrawiam
Protect What's Yours
Re: Dukascopy - ECN
Nie muszą trafić na to samo konto jednak musi to być rachunek bankowy należący do właściciela konta w Dukascopy (dane muszą się pokrywać).
Najlepiej też wypełnić nowy formularz dot. konta bankowego klienta i przesłać go do swojego Account Managera aby nie było wątpliwości, że to Twój rachunek:
http://dukascopy.com/swiss/docs/bankFor ... in-use.pdf
Wypłata realizowana jest w ciągu 24h i w podobnym okresie trafia na konto bankowe. Wysłałem formularz wypłaty z Dukascopy Bank przedwczoraj wieczorem, wczoraj rano środki zniknęły z platformy, a dziś o 15 były u mnie więc całkiem sprawnie to przebiega.
Najlepiej też wypełnić nowy formularz dot. konta bankowego klienta i przesłać go do swojego Account Managera aby nie było wątpliwości, że to Twój rachunek:
http://dukascopy.com/swiss/docs/bankFor ... in-use.pdf
Wypłata realizowana jest w ciągu 24h i w podobnym okresie trafia na konto bankowe. Wysłałem formularz wypłaty z Dukascopy Bank przedwczoraj wieczorem, wczoraj rano środki zniknęły z platformy, a dziś o 15 były u mnie więc całkiem sprawnie to przebiega.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Re: Dukascopy - ECN
witam
Mam kilka pytań a propos platformy JForex, z góry dziękuję za pomoc:
1. od początku tego tygodnia platforma co jakiś czas (kilka razy dziennie) zapada "w zimowy sen", w sensie brak do niej dostępu całkowity, okno platformy jest całkowicie czarne i pomaga jedynie skasowanie jej procesu w Windowsie (Win7 64bit) i odpalenie jej na nowo, oczywiście podczas tej operacji co jakiś czas tracę wszystkie ustawienia wykresów i ich opis - więc muszę to ustawiać na nowo - co jest dość, powiedzmy, irytujące
2. myślałem, że pomoże update JAVY (miałem wcześniej JAVA6 - teraz mam 7demke) ale doprowadziło to jedynie do tego, że nie mogę zupełnie wstawiać zleceń z wykresu - w ogóle nie działa lewy przycisk myszy na wykresie gdy klikam na linie zleceń by je przesunąć, ani prawy przycisk by wejść do menu kontekstowego, nie działa także prawy przycisk myszy by wstawić nowy pending order na wykresie.
3. Do tego, że platforma generuje potworne ilości danych, się już przyzwyczaiłem, ale ostatnio w cache'u znalazłem 25GB ... to jest ...dość sporo - czy jest możliwość ustawienia jakiegoś lilmitu dla cache'a?
Tools/Preferences/Advanced/Delete saved cache files - sprawia u mnie, że platforma zamraża się na kilka godzin i finalnie zwisa całkowicie tracąc wszytskie moje ustawienia (raz zostawiłem taką operację na całą noc i także jej nie skończył)
4. potwierdzam także problem z wejściem w ustawienia - miałem go przez kilkanaście dni - potem po jakimś updacie platformy zniknął.
dodam, że używam JForexa od kilku miesięcy i generalnie jestem zadowolony ... ale te kilka mankamentów i jej ogólne zmulenie po jakims czasie pracy jest dość denerwujące.
w miare możliwości proszę o pomoc
piotr
Mam kilka pytań a propos platformy JForex, z góry dziękuję za pomoc:
1. od początku tego tygodnia platforma co jakiś czas (kilka razy dziennie) zapada "w zimowy sen", w sensie brak do niej dostępu całkowity, okno platformy jest całkowicie czarne i pomaga jedynie skasowanie jej procesu w Windowsie (Win7 64bit) i odpalenie jej na nowo, oczywiście podczas tej operacji co jakiś czas tracę wszystkie ustawienia wykresów i ich opis - więc muszę to ustawiać na nowo - co jest dość, powiedzmy, irytujące

2. myślałem, że pomoże update JAVY (miałem wcześniej JAVA6 - teraz mam 7demke) ale doprowadziło to jedynie do tego, że nie mogę zupełnie wstawiać zleceń z wykresu - w ogóle nie działa lewy przycisk myszy na wykresie gdy klikam na linie zleceń by je przesunąć, ani prawy przycisk by wejść do menu kontekstowego, nie działa także prawy przycisk myszy by wstawić nowy pending order na wykresie.
3. Do tego, że platforma generuje potworne ilości danych, się już przyzwyczaiłem, ale ostatnio w cache'u znalazłem 25GB ... to jest ...dość sporo - czy jest możliwość ustawienia jakiegoś lilmitu dla cache'a?
Tools/Preferences/Advanced/Delete saved cache files - sprawia u mnie, że platforma zamraża się na kilka godzin i finalnie zwisa całkowicie tracąc wszytskie moje ustawienia (raz zostawiłem taką operację na całą noc i także jej nie skończył)
4. potwierdzam także problem z wejściem w ustawienia - miałem go przez kilkanaście dni - potem po jakimś updacie platformy zniknął.
dodam, że używam JForexa od kilku miesięcy i generalnie jestem zadowolony ... ale te kilka mankamentów i jej ogólne zmulenie po jakims czasie pracy jest dość denerwujące.
w miare możliwości proszę o pomoc
piotr
Re: Dukascopy - ECN
Witaj
. Czyli użycie innej wersji Javy. Ja cały czas korzystam z v. 6 na Windows 7 i wszystko działa jak należy. Z tego co mi zgłaszano to mniej problemów występuje na wersji 6 niż 7
.
Proponuję Ci kontakt z supportem Dukascopy, bo może oni spotkali się z takim zjawiskiem. Odezwij się do mnie na PW, a podam Ci kontakty do polskojęzycznego opiekuna jeśli ich nie masz.
Jeśli nic z w/w nie pomoże to pozostaje kontakt z działem IT Dukascopy.
Pierwszy raz się z tym spotykam więc prawdopodobnie przyczyna tkwi gdzieś w konfiguracji Twojego systemu. Spróbuj czyszczenia pamięci cache javy ale z poziomu samej Javy a nie JForex.PEgaz pisze: 1. od początku tego tygodnia platforma co jakiś czas (kilka razy dziennie) zapada "w zimowy sen", w sensie brak do niej dostępu całkowity, okno platformy jest całkowicie czarne i pomaga jedynie skasowanie jej procesu w Windowsie (Win7 64bit) i odpalenie jej na nowo, oczywiście podczas tej operacji co jakiś czas tracę wszystkie ustawienia wykresów i ich opis - więc muszę to ustawiać na nowo - co jest dość, powiedzmy, irytujące
Hm to był mój kolejny pomysłPEgaz pisze: 2. myślałem, że pomoże update JAVY (miałem wcześniej JAVA6 - teraz mam 7demke) ale doprowadziło to jedynie do tego, że nie mogę zupełnie wstawiać zleceń z wykresu - w ogóle nie działa lewy przycisk myszy na wykresie gdy klikam na linie zleceń by je przesunąć, ani prawy przycisk by wejść do menu kontekstowego, nie działa także prawy przycisk myszy by wstawić nowy pending order na wykresie.


Proponuję Ci kontakt z supportem Dukascopy, bo może oni spotkali się z takim zjawiskiem. Odezwij się do mnie na PW, a podam Ci kontakty do polskojęzycznego opiekuna jeśli ich nie masz.
Nie masz przypadkiem przeładowanego systemu jakimiś programami? Może to już czas reinstalacji systemu lub chociaż uporządkowania rejestrów. Sam jeszcze męczę się na dogorywającym laptopie i tam JForex nic nie zawiesza. Większe spustoszenie robi Opera z odpalonym YouTube...PEgaz pisze: 3. Do tego, że platforma generuje potworne ilości danych, się już przyzwyczaiłem, ale ostatnio w cache'u znalazłem 25GB ... to jest ...dość sporo - czy jest możliwość ustawienia jakiegoś lilmitu dla cache'a?
Tools/Preferences/Advanced/Delete saved cache files - sprawia u mnie, że platforma zamraża się na kilka godzin i finalnie zwisa całkowicie tracąc wszytskie moje ustawienia (raz zostawiłem taką operację na całą noc i także jej nie skończył)

Może sprawdź czy jakieś firewalle nie blokują/spowalniają działania platformy. Wiem, że czasem ma to wpływ na JForex.PEgaz pisze: 4. potwierdzam także problem z wejściem w ustawienia - miałem go przez kilkanaście dni - potem po jakimś updacie platformy zniknął.
dodam, że używam JForexa od kilku miesięcy i generalnie jestem zadowolony ... ale te kilka mankamentów i jej ogólne zmulenie po jakims czasie pracy jest dość denerwujące.
Jeśli nic z w/w nie pomoże to pozostaje kontakt z działem IT Dukascopy.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Re: Dukascopy - ECN
dzięki za szybką odpowiedź - poczyszczę co się da i wrócę do JAVY6 - zobaczę czy to coś pomoże - jak nie, to uderzę do mego "opiekuna"raposo pisze:WitajPierwszy raz się z tym spotykam więc prawdopodobnie przyczyna tkwi gdzieś w konfiguracji Twojego systemu. Spróbuj czyszczenia pamięci cache javy ale z poziomu samej Javy a nie JForex.PEgaz pisze: 1. od początku tego tygodnia platforma co jakiś czas (kilka razy dziennie) zapada "w zimowy sen", w sensie brak do niej dostępu całkowity, okno platformy jest całkowicie czarne i pomaga jedynie skasowanie jej procesu w Windowsie (Win7 64bit) i odpalenie jej na nowo, oczywiście podczas tej operacji co jakiś czas tracę wszystkie ustawienia wykresów i ich opis - więc muszę to ustawiać na nowo - co jest dość, powiedzmy, irytująceHm to był mój kolejny pomysłPEgaz pisze: 2. myślałem, że pomoże update JAVY (miałem wcześniej JAVA6 - teraz mam 7demke) ale doprowadziło to jedynie do tego, że nie mogę zupełnie wstawiać zleceń z wykresu - w ogóle nie działa lewy przycisk myszy na wykresie gdy klikam na linie zleceń by je przesunąć, ani prawy przycisk by wejść do menu kontekstowego, nie działa także prawy przycisk myszy by wstawić nowy pending order na wykresie.. Czyli użycie innej wersji Javy. Ja cały czas korzystam z v. 6 na Windows 7 i wszystko działa jak należy. Z tego co mi zgłaszano to mniej problemów występuje na wersji 6 niż 7
.
Proponuję Ci kontakt z supportem Dukascopy, bo może oni spotkali się z takim zjawiskiem. Odezwij się do mnie na PW, a podam Ci kontakty do polskojęzycznego opiekuna jeśli ich nie masz.
Mam dość wypasionego kompa - moje alter ego to komputerowy grafik, więc mam tutaj 16GB ramu i więcej rdzeni niż godnych zapamiętania myśli w tygodniu. Wszytskie programy, wymagające duzo większych zasobów, działają sprawnie a platforma po jakimś czasie muli sie potężnie.raposo pisze:Nie masz przypadkiem przeładowanego systemu jakimiś programami? Może to już czas reinstalacji systemu lub chociaż uporządkowania rejestrów. Sam jeszcze męczę się na dogorywającym laptopie i tam JForex nic nie zawiesza. Większe spustoszenie robi Opera z odpalonym YouTube...PEgaz pisze: 3. Do tego, że platforma generuje potworne ilości danych, się już przyzwyczaiłem, ale ostatnio w cache'u znalazłem 25GB ... to jest ...dość sporo - czy jest możliwość ustawienia jakiegoś lilmitu dla cache'a?
Tools/Preferences/Advanced/Delete saved cache files - sprawia u mnie, że platforma zamraża się na kilka godzin i finalnie zwisa całkowicie tracąc wszytskie moje ustawienia (raz zostawiłem taką operację na całą noc i także jej nie skończył)
Może sprawdź czy jakieś firewalle nie blokują/spowalniają działania platformy. Wiem, że czasem ma to wpływ na JForex.PEgaz pisze: 4. potwierdzam także problem z wejściem w ustawienia - miałem go przez kilkanaście dni - potem po jakimś updacie platformy zniknął.
dodam, że używam JForexa od kilku miesięcy i generalnie jestem zadowolony ... ale te kilka mankamentów i jej ogólne zmulenie po jakims czasie pracy jest dość denerwujące.
Jeśli nic z w/w nie pomoże to pozostaje kontakt z działem IT Dukascopy.
Dzięki jeszcze raz, zobaczę czy samo czyszczenie coś pomoże, jak nie to będe ścigał support Dukascopa.
pozdrawiam
Re: Dukascopy - ECN
Od dwóch dni testuje platformę,mam pytanie o cyferki na klawiszach kupna i sprzedaży w górnym lewym i prawym rogu co one oznaczają.
Re: Dukascopy - ECN
Volumen.
Re: Dukascopy - ECN
Dzięki za odpowiedź,jeszcze jedna sprawa ,czy jest możliwe zrobienia kilku profili tak jak na MT4 ?
Re: Dukascopy - ECN
Możesz zapisać sobie całe Workspace (obszar roboczy) i przeładowywać go na platformie.MarkoS pisze:Dzięki za odpowiedź,jeszcze jedna sprawa ,czy jest możliwe zrobienia kilku profili tak jak na MT4 ?
Polecam zapoznać się z naszą polskojęzyczną instrukcją obsługi JForex. Do pobrania na stronie Forex Clubu



ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu