Tekron vs Forex

Miejsce, gdzie każdy może prowadzić swój własny dziennik gry na FX.
Awatar użytkownika
Tekron
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: Tekron »

Obydwie pozycje zamykam przy TP na usdchf 1,0050 i tam też sprzedaje z SL 30 pkt i TP 0,9740
Obrazek

Awatar użytkownika
Tekron
Maniak
Maniak

SLki zaliczone z poprzednich wejść. Technicznie nie można przewidzieć czy ktoś nie zacznie pompować $$$ z daleka od poziomów. Przypuszczam, że na GBP ruch miał spore znaczenie. Ale no nieistotne. Sprzedaje USDCAD po 1,0064 do 0,9910 i tam kupuje SL na obu pozycjach 40pkt TP dla oczekującego od 50-100 zobaczymy jak w ogóle wejdzie.
Obrazek

Awatar użytkownika
peter_r
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: peter_r »

Jak idzie ? pzdr :)

Awatar użytkownika
Tekron
Maniak
Maniak

;) całkiem całkiem. Przepraszam, że taka nieobecność. Dużo osób bierze urlopy w pracy, a że ja jestem księgowy, operator maszyn dosyć ciekawych, tłumacz, kierownik i brygadzista to jak wracam do domu padam jak zabity :). Określenie kierunków na giełdach poszło mi chyba dosyć ładnie. Przyznam się, że nockami pracuje sobie nad usprawnieniem własnej techniki uwzględniając bardzo mocno psychologię rynków i oddziaływanie danych fundamentalnych, a raczej ich wpływ na zarządzanie ryzykiem. Mam na myśli groźne zdarzanie i głośno krzyczące liczby, które powodują panikę i mojego DARTH MAULA na wykresach, z czym walczę latami już. Nie chce wojny z grającymi na fundamenty, umówmy się, że moje zdanie na ten temat brzmi:
- jeśli wypracujemy technikę i mamy 70% pewności wejścia przy małym ryzyku (SL) a niekoniecznie małej pozycji to nawet skuteczność 1/5 wejść daje zdrowe zarobki.