Dukascopy - ECN

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
27
40%
Poza paroma minusami są ok
22
33%
Przeciętny
6
9%
Mają wiele wad
1
1%
Stanowczo odradzam
11
16%
 
Liczba głosów: 67

Awatar użytkownika
graw
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 23
Rejestracja: 09 cze 2010, 13:06

Nieprzeczytany post autor: graw »

Dzięki @raposo ,to świetna wiadomość o presetach na JF . Nareszcie Ktoś "pogonił" informatyków ,mam nadzieję na Twój mały udział :) .

Mam pytanie odnośnie wielordzeniowości i wielowątkowości - czy JForex wspiera je ? czy nie ? Przy wyborze nowych komponentów do kompa ,trzeba nastawiać się na zegar czy ilośc rdzeni ?
Pytam ,bo niedługo sam zmieniam prawie wszystko w skrzynce ,więc chcialbym zaplanować zakupy . Czy Duka pisze o tym oficjalnie ?

Dukascopy Europe Logo
Sprawdź najnowszą ofertę DukasCopy
Rachunek Rzeczywisty Rachunek Demonstracyjny

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Nieprzeczytany post autor: raposo »

graw pisze:Dzięki @raposo ,to świetna wiadomość o presetach na JF . Nareszcie Ktoś "pogonił" informatyków ,mam nadzieję na Twój mały udział .
Akurat dziś rozmawiałem z nimi o tym ponownie... :)
W ciągu najbliższych tygodni ma się pojawić opcja presetów dla Fibo na demie. Jak wszystko będzie OK, to wejdzie na Live - cierpliwości...
graw pisze:Mam pytanie odnośnie wielordzeniowości i wielowątkowości - czy JForex wspiera je ? czy nie ? Przy wyborze nowych komponentów do kompa ,trzeba nastawiać się na zegar czy ilośc rdzeni ?
Z tego co udało mi się ustalić to lepiej postawić na zegar.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Awatar użytkownika
Midas
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 1380
Rejestracja: 19 gru 2008, 14:43

Nieprzeczytany post autor: Midas »

Witam,

Mam problem z platformą Jforex demo account a mianowicie za każdym razem jak wyłączam platformę (zapisuje wcześniej wykres) to po kolejnym włączeniu mam te same wykresy, ale zmieniają się timeframy. Wyłączając platformę mam 1h, 5min, 1 min a włączając na przykład 1h, 1h, 1h i w dodatku pomieszane w zupełnie innej kolejności.

Pozdrawiam, Midas

cemberek
Bywalec
Bywalec
Posty: 15
Rejestracja: 29 lis 2010, 19:46

Nieprzeczytany post autor: cemberek »

Wróciłem do domu, chciałem włączyć jforex a tu powtórka z rozrywki sprzed 3 tygodni czyli wykres się nie wyświetla na żadnym timeframe. Czy ktoś jeszcze ma ten sam problem ?

LucaFx
Bywalec
Bywalec
Posty: 16
Rejestracja: 17 gru 2009, 12:02

Nieprzeczytany post autor: LucaFx »

cemberek pisze:Wróciłem do domu, chciałem włączyć jforex a tu powtórka z rozrywki sprzed 3 tygodni czyli wykres się nie wyświetla na żadnym timeframe. Czy ktoś jeszcze ma ten sam problem ?
Tak to samo, na koncie real. Strasznie to denerwuje, szczególnie ze to nie pierwszy raz... no ale pewnie zaraz rapso napisze, że o niczym nie wie bo nie było go przy komputerze albo u niego wszystko jest OK - jak zwykle. Sorry za tą drobną złośliwość.

Awatar użytkownika
Wirus
Zbanowany
Zbanowany
Posty: 1556
Rejestracja: 27 lis 2011, 20:50

Nieprzeczytany post autor: Wirus »

Tak, niestety, ponownie nie mam wykresów na koncie live, Dukascopy Europe. Zaczyna się to robić denerwujące. A reklamację pewno można złożyć, jak się straci, a nie jak się nie zarobi z powodu braku możliwości otwarcia zlecenia.

Ciekawe, że z wyklętym tu XTB nie ma takich problemów...

Dodano po 1 minutach:
LucaFx pisze:no ale pewnie zaraz rapso napisze, że o niczym nie wie bo nie było go przy komputerze albo u niego wszystko jest OK - jak zwykle
Standardowa Odpowiedź Administratora: "u mnie działa"...
Raposo napisze, że wykres jest, tylko historii nie ma ;-)

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Nieprzeczytany post autor: raposo »

I cóż ja Wam biednym mogę poradzić... Nie działa, a broker o tym dobrze wie i pracuje nad rozwiązaniem. Otrzymałem informację, że w ciągu kilku-kilkunastu minut ma być już wszystko OK.

Oczywiście przysługuje prawo do reklamacji.
Wirus pisze:Ciekawe, że z wyklętym tu XTB nie ma takich problemów...
Oj szkoda czasu by tłumaczyć różnice i porównywać więc przemilczę... ;) Nikt na siłę nie trzyma.

Dodano po 1 minutach:
Midas pisze:Wyłączając platformę mam 1h, 5min, 1 min a włączając na przykład 1h, 1h, 1h i w dodatku pomieszane w zupełnie innej kolejności.
Tak, też zauważyłem podobny problem ale o dziwo u mnie występuje on tylko na Win XP i tylko jak mam otwarte więcej niż 4 wykresy. Zgłosiłem im to niedawno więc mam nadzieję, że przy kolejnej aktualizacji platformy zostanie to rozwiązane.

Dodano po 5 minutach:

Już odpowiadam na kolejne pytanie... Tak, luki w wykresie zostaną uzupełnione ;).

Dodano po 26 minutach:

Wykresy już działają.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Awatar użytkownika
Wirus
Zbanowany
Zbanowany
Posty: 1556
Rejestracja: 27 lis 2011, 20:50

Nieprzeczytany post autor: Wirus »

raposo pisze:Otrzymałem informację, że w ciągu kilku-kilkunastu minut ma być już wszystko OK.
Już działa. Jednak uważam, że takie rzeczy nie powinny się zdarzać, chyba że u pokątnego handlarza ;-) Ja na tym koncie "gram" żeby się nauczyć paru rzeczy, więc depozyt w śmiesznej wysokości, ale miałem nadzieję przenieść się do Dukasa z poważniejszą kwotą, właśnie z XTB.
Oczywiście przysługuje prawo do reklamacji.
Czy masz jakieś dane, jaki odsetek takich reklamacji jest załatwiany pozytywnie?
Wirus pisze:Ciekawe, że z wyklętym tu XTB nie ma takich problemów...
Oj szkoda czasu by tłumaczyć różnice i porównywać więc przemilczę... ;)
Może przede wszystkim to, o czym już rozmawialiśmy: XTB ma gwarantowany Stop Loss, co jest potwierdzone pisemnie w umowie prowadzenia rachunku. Dukas nie ma czegoś takiego. Co mi nie odpowiada w XTB, to dużo rzadsze ticki. Różnią się też wielkością lota, XTB minimum 0,1, ale dla mnie akurat nie ma to znaczenia. No i niestety, jak spróbowałem Jforex, to nie mam już ochoty na MT4 ;-)

Druga sprawa - przy wpłacie na konto Dukascopy pobierana jest opłata w wysokości 2,3% wartości transakcji. Nie dostaje się na to żadnego pokwitowania, a przecież jest to koszt uzyskania przychodu, do rozliczenia w US. Dukas tłumaczy, że to nie oni pobierają, tylko firma obsługująca transakcję. Dla mnie, odmowa wydania pokwitowania bądź odsyłanie klienta do pośredników czy współbeneficjentów jest praktyką przynależną raczej bazarowym handlarzom czy też sprzedawcom na Allegro, nie potrafiącym dopisać do faktury kosztów przesyłki. Żenująca praktyka.
Nikt na siłę nie trzyma.
A to piękna zachęta dla potencjalnych klientów...

Moje zdanie jest takie, że umowa została zawarta, więc strona zobowiązała się do dostarczenia konkretnych usług. Jeśli się z tego nie wywiązuje, to przeprasza klienta i ewentualnie płaci odszkodowanie i zadośćuczynienie, a powiedzenie klientowi "nikt cię tu nie trzyma na siłę" byłoby początkiem końca tej firmy. Rozumiem, że wypowiadasz się w swoim imieniu, prywatnie, a nie w imieniu Dukascopy czy Forex Clubu? Oczywiście, prywatnie masz prawo tak uważać, firma też ma prawo, ale nie wypada ;-)

Nie traktuj mojej wypowiedzi jako wylewania pretensji, ale jako podanie faktów, do ewentualnej dyskusji; wszak to forum dyskusyjne jest ;-)

PS Srebro i złoto nadal nie działa, przynajmniej u mnie.

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Wirus pisze:Już działa. Jednak uważam, że takie rzeczy nie powinny się zdarzać
Tak, nikomu to nie jest na rękę ale niestety technika ma to do siebie, że bywa zawodna. Jeśli przejrzysz wątki wszystkich brokerów to u każdego znajdziesz narzekanie na problemy techniczne. U jednych występują częściej, u drugich rzadziej. Nie chcę tłumaczyć Dukascopy problemami innych ale co można zrobić - wiem, że dział IT pracuje nad wieloma rzeczami jednocześnie, a zawsze jak jest jakiś problem z połączeniem, wykresami czy realizacją zleceń to uzyskuje on priorytetowość.

I w takim wypadku można składać reklamację lub zarządzać kontem poprzez telefon. Wiem, że niektórzy nie znają obcych języków. Dukascopy też to wie dlatego istnieje szansa, że pojawi się polskojęzyczny pracownik w dziale Live Tradingu.
Wirus pisze:Czy masz jakieś dane, jaki odsetek takich reklamacji jest załatwiany pozytywnie?
Nie mamy dostępu do statystyk wewnętrznych firmy.
Wirus pisze:Może przede wszystkim to, o czym już rozmawialiśmy: XTB ma gwarantowany Stop Loss, co jest potwierdzone pisemnie w umowie prowadzenia rachunku. Dukas nie ma czegoś takiego. Co mi nie odpowiada w XTB, to dużo rzadsze ticki. Różnią się też wielkością lota, XTB minimum 0,1, ale dla mnie akurat nie ma to znaczenia. No i niestety, jak spróbowałem Jforex, to nie mam już ochoty na MT4
Ok, tylko to nadal Market Maker, którego i ja przerobiłem wzdłuż i wszerz w swojej karierze ale nie wypada mi nic więcej pisać ;). To zupełnie inny model rynkowy dlatego można zapewnić klientom coś abstrakcyjnego jak "gwarancje". Co do JForex to mam zupełnie identycznie ;). Zróżnicowanie ofert działa na naszą korzyść, bo każdy może wybrać sobie to co mu odpowiada.
Druga sprawa - przy wpłacie na konto Dukascopy pobierana jest opłata w wysokości 2,3% wartości transakcji. Nie dostaje się na to żadnego pokwitowania, a przecież jest to koszt uzyskania przychodu, do rozliczenia w US. Dukas tłumaczy, że to nie oni pobierają, tylko firma obsługująca transakcję.
Mówimy tu o wpłacie kartą. Identycznie jest u wszystkich brokerów FX, nawet XTB. Jeśli chcesz pokwitowania to chyba trzebaby udać się właśnie do tego pośrednika, bo jak Dukascopy może wystawić pokwitowanie za coś czego de facto oni nie pobierają?

Co do reszty.. Tak, wypowiedź była w moim imieniu ponieważ jeśli oczekiwałbyś zadośćuczynienia czy chciał reklamację to należałoby skierować ją właśnie do brokera, bo narzekanie na forum w niczym Ci nie pomoże :). Też posiadam tam swój rachunek rzeczywisty, zawieram transakcje i też wszystkie awarie nie są mi na rękę. Ale można sobie z tym poradzić, jeśli się chce. Druga platforma, kursy są bardzo podobne. Zlecenia można w Dukascopy zawierać, a podglądać rynek na drugiej platformie - zgłaszamy problemy i czekamy na jego rozwiązanie. I jeśli czujemy potrzebę to składamy reklamację.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2012, 17:09 przez raposo, łącznie zmieniany 1 raz.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Awatar użytkownika
Cyb
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1907
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:41

Nieprzeczytany post autor: Cyb »

Gwarantowany stop loss.... Co za utopia....

ODPOWIEDZ