Gra pozycjami przeciwstawnymi zamiast SL/TP - 'hedge'
- Mighty Baz
- Pasjonat
Z autorem tego wątku mam przyjemność współpracować od kilku tygodni. Sam zajmuję się tradowaniem od kilku lat, ale przecież Pan MB został polecony mi przez mojego dobrego znajomego - dlaczego by nie poszerzyć swoich umiejętności...
Nie chce Go za bardzo chwalić (teraz i tak ma dużo pracy
) ALE jest On naprawdę konkretnym i obeznanym z rynkiem traderem. Jego pomysł na hegde jest naprawdę dobry. Pociągnijcie Go trochę za język na PW a na pewno wam pomoże.
No i trzymajmy wszyscy kciuki za pozytywny wynik realizacji EA...
Nie chce Go za bardzo chwalić (teraz i tak ma dużo pracy

No i trzymajmy wszyscy kciuki za pozytywny wynik realizacji EA...
Spełniam Marzenia, Rozwiązuję Problemy
- Mighty Baz
- Pasjonat
- Mighty Baz
- Pasjonat
pytales wczesniej o asymetryczne stawianie zlecen przeciwstawnych.
Jedna ze skutecznych technik wygląda mniej więcej tak, bez piramidowania (dobre dla skalperow)
cena 1.3750
short 1.3750 , 1 lot
cena odbija sie od 1.3724
long 1.3724, 2 lot
cena dochodzi do 1.3735 i odbija sie
short 1.3735, 3 lot
itd...jak widac dokladam do kolejnego zlecenia 1lota wiecej. Czyli zawsze ide zgodnie z trendem +1 lot, Nie czekam az cena dojdzie do TP, tylko lapie tez korekty.
Jedna ze skutecznych technik wygląda mniej więcej tak, bez piramidowania (dobre dla skalperow)
cena 1.3750
short 1.3750 , 1 lot
long 1.3724, 2 lot
short 1.3735, 3 lot
itd...jak widac dokladam do kolejnego zlecenia 1lota wiecej. Czyli zawsze ide zgodnie z trendem +1 lot, Nie czekam az cena dojdzie do TP, tylko lapie tez korekty.
DAYTRADER
powodzenia, kilometrow pips wam zycze
- nocnyjastrzab
- Stały bywalec
Dosyć gęsto tych zleceń....Mighty Baz pisze:pytales wczesniej o asymetryczne stawianie zlecen przeciwstawnych.
cena 1.3750
short 1.3750 , 1 lot
long 1.3724, 2 lot
short 1.3735, 3 lot
Na jakim tf otwierasz kolejne zlecenia? M1...?