Ciekawe wskaźniki do MT4
Witam
Korzystam ze wskaźnika rsi chart bar który pokazuje na świecach obszary wykupienia -wyprzedania . Niestety ma on wadę którą opisałem w dziale programowanie
http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje ... hp?t=17248
Czy ktoś ma ten wskaźnik wolny od opisanych wad ?
Przeszukałem wszystkie dostępne mi fora ,znalazłem wiele podobnych ale niestety wszystkie mają tę nieszczęsna wadę
benek
Korzystam ze wskaźnika rsi chart bar który pokazuje na świecach obszary wykupienia -wyprzedania . Niestety ma on wadę którą opisałem w dziale programowanie
http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje ... hp?t=17248
Czy ktoś ma ten wskaźnik wolny od opisanych wad ?
Przeszukałem wszystkie dostępne mi fora ,znalazłem wiele podobnych ale niestety wszystkie mają tę nieszczęsna wadę
benek
Nie bardzo wiedziałem gdzie zapytać, więc proszę modów o wyrozumiałość.
Przekopuje różne miejsca sieci, ale nie mogę znaleźć tego o co mi chodzi.
Nie znam się za bardzo na programowaniu, więc nie mogę tego napisać samemu, chociaż pewnie nie jest to wybitnie trudne i skomplikowane. Poza tym podejrzewam, że ktoś kiedyś już coś takiego napisał, stąd po co wyważać ścianę, skoro obok są drzwi.
A zatem czy jest ktoś w posiadaniu prostego EA, który:
1) otwiera pozycje po przecięciu 2 EMA na zamknięciu świecy, coś na zasadach wskaźnika „EMA Crossover Signal”,
2) ma opcję ustawiania i modyfikacji poziomów ST i TP,
3) ma opcję włączania/wyłączania, modyfikacji i ustawiania TrailingStop i BE?
Punkty 2) i 3) coś na zasadach „Security.ex4”. Przy okazji może, ktoś jest w posiadaniu wersji z rozszerzeniem .mq4?
Pozdrawiam
Przekopuje różne miejsca sieci, ale nie mogę znaleźć tego o co mi chodzi.
Nie znam się za bardzo na programowaniu, więc nie mogę tego napisać samemu, chociaż pewnie nie jest to wybitnie trudne i skomplikowane. Poza tym podejrzewam, że ktoś kiedyś już coś takiego napisał, stąd po co wyważać ścianę, skoro obok są drzwi.
A zatem czy jest ktoś w posiadaniu prostego EA, który: