Należy kliknąć w kolor w prawym górnym rogu panelu - i wybrać opcję "Rozłącz"Nigdy pisze:A gdzie znajdę ową opcję? Przeszukałem Ustawienia ale wciąż nie widzę
AliorTrader - ECN.
- BM Alior Bank
- Pasjonat
- Posty: 391
- Rejestracja: 13 kwie 2011, 13:59
buchcik pisze:Z moich obserwacji wynika, że gdy raport robi się od 17.08.2011 to działa, jeśli datę początkową ustawi się wcześniej, to wywala ten błąd o którym pisał indiglo.Dariusz Wiśniewski pisze:OK, postaram się jak najszybciej zweryfikować ten Raport.indiglo pisze:Wiem wiem ,z tymże wybierając tę opcję, wyskakuje komunikat o błędzie przy wybraniu np. kilkuniowego zakresu, bądź miesięcznego.
"Brak dostępnych danych dla wprowadzonego zapytania"
Pozdrawiam
Czy Alior udostępnia jakiś changelog, żeby się można zaznajomić ze zmianami/poprawkami przy aktualizacji ?
Bo odnoszę wrażenie, że po ostatniej aktualizacji (w okolicach weekendu) raport o którym piszemy całkowicie ZNIKNĄŁ z listy wyboru.
Najpierw był długo obiecywany, później pojawił się wybrakowany (te pojawiające się błędy), a teraz całkiem zniknął znowu... o co chodzi ?
Serdecznie pozdrawiam,
Maciej Buchta.
Maciej Buchta.
Witam,
zostawilem dzisiaj zlecenie oczekujace na com.gold i zamknalem platforme, po otworzeniu po paru godzinach okazuje sie ze cena poszla tam gdzie powinno sie aktywowac zlecenie a zlecenia nie ma.. tak jakby nie zachowalo sie na platformie..
jednoczesnie mialem oczekujace s na edku ktore aktywowalo sie bez problemu
swoja droge byloby teraz w plecy wiec moze dobrze sie stalo ale jak ktos mial podobny problem z potencjalnie zyskowna transakcja to moglo byc slabo..
zostawilem dzisiaj zlecenie oczekujace na com.gold i zamknalem platforme, po otworzeniu po paru godzinach okazuje sie ze cena poszla tam gdzie powinno sie aktywowac zlecenie a zlecenia nie ma.. tak jakby nie zachowalo sie na platformie..
jednoczesnie mialem oczekujace s na edku ktore aktywowalo sie bez problemu
swoja droge byloby teraz w plecy wiec moze dobrze sie stalo ale jak ktos mial podobny problem z potencjalnie zyskowna transakcja to moglo byc slabo..
- BM Alior Bank
- Pasjonat
- Posty: 391
- Rejestracja: 13 kwie 2011, 13:59
Taka możliwość pojawi się w następnych wersjach Alior Trader, jednak nie mam informacji na temat konkretnej daty.krzyzakov pisze:A można wyłączyć tooltipsy? Strasznie to denerwuje, szczególnie w oknie otwartych pozycji.
Takie problemy proszę zgłaszać mailowo bądź telefonicznie, a będziemy starali sie wyjaśnić co zaszło w danym przypadku.tomekwis pisze:Witam,
zostawilem dzisiaj zlecenie oczekujace na com.gold i zamknalem platforme, po otworzeniu po paru godzinach okazuje sie ze cena poszla tam gdzie powinno sie aktywowac zlecenie a zlecenia nie ma.. tak jakby nie zachowalo sie na platformie..
jednoczesnie mialem oczekujace s na edku ktore aktywowalo sie bez problemu
swoja droge byloby teraz w plecy wiec moze dobrze sie stalo ale jak ktos mial podobny problem z potencjalnie zyskowna transakcja to moglo byc slabo..
W następnych aktualizacjach taki Change Log się pojawi. Jeszcze dzisiaj postaram się wrzucić na forum listę zmian, pomiędzy wcześniejszą a obecną wersją Alior Traderbuchcik pisze:Czy Alior udostępnia jakiś changelog, żeby się można zaznajomić ze zmianami/poprawkami przy aktualizacji ?
Poprawiony raport powróci w okolicach weekendu.buchcik pisze:Bo odnoszę wrażenie, że po ostatniej aktualizacji (w okolicach weekendu) raport o którym piszemy całkowicie ZNIKNĄŁ z listy wyboru.
Najpierw był długo obiecywany, później pojawił się wybrakowany (te pojawiające się błędy), a teraz całkiem zniknął znowu... o co chodzi ?
Dodano po 6 godzinach 30 minutach:
Poniżej opis zmian w bieżącej wersji Alior Trader:
Poprawione Bugi:
1. Eksport danych z wykresu 4H: interwały rozpoczynały się o godz. 01:00; teraz 00:00
2. Z poziomu Arkusza zleceń nie można była złożyć zlecenia OCO;
3. W przypadku rachunków w innej walucie niż PLN, w niektórych przypadkach (dla pozycji na instrumentach powiązanych z PLN) przy prezentacji niezrealizowanego zysku/straty pokazywana była niepoprawna wartość
4. panel Arkusz Zleceń: sekcja zleceń nie brała pod uwagę ustawień domyślnych dotyczących instrumentu, rachunku oraz ważności zlecenia
5. w oknie Modyfikacji pozycji można było zaobserwować niepoprawne wyświetlanie przybliżonego zysku/straty w zależności od ustawień regionalnych
6. wprowadzenie niepoprawnego hasła na ekranie logowania spowoduje wyświetlenie informacji o tym fakcie oraz wyczyszczenie pola hasło
7. Jeżeli użytkownik zawierał transakcje z użyciem Visual Advisora, którego jednym z zadań był dodanie komentarza to po zamknięciu/usunięciu VA komentarz również był usuwany
Udogognienia:
1. Rejestr zdarzeń: jeżeli wybrano z menu kontekstowego: Nowy

2. Visual Advisor: przy dodawani czynności Złożenia zlecenia do VA podstawiał się domyślny instrument; teraz podstawia się instrument z wykresu
3. Powiadomienie Margin Call wyświetlało Saldo rachunku; zmieniono na Saldo bieżące
4. Po uruchomieniu platformy użytkownikowi zostaną wyświetlone potwierdzenia oraz powiadomienia o zdarzeniach, które miały miejsce podczas nieobecności użytkownika (Margin Call, zawarcie transakcji)
5. Poprawiono jakość tłumaczenia platformy transakcyjnej
6. Dodano możliwość zapisania w szablonie panelu Rachunek czy ma on się wyświetlać jako Lista/Tablica/Szczegóły (opcja dostępna dla użytkowników, którzy posiadają więcej niż jeden rachunek )
-
- Bywalec
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 mar 2010, 14:12
- BM Alior Bank
- Pasjonat
- Posty: 391
- Rejestracja: 13 kwie 2011, 13:59
Witam,
W chwili obecnej nasz partner (GFT) doświadcza problemów natury komunikacyjnej. Tak więc nie ma możliwości zawierania transakcji na instrumentach CFD. Trwają prace nad rozwiązaniem tego problemu.
Jeżeli wyrażają Państwo chęć zamknięcia otwartych pozycji, prosimy o kontakt z infolinią Biura Maklerskiego (19 503)
Transakcyjność na parach walutowych przebiega bez problemowo
Pozdrawiam,
Dariusz Wiśniewski
W chwili obecnej nasz partner (GFT) doświadcza problemów natury komunikacyjnej. Tak więc nie ma możliwości zawierania transakcji na instrumentach CFD. Trwają prace nad rozwiązaniem tego problemu.
Jeżeli wyrażają Państwo chęć zamknięcia otwartych pozycji, prosimy o kontakt z infolinią Biura Maklerskiego (19 503)
Transakcyjność na parach walutowych przebiega bez problemowo
Pozdrawiam,
Dariusz Wiśniewski
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2011, 10:53 przez BM Alior Bank, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 mar 2010, 14:12